Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan die gast gewoon niet uitstaan. Als je die bezig ziet lijkt dat eerder een klein kind van 8 dat vast zit in het lichaam van een zwaarlijvige 30-er. Ik veronderstel dat zijn vriendin kicked op mensen met een beperking want hoe hij haar ooit aan de haak heeft weten krijgen, god mag 't weten. Dan uiteraard nog zijn domme humor en z'n nog dommere manier van spreken.
Die zit toch op VTM?

Is dat niet bij de helft van de BV's zo?

Als ik al eens vijf minuten naar Vlaamse zenders kijk dan zie ik overgeacteerde emoties (zie Liefde voor muziek of The Voice), ADHD gedrag en domme humor.
Ik krijg meer en meer het gevoel dat alle mainstream media gewoon gericht is op kinderen.

Die zit toch op VTM?
Ja?
unsure.gif

Hier ook, dus ge neemt niks mee en dan 1 of andere debiel dat zijn karretje vastzet en de rest volgt => kan iedereen ineens ne cent gaan halen.
Bende mongolen dat hier in de buurt wonen.
Ah, de sloten voor muntjes zijn hier zelfs afgetaped. Ge kunt die onmogelijk in elkaar hangen terug.

Ik kan die gast gewoon niet uitstaan. Als je die bezig ziet lijkt dat eerder een klein kind van 8 dat vast zit in het lichaam van een zwaarlijvige 30-er. Ik veronderstel dat zijn vriendin kicked op mensen met een beperking want hoe hij haar ooit aan de haak heeft weten krijgen, god mag 't weten. Dan uiteraard nog zijn domme humor en z'n nog dommere manier van spreken.
Op VTM moet je denk ik wat overacten en alles versimpeld brengen. Ik kijk zelden nog “gewone tv” enkel nog Netflix en Streamz dus kom die bijna nooit tegen. Wel een knap lief inderdaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan