Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat je blijkbaar enkel een afspraak kan maken bij de dermatoloog 6 maand op voorhand.

Is dat overal zo erg?
Net gekeken op de online afspraken, eerste gat (en er zijn er nog een zestal die dag) is 22 juni bij de private praktijk van die van mij.
AZ oudenaarde, ook online te boeken, ook juni.

Net gekeken op de online afspraken, eerste gat (en er zijn er nog een zestal die dag) is 22 juni bij de private praktijk van die van mij.
AZ oudenaarde, ook online te boeken, ook juni.

Is toch ook nog ff, maar toch al beter dan september of oktober 😐

Johnny heeft allang spijt dat hij zijn "piemel/fluit/penis .. whatever" gevolgd heeft ipv zijn verstand. Hij had gewoon bij Vanessa moeten blijven. Dan was er niks aan de hand. Spijt komt na de zonde zeker?

Tuurlijk is hij een dronkaard. Tuurlijk heeft hij Amber geslagen .. whatever .. (again)

Wat mij ergert is dat iedereen nu doet alsof 'arme' Amberke een onschuldige heilige non is die niks fout heeft gedaan. Ocharme toch. Als dat waar is, eet ik ter plaatse mijn schoenen op. No fucking way ..

Ik heb er echter géén medelijden mee , hij dacht dat het gras groener was aan de overkant, en dat is serieus tegengevallen ..

Johnny heeft allang spijt dat hij zijn "piemel/fluit/penis .. whatever" gevolgd heeft ipv zijn verstand. Hij had gewoon bij Vanessa moeten blijven. Dan was er niks aan de hand. Spijt komt na de zonde zeker?

Tuurlijk is hij een dronkaard. Tuurlijk heeft hij Amber geslagen .. whatever .. (again)

Wat mij ergert is dat iedereen nu doet alsof 'arme' Amberke een onschuldige heilige non is die niks fout heeft gedaan. Ocharme toch. Als dat waar is, eet ik ter plaatse mijn schoenen op. No fucking way ..

Ik heb er echter géén medelijden mee , hij dacht dat het gras groener was aan de overkant, en dat is serieus tegengevallen ..
Zei weigerde mee te werken en wilde ons geen informatie geven over wat er gebeurd was.
Ik ben al blij dat ik hier niet de enige ben die flaters begaat.

Met 6 in totaal een toffe avond buiten op het gemak wat gepraat en een pintje gedronken, iets voor 12 thuis zijn en mij een crimineel voelen.

Ik lees de shitstorm morgen vroeg wel :smile:

Zonder de link te openen dacht ik dat het.over familie of thuis ging.

Den Johnny en ons Amber.

Met 6 in totaal een toffe avond buiten op het gemak wat gepraat en een pintje gedronken, iets voor 12 thuis zijn en mij een crimineel voelen.

Ik lees de shitstorm morgen vroeg wel :smile:
Ik had al een vermoeden dat er iemand van BG ging tussen zitten in Knokke.

Yep, Clint.be en voordien nog zattevrienden.be... Sites met een hoop clickbait en opgeklopte bezoekerscijfers. Hij had die dan in een pakket van een reclameregie kunnen steken en trok daarmee adverteerders aan die betaalden voor een waardeloos publiek. Toen ik met hem moest samenwerken had die een andere rel uitgesmeerd in de media. Hij reed zonder rijbewijs (wegens ingetrokken) en was zonder benzine gevallen. Stopt daar een politie die, zonder controle, hem een lift gaven tot een tankstation en terug. Die aap had dat allemaal gefilmd en dan gepost met de melding dat die flikken sukkels waren omdat hij zonder rijbewijs reed en niet was gecontroleerd. Bon, beetje later werd die gecontroleerd en op iets onbenulligs gepakt. Dan waren de flikken eikels die een pik op hem hadden... Het was altijd iets met hem. Snap nog altijd niet dat ze zo iemand wouden linken aan het bedrijf waar ik toen werkte.

Dat is nu's echt het prototype van de hersenloze eikel die jet-settend door het leven gaat... Where the money comes from, heaven only knows.
Colruyt?
En heb die gast ook al gekruist. Mijn bedrijf wou hem inhuren... gelukkig zat ik toen al hoog genoeg om dat af te blokken.

Ja... allemaal akkoord... maar hebt ge Amber Heard al es gezien? :drool:

Colruyt?
En heb die gast ook al gekruist. Mijn bedrijf wou hem inhuren... gelukkig zat ik toen al hoog genoeg om dat af te blokken.

Ja... allemaal akkoord... maar hebt ge Amber Heard al es gezien? :drool:
Ik had toch bij vanessa paradis gebleven hoor... T'is nu niet alsof dat een draak is qua uiterlijk...

Naast het feit dat ik al 2 weken verzuip in het werk, kreeg ik maandag telefoon dat een cliënt die ik al 7 jaar begeleid plotseling overleden was, donderdag ganse dag barstende hoofdpijn gehad, misselijk geweest én flauwgevallen, en nu sta ik te wachten aan de huisartsen wachtpost voor mijn man. Het mag stoppen nu. :angry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan