Nee.Heb je graag dat hij jou eens serieus neemt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee.Heb je graag dat hij jou eens serieus neemt?
Ik doe al een jaar geen broodjes meer op het werk: winst 0,0.Mijn weegschaal is de laatste maanden keer op keer weer aan t verhogen qua gewicht op de momenten dat ik er ga opstaan, de rotzak.
(Nee ik ben lang toch redelijk op gewicht gebleven door oa veel te sporten, want eten doe ik lang veel en graag en drinken eigenlijk ook maar tegenwoordig zou er een tien KG afmoeten om terug "op gewicht" te zitten).
Vanaf morgen geen broodjes meer op t werk en tout court geen frisdrank meer, tegen 8 mei moet er minimum vijf kg af, let's do this.

Bij mij hetzelfde, in de voorlopig gaan lopen en douchen, maar dat is dan ook het enige productieve dat erin zit op een zondag.Zondag is een vreselijke dag voor mij. Ik sta wel vroeg op om te gaan lopen en das nog coolMaar dan na de middag? Er is echt niks te doen, zeker nu met Covid, en de meeste winkels zijn gesloten op zondag.
Ik heb al jaren last van zo'n "sunday depression" gevoel, geen echte depressie maar zo wel wat opzien tegen het start van de week en al het werk dat er gaat komen. Eénmaal de week start op maandagochtend valt het allemaal goed mee, maar het is precies de anticipatie van de werkweek wat zwaar valt. Heb ik al sinds ik 11 jaar oud was en zal ik wss nog tot mijn pensioen hebben.Dus het enige waar ik aan kan denken is: de maandagochtend. Ik krijg onbewust zondag al paniekaanvallen omdat het morgen terug 'gaan werken' is. Vroeger toen ik nog ergens naartoe kon (pretpark, cinema, ..), dan begon ik pas eraan te denken als ik wakker werd op maandag. Maar nu?
Alé vooruit geen smoskes mexicano's meer (grote uiteraard) of hot dogs met kaas en ketchup en mayo of twee a drie worstenbroodjes maar een smoske kaas en hesp ofzo dan, voor t geval er geen winst valt uit te halen heb ik toch nog iets redelijk lekker dan ipv zo'n vies yoghurtje ofzoIk doe al een jaar geen broodjes meer op het werk: winst 0,0.
![]()
.Ik ook, maar dat gaat over de versleutelde gegevens, de wachtwoorden dus. Die hebben ze niet kunnen kraken bij de accounts vanaf september 2018. Dat wilt niets zeggen over de andere gegevens. Adresgegevens en dergelijke hebben de hackers wel van iedereen kunnen bemachtigen.Ik heb een mail gekregen dat mijn gegevens NIET in de hack zaten.
Het is inderdaad wel een uitgebreide mail met voldoende uitleg.Ik heb een uitgebreide mail gekregen waarin ze toegeven dat data gehackt is, en dat ze dit in augustus vorig jaar reeds gerapporteerd hebben (in alle stilte). De media is daar nu pas achter gekomen en heeft dan gezegd dat er een héél grote hack gebeurd is.
Verder staat er in de mail dat door versleuteling van de wachtwoorden alleen wachtwoorden van klanten die geregistreerd zijn voor 1 sept 2018 effectief gehackt kunnen worden. (en dat die mensen op de hoogte gebracht waren)
Ja, dergelijke zaken zitten ook vaak tussen mijn mails. Meestal open ik zo een mails zelfs al niet meer als ik het onderwerp ervan zie staan.Bij mij was het ook zoiets, laatste bestelling ginder gaat ook van voor 2018 zijn...
Nu ja, ik ben dat toch al gewoon die scam mails. Ik krijg wekelijks toch meerdere uitnodigingen om een miljoen op te halen of om pakjes te ontvangen die ik nooit heb besteld. Enkel Nigeriaanse prinsessen en erfenissen zijn al een hele tijd geleden.
Ik had vandaag de keuze uit 2 fietstochten, en 4 wandelingen in de namiddag.Zondag is een vreselijke dag voor mij. Ik sta wel vroeg op om te gaan lopen en das nog coolMaar dan na de middag? Er is echt niks te doen, zeker nu met Covid, en de meeste winkels zijn gesloten op zondag.
Dus het enige waar ik aan kan denken is: de maandagochtend. Ik krijg onbewust zondag al paniekaanvallen omdat het morgen terug 'gaan werken' is. Vroeger toen ik nog ergens naartoe kon (pretpark, cinema, ..), dan begon ik pas eraan te denken als ik wakker werd op maandag. Maar nu?
Tegen dat het nu maandag is, heb ik al géén zin meer in de werkweek en heb ik ne halve nacht wakker gelegen. Ik probeer dat scenario te vermijden, maar dat lukt mij al het hele jaar gewoon héél slecht. Dus neen dat is niet zo goed.
Ik was bezig over het feit dat ons werk al een jaar dicht is, en home office is maak uw fret zelf... en die is vaak vettiger dan een broodje met sauzekes.Alé vooruit geen smoskes mexicano's meer (grote uiteraard) of hot dogs met kaas en ketchup en mayo of twee a drie worstenbroodjes maar een smoske kaas en hesp ofzo dan, voor t geval er geen winst valt uit te halen heb ik toch nog iets redelijk lekker dan ipv zo'n vies yoghurtje ofzo.
Ja het is gemakkelijk om te zeggen: Verander dan van job als het u zo tegensteekt, problem solved! De kans dat dit het probleem oplost bij mijzelf, mij kennende is gewoon 'nihil'. Ik ben zeker dat ik dan hetzelfde ga ervaren.Bij mij hetzelfde, in de voorlopig gaan lopen en douchen, maar dat is dan ook het enige productieve dat erin zit op een zondag.
Ik heb al jaren last van zo'n "sunday depression" gevoel, geen echte depressie maar zo wel wat opzien tegen het start van de week en al het werk dat er gaat komen. Eénmaal de week start op maandagochtend valt het allemaal goed mee, maar het is precies de anticipatie van de werkweek wat zwaar valt. Heb ik al sinds ik 11 jaar oud was en zal ik wss nog tot mijn pensioen hebben.
Das waar.Ik had vandaag de keuze uit 2 fietstochten, en 4 wandelingen in de namiddag.
Meer is er nu wel niet te doen, en als je daar geen zin in hebt...
Sluit u aan bij een hoop activiteitenverenigingen. Er zijn er met hopen, ook online groepen. Ja ze delen op per 4.
Leg contacten, nu wel moeilijker met corona, maar uw netwerk groeit gestaag.
En was er niets georganiseerd, had ik zelf wel enkelen aangesproken, en eropuit getrokken.
Tijdens corona veel gedaan met mensen uit een chatgroepje, opgericht voor corona, dat is blijven bestaan dankzij corona.
Een samenraapsel van mensen uit verenigingen, en die elkaar via via hebben leren kennen.
Of trek er alleen op uit.
Mooie regio's genoeg in België.
Autosleutel omdraaien, en gaan.

Traag jaar aan het beleven ? was dik 2 weken geleden 3 dagen 23 graden.Mij laten vangen aan het eerste zonneke van dit jaar.
Zeker dat het niet gewoon een kater is?Mij laten vangen aan het eerste zonneke van dit jaar.
Lichte zonneslag.

Het garantiebeleid van mediamarkt is kut. Als ik online bestel lijkt het me logisch dat de garantie ook online kan geregeld worden. Wat bij mediamarkt niet kan, daar moet je naar een winkel om de garantie af te handelen.Ik wil een muis kopen bij Krefel: enkel click & collect mogelijk blijkbaar. OK, geen probleem, wil wel naar de winkel want moet toch in de buurt zijn.
Kies je winkel. Ik voer brugge in omdat ik daar moet zijn en de krefel er maar vijf minuten van is. Enkel op te halen in Enghien en Auderghem. wft, krefel? Ge kunt het zelfs niet naar uw eigen winkels sturen?
Shop lokaal zeggen ze dan. Enige winkel in Belgie dat de muis nog aan die goedkope prijs verkoopt is MediaMarkt. Hoe is die hun retourbeleid via de post, want de dichtste is 25minuten rijden?
Tzal wel Amazon.nl worden, kan ik er ineens nog wat goedkope cd`s bij voegen en ben ik zeker dat ze niet gaan zagen als ik de muis terug stuur als ze me niet ligt of het bekende dubbelklik probleem ontstaat.
edit: net op hun site gelezen dat ge eerst naar de klantendienst moet bellen? Meh, Amazon it is. Ik haat telefoneren.
Toen geen tijd gehad om er in te lopen.Traag jaar aan het beleven ? was dik 2 weken geleden 3 dagen 23 graden.
Ah bonIk was bezig over het feit dat ons werk al een jaar dicht is, en home office is maak uw fret zelf... en die is vaak vettiger dan een broodje met sauzekes.
.