Strijkijzer
Redactiechef
Ne keer in de blender he, dan hebde zelfs geen tanden nodig 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Rapper opeten he
Ne keer in de blender he, dan hebde zelfs geen tanden nodig![]()
Oei, mijn kat snurkt regelmatig. Ik zal dan maar een afspraak voor euthanasie maken, zeker?![]()
Prof waarschuwt voor snurken bij kinderen: “We moeten af van de schattigheid of onschuld van het snurkend baby’tje of kind”
Zo’n 10 à 12 procent van de kinderen snurkt tijdens hun <a href="https://www.hln.be/dossier/~dcf489986-ee22-4f45-a884-ada198ccda01" target="_blank">slaap</a>. Dat kan er schattig uitzien, maar kinderen die snurken hebben meer kans op verschillende gedragsproblemen en verstoringen van de...www.hln.be
Alee nu dat weer..
Ik vind het moeilijk om correcte data te vinden over onze welvaart maar afgaande op de berichtgeving in de media lijkt het alsof er in België ook een klasse van working poor aan het ontstaan is. We zijn nog bij 'Nomadland'-toestanden maar lijken er stilaan wel naar te evolueren. We zitten hier in België met een zeer kleine groep rijken, een kleine groep hogere middenklassen en grote groep lagere middenklasse en armen. Die laatste groepen worden groter (de groep rijken ook, maar beperkter in groei).
Mooi bruggetje naar.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210427_96963750
Beetje mijn ergernis.
1) hoe kun je zo leven dat een onvoorziene kost van 100 euro je in de problemen brengt op het einde van de maand.
2) Waarom doen we als maatschappij hier niets aan?
Ze rije wel allemaal mee ne BMW, hebben ne samsun galaxy s21 of de leste nieve iphone en den dikste LG OLED. En een huis van 240m² is toch wa aan de kleine kant en mensonwaardig zalle. Ma dan opt leste van de maand wel moete krabbe om de carrefour dubbel te betale. Kwetet nie zalle.Ik vind het moeilijk om correcte data te vinden over onze welvaart maar afgaande op de berichtgeving in de media lijkt het alsof er in België ook een klasse van working poor aan het ontstaan is. We zijn nog bij 'Nomadland'-toestanden maar lijken er stilaan wel naar te evolueren. We zitten hier in België met een zeer kleine groep rijken, een kleine groep hogere middenklassen en grote groep lagere middenklasse en armen. Die laatste groepen worden groter (de groep rijken ook, maar beperkter in groei).
Met een potje mosterd gemengd met tomatenketchup erbij..Ik heb ze zo graag tussen de 2 .. ze kraken al wat van de droogte maar toch merkt ge in de kern nog wa sappigheid.
En daarbij graag een Chimay tripelke
Daar kan ik inkomen. Maar deze gast is geen tiener meer he. Hij lijkt me nog van 'onze' generatie. Dus zó leeftijdsgebonden lijkt me dat ook niet. Ik vind het eerlijk gezegd maar raar om zo'n filmpje online te zwieren. Het lijkt me veel serener om zoiets gwn in een bericht te bevestigen ofzo. Ipv een filmpje van jezelf wanneer je aan 't breken bent. Heel raar vind ik dat. Maar ik ben dan ook een cynische ouwe zak in ontwikkelingIk denk dat we ook moeten gaan inzien/aanvaarden dat we stilaan met een soort van generatiekloof zitten.
Enerzijds de generatie waartoe de meesten van ons nog (net) behoren, namelijk de mensen die (alhoewel ze vaak ook zéér veel online zitten) echt nog een duidelijk onderscheid kunnen maken tussen het online leven en het échte leven, en voor zichzelf ook duidelijke grenzen stellen om te bepalen in welke mate beide "levens" vermengd mogen worden.
Anderzijds hebt ge een jongere generatie die dat onderscheid minder en minder tot niét meer maakt, en bij die generatie zal het veel vanzelfsprekender zijn om gewoon alles (dus ook hun problemen) meteen te delen met volgers. En zoiets zal dan heus niet gedeeld worden om likes te scoren (alhoewel elke like/reactie wel als steun aanvoelen), maar gewoon omdat die generatie onbewust nu eenmaal de drang heeft om alles met het internet te delen, of dat nu iets banaals of héél serieus en persoonlijks is. Uiteraard heeft dat ook met de persoonlijkheid in kwestie te maken en is de ene veel opener dan de andere. Maar in "onze" generatie zou zo'n open persoon gewoon even in het bijzijn van anderen beginnen huilen om vervolgens hun heel verhaal kwijt te kunnen, in de nieuwe generatie gooit iemand zoiets meteen op internet.
Niet dat ik daarmee wil oordelen, maar er gaan alsmaar vaker van die zaken zijn die "wij" niet meer zo goed begrijpen en als een soort van aandachtzoekerij zullen beschouwen.

Daar kan ik inkomen. Maar deze gast is geen tiener meer he. Hij lijkt me nog van 'onze' generatie. Dus zó leeftijdsgebonden lijkt me dat ook niet. Ik vind het eerlijk gezegd maar raar om zo'n filmpje online te zwieren. Het lijkt me veel serener om zoiets gwn in een bericht te bevestigen ofzo. Ipv een filmpje van jezelf wanneer je letterlijk aan 't breken bent. Heel raar vind ik dat. Maar ik ben dan ook een cynische ouwe zak in ontwikkeling![]()
Zotte 12 uur gehad gisterennacht en vandaag.
Gisteren namiddag is de schoonzus van een vriendin verongelukt, 30 jaar. Ken haar broer ook wat en al is dat één van de weinige mensen waar ik echt niet mee overeenkom en heb ik er geen contact mee toch doet het me wat. Dat gun ik echt niemand.
Ze was ook echt close met die vriendin dus, jonge moeder,... Zijn echt drama's.
https://sodexo4you.be/nl Als ze via sodexo uitgegeven zijn. Ik kan ze alvast gebruiken in mijn favoriete café. Vanaf begin mei mijn 300€ opdrinkenAls dank krijgen we van het werk 1 malig consumptiecheques omdat we hebben doorgewerkt (zorg). Nu op zich goedbedoeld van hen, maar waarom geen maaltijdcheques? Daar heeft ne mens meer aan dan deze consumptiecheques. Of gewoon een 1malig premie op je rekening. Zijn er mensen hier die al zo een cheques heeft gekregen en ze heeft kunnen gebruiken?
wie noemt er zijn kat nu ook blenderInstruction unclear, droge worst zit vast in de anus van mijn kat
wie noemt er zijn kat nu ook blender
Ik dacht dat je een kat een kat moest noemen?Een kat kan je alles noemen, want die komen toch niet als je roept.
Van ons komen van Edenred. Eens gekeken waar ik ze kan gebruiken, waar ik woon kan je de handelaren op 1 hand tellen en zaken waar ik nooit kom, dus voor mij weggegooid geld.https://sodexo4you.be/nl Als ze via sodexo uitgegeven zijn. Ik kan ze alvast gebruiken in mijn favoriete café. Vanaf begin mei mijn 300€ opdrinken