Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk heeft ze toch nog andere talentenivm die drone die vandaag op Mars even is opgestegen en terug geland
Mijn madam: "is die zo helemaal naar Mars gevlogen?"
zucht![]()

ze is zeer diep jaHopelijk heeft ze toch nog andere talenten![]()
Mijn madam ( thuisverpleegkundige) heeft vorig jaar een interview gedaan op TVL over de eerste mondmaskers die toen beschikbaar kwamen voor verpleegkundigen.ivm die drone die vandaag op Mars even is opgestegen en terug geland
Mijn madam: "is die zo helemaal naar Mars gevlogen?"
zucht![]()
Om dan te eindigen met de gevleugelde woorden;
‘We moeten roeien met de zeilen die we hebben’.
PFFFFF
MA voor de rest ist een lieve
Wees blij, waarom denk je dat ze bij u blijftMijn madam ( thuisverpleegkundige) heeft vorig jaar een interview gedaan op TVL over de eerste mondmaskers die toen beschikbaar kwamen voor verpleegkundigen.
Alles verloopt vlot, tof interview. Om dan te eindigen met de gevleugelde woorden;
‘We moeten roeien met de zeilen die we hebben’.
PFFFFF
MA voor de rest ist een lieve

Nog niet zo lang geleden ook nog gehad. Was echt raar gezien mijn leeftijd, maar het kan dus ook nog. Was wel verschieten als ik wakker werd. Direct tegen de vriendin "ik heb een probleem...". Ligt ze nog altijd plat mee als ze eraan denkt, mijn gezicht in verwarde paniek, haha xDZijn jullie 14 ofzo?
Misschien moet uw vriendin daar eens wat meer mee doenNog niet zo lang geleden ook nog gehad. Was echt raar gezien mijn leeftijd, maar het kan dus ook nog. Was wel verschieten als ik wakker werd. Direct tegen de vriendin "ik heb een probleem...". Ligt ze nog altijd plat mee als ze eraan denkt, mijn gezicht in verwarde paniek, haha xD

Dacht ik ook, maar daar ligt het eigenlijk niet aanMisschien moet uw vriendin daar eens wat meer mee doen![]()

Kreeg ge niet de vraag; ‘over wie was je aan het dromen?’Dacht ik ook, maar daar ligt het eigenlijk niet aan![]()

Over haar natuurlijk!Kreeg ge niet de vraag; ‘over wie was je aan het dromen?’![]()
Omdat ik kan likken zoals LassieWees blij, waarom denk je dat ze bij u blijft![]()
Misschien hier eens je licht opsteken?Dacht ik ook, maar daar ligt het eigenlijk niet aan![]()

Ik verschiet van niets meer. Mensen met spetterpoepverhalen worden spontaan verantwoordelijk over social media en sindsdien gaat het hier soms dagenlang over bukkake. En daar geven mensen dan duizenden euro’s aanGaan we nu ook al proberen iemand slecht te laten voelen over een natte droom en dat koppelen over vergezochte conclusies over zijn seksleven![]()
Goor boeltje.
Dan denken mensen die al last hebben van een behoorlijke normvervaging dat ze met alles wegraken. Wat een fout signaal. Als iedereen wegkijkt dan zijn de meest arrogante asociale klootzakken koning.moest ik conducteur zijn, en iemand wil geen kaartje kopen, zou ik gewoon zeggen: “ok” en verder werken, ff melden aan de security als ik uit de wagon ben. Voor ni onder mijn voeten te krijgen.
keur da gedrag ni goed van die gasten. Maar conducteurs maken het zichzelf ook gewoon lastig, precies of da ga van under loon...
en den nmbs gaat er ni van failliet gaan.