Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een parkeerwachter kan geen boete geven. Dat is enkel politie dus ...

Parkeerwachters werken doorgaan ook nooit 's nachts.
Dat is geen boete dat ze schrijven maar 1 of ander parkeerticket van het stad uit dat je verplicht moet betalen of je krijgt een leuke brief van het parket.

Paar weken terug ook prijs gehad.

gij zou graag eens onzacht kennismaken met mijn stilson precies! :angry:
En dat verklaart dan ook al die filmkes van u waar mensen voor uw camionette inschieten. Dat zijn allemaal slachtoffers van u die je een parkeerticket hebt gegeven die wraak willen nemen. De aap komt uit de mouw!

Parkeerwachters zijn gewoon gefrustreerde freggels die vroeger de droom hadden om bij de politie te gaan, maar te dik, lomp of idioot waren om door de testen te raken. Hun volledige raison d'etre is de frustratie van hun gefaalde leven kanaliseren door andere mensen een boete aan te smeren en een fractie van die frustratie over te hevelen.

Niemand houd van parkeerwachters, ook de parkeerwachters zelf niet.
Stiekem hoop je dat hier parkeerwachters meelezen.

27/03/2021, een parkeerwachter berooft zichzelf van het leven.
Reden onbekend.

Laatst bewerkt:
Mij een hele dag zitten vervelen :frown: .
Geen enkel spel dat mij aanstaat ook, anders zou ik eens gamen.
Ik ken het gevoel. Momenteel geen echte games die mij nog kunnen boeien, alhoewel ik er nog verschillende niet heb uitgespeeld. En dan zit ik maar naar gameplay op youtube te kijken ook al zijn dat ook dikwijls games die ikzelf niet zou spelen. Heb zo ook een kanaal ontdekt waar ze 24/7 tomb raider op streamen :p
Maar op het eind van de dag heb ik dan eigenlijk geen klop gedaan, (behalve hier de irritante uit gehangen)

En dat verklaart dan ook al die filmkes van u waar mensen voor uw camionette inschieten. Dat zijn allemaal slachtoffers van u die je een parkeerticket hebt gegeven die wraak willen nemen. De aap komt uit de mouw!
alsof parkeerwachters met camionettes rijden, die gaan tevoet of met de elektrieke velo!

Voel mij al weken gewoon leeg. Geen interesse in niks, geen motivatie, geen energie, nada. 😑

Laatst bewerkt:
Voetballers die “actie” voeren met een onnozel t-shirt om de arbeidsomstandigheden aan te klagen WK Qatar.

Dat ze dan de boel boycotten hé.
Maar ze zullen wel afreizen, money talks

Voel mij al weken gewoon leeg. Geen interesse in niks, geen motivatie, geen energie, nada. 😑

Idem... Heb heel die maatregelen en het constante thuis zitten goed kunnen plaatsen, maar de laatste weken is m'n batterij ook zo goed als op. Ik kan ook amper nog prikkels verdragen. Gisteren noodgedwongen wekelijkse boodschappen moeten gaan doen (voor het eerst in maanden dat ik dat nog eens deed ipv m'n vriendin) en was echt kapot toen ik thuiskwam doordat ik het echt niet meer gewoon ben om op plaatsen te zijn waar ge langs alle kanten omringd zijt door (vooral irritante) mensen.

Vandaag stond m'n hoofd ook op ontploffen door heel de dag met de kleine te zitten hier. Dat manneke is eigenlijk echt braaf maar een hele dag getetter van een peuter is momenteel nog vermoeiende dan anders en ben dan 's avonds echt óp.

En om deze klaag&zaag-post toch te doen eindigen met een echte irritatie: Mensen die met twee met elk hun eigen kar de supermarkt in gaan, met als toppunt gisteren vier (!!!) dames van middelbare leeftijd die samen met elk een kar door de supermarkt liepen te slenteren ter vervanging van hun wekelijkse koffie met vlaai-middag en in elke gang halt hielden om elk potje magere yoghurt of boterhammenworst met 10%minder vet te stonden reviewen alsof het was de nieuwste high-range smartphone. En dan ook nog denken dat een pukkel met een eenzame haar op uw neus sexy is, want die neus moesten ze toch duidelijk even boven dat mondmasker uit laten pronken.

Mensen die met twee met elk hun eigen kar de supermarkt in gaan
Ach ja, als het een samenwonend koppel is (dus niet twee vriendinnen of zo), maakt het mij eerlijkheidshalve niet zoveel uit. Dat maakt de besmettingskans niet veel meer of minder. En of ze nu alleen zijn of niet, ze gaan toch evenveel winkelwaren kopen. (Allé ja gemiddeld genomen toch, want je hebt altijd wel van die koppels die dan twee winkelkarren helemaal volladen :angry:). Zolang ze maar respectvol opzij gaan als ik er langs moet.

En die koppels gaan ook aan de kassa niet meer of minder tijd spenderen. En het is (in tegenstelling tot de eerste golf) nu ook weer niet zo, dat ze buiten met tientallen staan aan te schuiven. Allé ja hier toch niet.

Maar ja, soms zie ik ook gewoon vriendinnen gezellig praten tegen elkaar en mij ophouden in de gang. Of 4 man die duidelijk elkaar kennen die dan de ganse gang blokkeren en dan ook nog eens oorkleppen op hebben. Daar kan ik mij ook serieus aan ergeren. Hatelijk gewoon.

Onlangs nog één oudere dame en die kende een winkelbediende en die zaten dan samen vrolijk te praten net op een plaats, waar ik net moest zijn. Ik heb zeker 3x 'excuseer!' gezegd, de 3de keer héél luid maar nul komma nul reactie. Ik heb dan later terug mogen komen naar die gang om mijn waren uit de schappen te halen. Dat was er echt over ..

Laatst bewerkt:
Ach ja, als het een samenwonend koppel is (dus niet twee vriendinnen of zo), maakt het mij eerlijkheidshalve niet zoveel uit. Dat maakt de besmettingskans niet veel meer of minder. En of ze nu alleen zijn of niet, ze gaan toch evenveel winkelwaren kopen. (Allé ja gemiddeld genomen toch, want je hebt altijd wel van die koppels die dan twee winkelkarren helemaal volladen :angry:). Zolang ze maar respectvol opzij gaan als ik er langs moet.

En die koppels gaan ook aan de kassa niet meer of minder tijd spenderen. En het is (in tegenstelling tot de eerste golf) nu ook weer niet zo, dat ze buiten met tientallen staan aan te schuiven. Allé ja hier toch niet.

Maar ja, soms zie ik ook gewoon vriendinnen gezellig praten tegen elkaar en mij ophouden in de gang. Of 4 man die duidelijk elkaar kennen die dan de ganse gang blokkeren en dan ook nog eens oorkleppen op hebben. Daar kan ik mij ook serieus aan ergeren. Hatelijk gewoon.

Het gaat mij ook niet om het virologisch aspect of eventuele wachtrijen buiten. Als ge als koppel samen door de winkel gaat met élk een eigen kar, wordt telkens die ergens halt houden de doorgang gewoon veel meer versperd dan door twee personen die afzonderlijk door de winkel gaan met een kar.

Als ge als koppel samen door de winkel gaat met élk een eigen kar, wordt de doorgang gewoon veel meer versperd dan door twee personen die afzonderlijk door de winkel gaan met een kar.
Niet noodzakelijk. Je kan als koppel ook achter elkaar winkelen, of je kan ook gewoon apart winkelen (met elk de helft van de boodschappenlijst waardoor ze 2x zo snel klaar zijn). Maar ik begrijp je ergernis. De meeste koppels die je opmerkt in de winkel zijn juist de respectloze koppels die inderdaad naast elkaar wandelen, tegen elkaar liggen te praten ipv te winkel en/of alle gangen blokkeren hé. De andere koppels merk je niet op, tenzij je er echt op gaat letten.

Voor mij is het belangrijkste dat ik vlotjes door een gang kan wandelen, en als iemand mij toch 'per ongeluk' hindert, zijn of haar excuses aanbiedt. Want ook individuele personen kunnen de gang blokkeren hoor. En ook gewoon respectloos zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan