Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Derde keer al dat ik deze op het forum gebruik:

tenor.gif

In de Facq in Gent zag ik Japanse toiletten. 1 druk op de knop en er knalt een krachtige waterstraal in je.....Lijkt me zeer handig :tongue:

Als je ziet dat er hier op één dag 9 pagina's bij zijn gekomen weet je dat het maar over twee dingen kan gegaan zijn....frikandellen of kak.

Mensen die met hun auto blijven stilstaan vlak voor de ingang van de winkel omdat hun 160 kg zware vrouw hoogstwaarschijnlijk nooit de wandeling vanaf de parking zou overleven.

Mensen die met hun auto blijven stilstaan vlak voor de ingang van de winkel omdat hun 160 kg zware vrouw hoogstwaarschijnlijk nooit de wandeling vanaf de parking zou overleven.
²nd, hier aan de Lidl is dat een sport.

mensen die staan te babbelen met elkaar vlak aan zebrapad, waardoor ge denkt van “Hey, ne voetganger, ik laat hem/haar oversteken”.
Kijken ze u dan zo verdwaasd aan en babbelen ze verder.

Stelt u dan niet aan een zebrapad hè!!

In de Facq in Gent zag ik Japanse toiletten. 1 druk op de knop en er knalt een krachtige waterstraal in je.....Lijkt me zeer handig :tongue:
ha de shitmaster 2000.

geberit heeft zo eentje in zijn gamma.
https://www.geberit.be/diensten/webshop/geberit-aquaclean-mera/

Lang getwijfeld om zo eentje te kopen. Heeft zelfs een afstandsbediening. Moet toch fantastisch zijn als er bezoek komt kakken en je vanuit de woonkamer heel onverwacht een ijskoude krachtige waterstraal in de anus van je gasten kan spuiten. Een echte sfeermaker!

edit.. in of rond de anus staat dus nog ter discussie.

Laatst bewerkt:
Zotte 12 uur gehad gisterennacht en vandaag.
Gisteren namiddag is de schoonzus van een vriendin verongelukt, 30 jaar. Ken haar broer ook wat en al is dat één van de weinige mensen waar ik echt niet mee overeenkom en heb ik er geen contact mee toch doet het me wat. Dat gun ik echt niemand.
Ze was ook echt close met die vriendin dus, jonge moeder,... Zijn echt drama's.

Dan is mijn collega opgenomen op spoed. Erg misselijk, diarree en koorts.
Blijkt dus dat ze corona heeft. Nu nog steeds vanmorgen erg ziek. Overgewicht zal ze net niet hebben, maar rookt wel.
Gelukkig wel nog maar 40 jaar dus hopelijk er snel door.

Nu goed, heb daar al 100 keer aangedrongen dat als er op kantoor gekomen wordt dat maskers gedragen worden zeker als er opgestaan wordt en rond gewandeld. Werd toch door een deel mensen faliekant genegeerd. Ik hoop dat het mag dienen als een wake-up call

Laatst bewerkt:
Zotte 12 uur gehad gisterennacht en vandaag.
Gisteren namiddag is de schoonzus van een vriendin verongelukt, 30 jaar. Ken haar broer ook wat en al is dat één van de weinige mensen waar ik echt niet mee overeenkom en heb ik er geen contact mee toch doet het me wat. Dat gun ik echt niemand.
Ze was ook echt close met die vriendin dus, jonge moeder,... Zijn echt drama's.

Dan is mijn collega opgenomen op spoed. Erg misselijk, diarree en koorts.
Blijkt dus dat ze corona heeft. Nu nog steeds vanmorgen erg ziek. Overgewicht zal ze net niet hebben, maar rookt wel.
Gelukkig wel nog maar 40 jaar dus hopelijk er snel door.

Nu goed, heb daar al 100 keer aangedrongen dat als er op kantoor gekomen wordt dat maskers gedragen worden zeker als er opgestaan wordt en rond gewandeld. Werd toch door een deel mensen faliekant genegeerd. Ik hoop dat het mag dienen als een wake-up call
Was toch niet die in dat ongeval van in Tessenderlo?

En net daarvoor nog iemand be buizerd zien dood rijden in plaats van rijvak te veranderen want daar wast vrij nee doodleuk gewoon die vogel aanrijden die opt rijvak was komen vliegen.

Gisteren rond 12:30 auto vanachter op je camion gereden.

Auto was mij nog gepasseerd en paar minuten later ziede de vooruit als een stuk vot aan de achterkant hangen van die camion.
Dan zijt ge toch met andere dingen bezig dan met voor u kijken. Klaarlicht, rechte baan, vrachtwagen,..

Dan zijt ge toch met andere dingen bezig dan met voor u kijken. Klaarlicht, rechte baan, vrachtwagen,..
Was wrs wel met iets anders bezig was nog proberen uit te wijken naar de vluchtstrook maar te laat.

Heel de bestuurder kant was dicht geplooid of weg.

En die camionchauffeur stond voor zen camion lijkbleek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan