Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon insteken, slot komt vanachter eruit. Sleutel terug in je zak steken.:) Al met succes getest: AH, Delhaize, Carrefour en Jumbo.:LOL: Ik ergde me ook aan dat ik vaak gene munt bij had voor een kar.
En hoe komt het dat uw key niet vast komt te zitten? Want normaal blokkeert hij uw muntje toch?

Ben zo wa tutorials aan het kijken op YT en de amerikanen met hun afmetingen he...

Cut it down to 14/16th of an inch!

*rekenmachien*

Get to da metricsystem!

In mijn ogen al te veel. :p
't is ook niet fysiek, maar m'n hersenen die terug op springen en volop tegen hun eigen beginnen te babbelen.
Ik heb zo een tijd yoga geprobeerd, ademhaling etc maar als je de hersenen niet stil krijgt dan blijf je piekeren idd
voor mij helpt er enkel sporten tot ik er bijna bij neerval

Ik val in herhaling maar mensen die niet alleen naar de supermarkt "kunnen".

Dan staan ze daar met twee praktisch lege karren naast elkaar een gang te blokkeren terwijl ze bespreken of ze artikel X wel nodig hebben want "we hebben toch overschot van eergisteren hé". Vaak zijn dat dan iets oudere mensen, waarvan het duidelijk is dat de vrouw al jaren inkopen doet en de man er voor piet snot bijloopt. Ga dan alleen winkelen of dat er iemand op de parking wacht zeg.

Door dat soort mensen staat er dan buiten een wachtrij want het aantal karren is beperkt.

Onder lichte drang met de vriendin en kinderen naar ‘happy safari’, een soort Instagram museum in Brussel

Mensen die begin de 20 zijn en en klagen “dat ze oud geworden zijn”. Moh maak dat ge terug met uw play-doh aan het spelen zijt kleine.

Laatst bewerkt:
Ik erger mij keihard aan het buiten in de kou aanschuiven om bij de slager of bakker binnen te kunnen. Kom aan de slager vandaag, staat daar een rij van 10 buiten ofzo. Godverdomme kutzooi.

Dan maar iets uithalen om te eten.

Ik erger mij keihard aan het buiten in de kou aanschuiven om bij de slager of bakker binnen te kunnen. Kom aan de slager vandaag, staat daar een rij van 10 buiten ofzo. Godverdomme kutzooi.

Zijt blij dat die al open zijn. Hier in een wijde omgeving van 20km geen ene bakker open. Ben dan maar van die smerige bake-off broodjes in den Delhaize gaan halen.😑 Hele zondag naar de klote omdat ik geen verse pistoleekes heb. :cautious:

Mensen die begin de 20 zijn en en klagen “dat ze oud geworden zijn”. Moh maak dat ge terug met uw play-doh aan het spelen zijt kleine.
Wanneer ge zoals mij echt oud begint te worden, dan draait ge dat om.
"Oud worden is de enige manier om lang te leven" is mijn leuze.:cool:

I was today years old when I figured out that play-doh is actual play dough.
Derp.
6acca0742fb2f67206de63ed9d94f62a.jpg

Ik ga gewoon naar de volgende 🤷🏼‍♀️ vanmorgen ook, 3 man buiten aan het aanschuiven van de vaste bakker, bakker 200m verder werd ik direct bediend. Idem met de slager waar ik wekelijks ga. Slager 1: 10 man gemiddeld voor me (bedienen wel met 3), 500m verder en even kwalitatief vlees: gemiddeld 2 man voor me.

*Hoort gekraak*
'Kunt ge nog wat chips overlaten aub? Niet alles opeten hé?'
'Neenee'

*Kijkt later in de zak en er is nog maar een handvol kruimels over*

Het waren zoute ribbelchips. :(

Ik ga gewoon naar de volgende 🤷🏼‍♀️ vanmorgen ook, 3 man buiten aan het aanschuiven van de vaste bakker, bakker 200m verder werd ik direct bediend. Idem met de slager waar ik wekelijks ga. Slager 1: 10 man gemiddeld voor me (bedienen wel met 3), 500m verder en even kwalitatief vlees: gemiddeld 2 man voor me.
Via bakkersonline vind je bakkers die een webshop hebben. Ik bestel en betaal de dag op voorhand. De dag zelf daarheen. Alles voorbereid, gewoon oppakken en wegwezen. Tijdwinst en mijn pistolekes :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan