Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tbh als ik hoor hoeveel verschillen er al zitten op poep afvegen dat mensen niet van elkaar kennen (staand vs zittend, proppers vs vegers, vinger in poep of vinger in vagina, poepmes) dan vraag ik mij soms wel af wat ik allemaal nog niet weet van hoe andere mensen dingen doen.

anyway, je kan lachen hoeveel je wilt, maar voor medische redenen zit er toch een verschil tussen de twee
daarom dat ik het vroeg. ;)

Tbh als ik hoor hoeveel verschillen er al zitten op poep afvegen dat mensen niet van elkaar kennen (staand vs zittend, proppers vs vegers, vinger in poep of vinger in vagina, poepmes) dan vraag ik mij soms wel af wat ik allemaal nog niet weet van hoe andere mensen dingen doen.
Wut?

dus ge hebt mensen die hun ding doen, rechtstaan vant toilet en al staand vegen met hun broek rond hun enkels en dan hun papier in de pot gooien? hoe vermoeiend lol

Ik heb hier trouwens de papiervrije en dus ecologische oplossing niet zien voorbij komen. A la Marocq , met de hand en water.
Bij mij op't werk is da schering en inslag. Ik weet niet hoe ze het zelfs voor elkaar krijgen maar heel 't toilet ligt vol met papier uit de papierdispenser , water en voetstappen op de pompbak , op de bril , onder de bril , .... Je moet het zien om te geloven.
Heb al dikwijls foto's gemaakt voor de directie maar die zal ik jullie besparen. Andere cultuur en gewoontes krijg je dan als antwoord.
Respect voor onze poetsvrouw. :bow:

Lol whut? Beetje vreemd om dat op het wc te doen net na de grote boodschap eh :unsure:

Ik denk dan eerder aan de wijze woorden van Professor Oak uit Pokémon Red & Blue:
EPj8AEtX0AAIvW8.jpg

Ik heb hier trouwens de papiervrije en dus ecologische oplossing niet zien voorbij komen. A la Marocq , met de hand en water.
Bij mij op't werk is da schering en inslag. Ik weet niet hoe ze het zelfs voor elkaar krijgen maar heel 't toilet ligt vol met papier uit de papierdispenser , water en voetstappen op de pompbak , op de bril , onder de bril , .... Je moet het zien om te geloven.
Heb al dikwijls foto's gemaakt voor de directie maar die zal ik jullie maar besparen. Andere cultuur en gewoontes krijg je dan als antwoord.
Respect voor onze poetsvrouw. :bow:
als ik bij Volvo Cars werkte was dat ook zo. de lege flessen water lagen gewoon naast de wc. vraag me ook wel af hoe die dat deden zonder hun broek kloddernat te maken.
Op een bep. moment werd er met 1 april gemeld dat er camera`s op het toilet gingen komen en de meeste `blanken` waren teleurgesteld toen ze er achter kwamen dat het een 1 april grap was. ze zouden daar beter wc`s voor moderne westerse mensen en franse wc`s geplaatst hebben.

ok deze post is dus geen joke,

Maar blijkbaar wipe ik al heel men leven men butt verkeerd af..
ik heb hier zitten googlen en blijkbaar zijn er nog meer mensen die zich dat afvragen.
blijkbaar moet je gewoon wipen aan de buitenkant en dus niet met je vinger in je kont de binnenkant ook wipen...

i mean ...
als je enkel de buitenkant wiped en je doet je broek aan...
Je moet es gewoon halve cm in je kont gaan en das nog altijd poop.
Ik kan me dan ook ni voorstellen bijv bij een rimjob hoe dat er dan bijv uitziet

klinkt als belachelijke post, maar is echt niet geval
Voor de binnenkant heb je toch een wc borstel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan