Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken er zo ook twee, de twee meest ongeleide projectielen bij momenten. Zeggen dat ze vandaag in Brussel hebben mensen meegenomen naar de bureau omdat ze samenschoolden, en ze claimed corona te hebben, terwijl ze zo dicht staan dat ze je praktisch binnendraaien. Tegen iedereen en heel fb vertellen dat ze niet gaan stemmen omdat het allemaal clowns zijn, enz.Ik heb ne goeie maat die bij de politie in Brussel werkt.
Die heb ik ook serieus in de negatieve richting zien veranderen de laatste 10 jaar.
Een van de personen in mijn vorige post zei eens dat ze voor de grap ergens een sans-papier hebben opgepakt om die dan te droppen op de grens met Vilvoorde, zodat hij de weg kon terugzoeken ofzo.Ik merk hier bij ons dat degene die in Brussel gewerkt hebben idd een andere manier van kijken hebben naar de vreemdelingen dan degene die hier in de zone gestart zijn.
Nuja als je flikken BXL bekijkt denk ik dat je na een jaar idd wel een dégoût van die mannen oploopt.
Wat natuurlijk het racisme niet goed praat want je moet iedereen afzonderlijk kunnen bekijken.
Nuja hier bij de mannen van interventie zijn het meestal ook wel vaak dezelfde die in een vechtpartij betrokken zijn en direct een arrogante toon aan slaan tegen mensen.
Ja bij de politie zitten er rotte appels en bij de vreemdelingen zitten er rotte appels. En beide kanten veralgemenen het waardoor je tot situaties komt zoals in Brussel.Een van de personen in mijn vorige post zei eens dat ze voor de grap ergens een sans-papier hebben opgepakt om die dan te droppen op de grens met Vilvoorde, zodat hij de weg kon terugzoeken ofzo.
Ik denk dat je als (illegale) vreemdeling ook wel anders naar de politie kijkt.
Probleem is ze pakken ze op en 2u later zijn ze al weer vrij.Ja bij de politie zitten er rotte appels en bij de vreemdelingen zitten er rotte appels. En beide kanten veralgemenen het waardoor je tot situaties komt zoals in Brussel.
Moest het gerecht al eens meer zijn werk doen dan zou het al een heel pak schelen denk ik want dat is de grootste frustratie bij de politie dat ze daar hun leven mogen riskeren en voor wat? En dan werken ze het op hen uit wat uiteraard ook verkeerd is want dan krijg je ook reactie van hen.
Heel mijne facebook en instagram staat vol met zo'n pipo's.Iemand die ik al in 3 jaar niet gehoord had die mij ineens toevoegt op facebook. Kijkt ge op da profiel, vol met van da gezondheidsgedoe genre Herbalife. Piramidespel tot en met, maar soit, elk zen goesting.
Uit gezonde interesse dan eens een filmpje gekeken, kben altijd benieuwd naar zo'n dingen.
Ik ben afgehaakt bij "Water is gezond, want water is een vloeistof"![]()
Maat van mij was op café met zijn lief. 2 gasten stonden zonder gêne te gapen naar haar kont. Toen ze er luidop opmerkingen begonnen over te maken heeft die 1 van de 2 tegen de grond geslagen. Ambulance is er moeten omkomen. Kaak gebroken. Alles op camera.Probleem is ze pakken ze op en 2u later zijn ze al weer vrij.
Kijk naar die gast die inmekaar geslagen is van 29 met beperking.
Daders gevat en ze mogen weer beschikken, de strafloosheid in ons land is echt voor te kotsen man.
Nog even en gros van de bevolking neemt het hef in eigen handen.
Ben zelf inmekaar getimmerd geweest + camera beelden.
Beelden waren niet scherp genoeg, maar hadden ze 3 mm dieper gesneden was men slagader door en was ik er niet meer.
Zaak gesiponeerd. Dankje Belgie, en al de ziekenhuiskosten en medicatie heb ik zelf mogen ophoesten.
Heel mijne facebook en instagram staat vol met zo'n pipo's.
Dichte kennissen en familie die er ook helemaal in opgaan. Het zijn ondertussen allemaal personal coaches.
Vorige week een foto van iemand: 'welcome to the team!'. Deze week: 'senior consultant!!!'.
Zelf ook al een paar keer benaderd geweest, zowel door kennissen als familie. Dan ga ik maar al te graag een discussie aan. Het viel mij ook meteen op dat wanneer je kritiek geeft op hun piramide-systeem, ze heel snel defensief worden.
Wat wil je van details hebben man ? Hoe het komt dat ze mij inmekaar getimmerd hebben ?Iets zegt me dat er in beide verhalen heel wat details missen...
Hier ook een meisje dat wat op de dool is dat nu cosmetica verkoopt voor FM Benelux. Ze begon enkele weken terug spontaan tegen mij te praten (ik ken haar van de gym maar beetje andere leefwereld dus veel praten we niet) of ik niets wou kopen voor mijn vrouw.Dat gaat ook zo in fases. Ne tijd terug zag ik, naast herbalife, de hele tijd afvalkoffie voorbije komen.
De laatste tijd is het ne soort cacao die u zou helpen afvallen.
"Maakt er een puddingske mee en ge gaat gene honger meer hebben de rest van de dag"
Beide verhalen van @Mr.Anderson bedoelde ik, ik had het jouwe niet gelezen.Wat wil je van details hebben man ? Hoe het komt dat ze mij inmekaar getimmerd hebben ?
Was uitmekaar met een meisje, was wat ambras van gekomen. Paar weken later kom ik 1 van haar vriendjes tegen op cafe, ging naar de wc en met 2 op mij gevlogen. Valla je hebt de details, genoeg redenen voor iemand met 2 inmekaar te slaan voor stuk gelopen relatie ?
Jouw maat lijkt mij eerlijk gezegd een primaat.Maat van mij was op café met zijn lief. 2 gasten stonden zonder gêne te gapen naar haar kont. Toen ze er luidop opmerkingen begonnen over te maken heeft die 1 van de 2 tegen de grond geslagen. Ambulance is er moeten omkomen. Kaak gebroken. Alles op camera.
De hand van mijne maat was ook gebroken door de slag.
Rechtszaak:
Rechter vroeg meteen of de persoon met de gebroken kaak nog last had. 'Neen'.
Dus ge kunt nog gaan werken? 'Ja'.
Wat is het probleem hier dan? Maat volledig vrijgesproken.
Na 2 werkstraffen voor dergelijke feiten was het de 3de keer dat hij voor zoiets naar de rechtbank moest.
Hier ook een meisje dat wat op de dool is dat nu cosmetica verkoopt voor FM Benelux. Ze begon enkele weken terug spontaan tegen mij te praten (ik ken haar van de gym maar beetje andere leefwereld dus veel praten we niet) of ik niets wou kopen voor mijn vrouw.
Haar facebook staat ook vol met video's daarover, want kennelijk zit zij in een "team" en maakt die "team leader" nu promotie naar een hogere graad ofzo en zit die constant van die loze dankposts te maken over hoe tevreden ze is en dankbaar dat ze een extra'tje kan veroorloven. Beetje sekte-achtig.

Maat van mij was op café met zijn lief. 2 gasten stonden zonder gêne te gapen naar haar kont. Toen ze er luidop opmerkingen begonnen over te maken heeft die 1 van de 2 tegen de grond geslagen. Ambulance is er moeten omkomen. Kaak gebroken. Alles op camera.
De hand van mijne maat was ook gebroken door de slag.
Rechtszaak:
Rechter vroeg meteen of de persoon met de gebroken kaak nog last had. 'Neen'.
Dus ge kunt nog gaan werken? 'Ja'.
Wat is het probleem hier dan? Maat volledig vrijgesproken.
Na 2 werkstraffen voor dergelijke feiten was het de 3de keer dat hij voor zoiets naar de rechtbank moest.
Mijne neef wordt op een parking aan zijnen auto 'overvallen' door snotapen. Nemen zijn portefeuille. Verdwijnen achter den hoek. Gaat erachter. Staat daar een hele bende die hem in 't ziekenhuis geslagen hebben. 1 dader opgepakt.
Rechtszaak:
'U moest gewacht hebben op de politie om erachter na te gaan. Op die manier heb je het zelf wat uitgelokt'.
Zowel hij als de dader dezelfde werkstraf. 'Laat het een les zijn voor beide partijen'.
Dat is België.
Als je elke week promotie maakt, dan is het logisch dat het stopt na 1 jaar hé. Zij zijn dan ondertussen al ceo geworden om plaats te maken voor de volgende nieuwe CEO die een week later benoemd wordt hé.niet hoeveel promotie-posities ge kunt verzinnen maar
En na een jaar stoppen ze daar dan mee en is het op naar de volgende scam.
Hier ook een meisje dat wat op de dool is dat nu cosmetica verkoopt voor FM Benelux. Ze begon enkele weken terug spontaan tegen mij te praten (ik ken haar van de gym maar beetje andere leefwereld dus veel praten we niet) of ik niets wou kopen voor mijn vrouw.
Haar facebook staat ook vol met video's daarover, want kennelijk zit zij in een "team" en maakt die "team leader" nu promotie naar een hogere graad ofzo en zit die constant van die loze dankposts te maken over hoe tevreden ze is en dankbaar dat ze een extra'tje kan veroorloven. Beetje sekte-achtig.