SoMe is zoals horeca jongens. Sommigen zijn er mee weg, anderen hebben een thread op BG nodig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaba. Had ik trouwens ook gevonden ze, maar had nu wel het vermoeden dat het dat niet was.Allez allez, 2de link op pagina 1
Ik weet dat mensen niet meer op pagina 2 van google gaan kijken (beste plaats om een lijk te verbergen trouwens) maar nu ni overdrijven hé
SoMe, a Social Contact Activity | Time To Change

Ow shit.SoMe is zoals horeca jongens. Sommigen zijn er mee weg, anderen hebben een thread op BG nodig.

oeie, ik had gegoogeld en eigenlijk niet veel gevonden. Ik dacht dat het SOcial MEdia was.Allez allez, 2de link op pagina 1
Ik weet dat mensen niet meer op pagina 2 van google gaan kijken (beste plaats om een lijk te verbergen trouwens) maar nu ni overdrijven hé
SoMe, a Social Contact Activity | Time To Change
Dat was eerlijk gezegd ook mijn gedacht.oeie, ik had gegoogeld en eigenlijk niet veel gevonden. Ik dacht dat het SOcial MEdia was.
Ik ben officieel niet meer mee. Dringend eens mijne myspace updaten.
Wat?Mijn vrouwelijke stagair collega hier net in haar e-mail de termen 'SoMe' en 'Socials' ggebruikt. Net een beetje spouw in mijn mond geproduceerd, Een absoluut verzwakking in onze samenleving en God dank ik mag thuitswerken, stel u voor met zoiets op den bureau te zitten.
SoMe en socials. De remedie:
Mijn enige record staat op +-14 dagen zonder chauffage en warm water. Er was een kabel bijna kapot, en deze zorgde voor lekstroom. Ter beveiliging heel de boiler uitgezet aan het toestel zelf en ook aan de zekering. Omdat hij daarna te lang stil stond, was er meer kapot dan alleen die kabel. Koeler, printplaat en pomp ook eraan. Pomp was kapot door terugslag van water uit de radiatoren, water dat vol zat met metaal deeltjes. Had mijn vaste (door de syndicus gekozen) chauffage man beter uit zijn doppen gekeken bij controle één, had het nooit zover moeten komen. Totaal plaatje aan uren en interventies kwam op rond de 800€. Ook wel meteen de radiatoren laten kuisen. Op zo een momenten krijg ik toch medelijden met mijn verhuurder zijn rentmeester.Boiler afgekeurd, heel weekend zonder verwarming en warm water.
Die boiler is al 15 jaar oud en huisbaas wil niet vernieuwen. Moesten speciaal stuk bestellen dat zegt dat boiler moet afslaan op bepaald temp.
Da ding was al hele tijd kapot en hebben blijkbaar heel wat geluk gehad zei die kerel.
Tijd worden dat we huis gekocht hebben.
Hier is er ook meer kapot dan goed aan, het was al rand geval dat ze hem wilden keuren eigenlijk. Boiler is ook al 15 jaar oud eigenlijk, ochja heb gebeld naar huisbaas. Ik betaal enkel het onderhoud de rest moet hem maar ophoesten. Mijn probleem niet dat hij te gierig is voor degelijke boiler nu te laten installeren en tis niet dat hij moet kijken op een euro. Als het vermaakt is komen ze volgende keer zelf niet meer voor te keuren.Mijn enige record staat op +-14 dagen zonder chauffage en warm water. Er was een kabel bijna kapot, en deze zorgde voor lekstroom. Ter beveiliging heel de boiler uitgezet aan het toestel zelf en ook aan de zekering. Omdat hij daarna te lang stil stond, was er meer kapot dan alleen die kabel. Koeler, printplaat en pomp ook eraan. Pomp was kapot door terugslag van water uit de radiatoren, water dat vol zat met metaal deeltjes. Had mijn vaste (door de syndicus gekozen) chauffage man beter uit zijn doppen gekeken bij controle één, had het nooit zover moeten komen. Totaal plaatje aan uren en interventies kwam op rond de 800€. Ook wel meteen de radiatoren laten kuisen. Op zo een momenten krijg ik toch medelijden met mijn verhuurder zijn rentmeester.
Jouw ergernis is wel een glimlach waard. Funny cause it's true though. Ik kan die filmpjes ook niet zien. En die maken dat dus elke dag he. Op den duur ga je in je eigen fake enthousiasme geloven zeker.In een vlaag van zinsverbijstering besloten om als mentale zelfkastijding eens een filmpje te bekijken van die Acid eenerzijds en Céline en Michiel anderzijds. Kwestie van eens te weten waar die heisa nu echt over gaat.
Voor alle zekerheid toch maar die filmpjes op Youtube in incognitomodus bekeken. Stel je voor dat ik plots op mijn kanaal, waar anders alleen maar kwaliteitssuggesties op komen, influencervideos te zien krijg als aanbevolen inhoud.
Eerst die CéMi geprobeerd. Na twee minuten heb ik het opgegeven. Acid was daarna aan de beurt, maar die figuur was -zo mogelijk- nog dertien keer ergerlijker. Daar heb ik wijselijk de handdoek na driekwart minuut in de ring gegooid. Ik kan het niet. Ik kan het echt niet opbrengen om zo'n filmpje van tien minuten of langer in één trek uit te zitten. Reclame, fake enthousiasme, nog hatelijker en zieliger gebedel om abonnees dan op de Meir tijdens de kerstinkopen, reclame voor hunmeurchandisingbrol, en nog meer gezeur voor abonnees,... Wat is daar in hemelsnaam leuk aan?
Voor één keer is deze meme echt wel toepasbaar:
![]()
Ik heb daarvoor speciaal uitleg gevraagd aan mijn petekind van 11 jaarIn een vlaag van zinsverbijstering besloten om als mentale zelfkastijding eens een filmpje te bekijken van die Acid eenerzijds en Céline en Michiel anderzijds. Kwestie van eens te weten waar die heisa nu echt over gaat.
Voor alle zekerheid toch maar die filmpjes op Youtube in incognitomodus bekeken. Stel je voor dat ik plots op mijn kanaal, waar anders alleen maar kwaliteitssuggesties op komen, influencervideos te zien krijg als aanbevolen inhoud.
Eerst die CéMi geprobeerd. Na twee minuten heb ik het opgegeven. Acid was daarna aan de beurt, maar die figuur was -zo mogelijk- nog dertien keer ergerlijker. Daar heb ik wijselijk de handdoek na driekwart minuut in de ring gegooid. Ik kan het niet. Ik kan het echt niet opbrengen om zo'n filmpje van tien minuten of langer in één trek uit te zitten. Reclame, fake enthousiasme, nog hatelijker en zieliger gebedel om abonnees dan op de Meir tijdens de kerstinkopen, reclame voor hunmeurchandisingbrol, en nog meer gezeur voor abonnees,... Wat is daar in hemelsnaam leuk aan?
Voor één keer is deze meme echt wel toepasbaar:
![]()

En wat antwoordde die ?Ik heb daarvoor speciaal uitleg gevraagd aan mijn petekind van 11 jaar![]()
Wat ik vooral niet snap is dat die een eigen belachelijk accent uitgevonden heeft omdat hij dat cooler vindt overkomen.van die Acid eenerzijds

Hier in de straat hebben we ook zo'n regel. Op dag 15 en 16 is dat altijd slalommen.Dan nog een boete gekregen omdat ik niet op tijd heb veranderd van kant tijdens het beurtelings parkeren in 't straat. Op de 16e van de maand moet je van kant wisselen, en ik heb mij daar de 15e in de avond geparkeerd met de gedachte om 's morgens de 16e dan mij te verzetten.
Die fuckers van de flikken hebben mij geverbaliseerd om 00:05u, alsof dat die stonden te wachten om iedereen te verbaliseren die niet op tijd veranderd is van kant. Met de avondklok weten ze dan ook dat niemand na 12u naar buiten mag dus ze hebben vrij spel.
Echt, mijn hele dag naar de kloten door zulke zaken. Het enige dat ik nu heb geleerd is dat ik de 15e mij van kant verzet.

Wtf.Dan nog een boete gekregen omdat ik niet op tijd heb veranderd van kant tijdens het beurtelings parkeren in 't straat. Op de 16e van de maand moet je van kant wisselen, en ik heb mij daar de 15e in de avond geparkeerd met de gedachte om 's morgens de 16e dan mij te verzetten.
Die fuckers van de flikken hebben mij geverbaliseerd om 00:05u, alsof dat die stonden te wachten om iedereen te verbaliseren die niet op tijd veranderd is van kant. Met de avondklok weten ze dan ook dat niemand na 12u naar buiten mag dus ze hebben vrij spel.
Echt, mijn hele dag naar de kloten door zulke zaken. Het enige dat ik nu heb geleerd is dat ik de 15e mij van kant verzet.
Ja, onze politie kent zijn prioriteiten.Dan nog een boete gekregen omdat ik niet op tijd heb veranderd van kant tijdens het beurtelings parkeren in 't straat. Op de 16e van de maand moet je van kant wisselen, en ik heb mij daar de 15e in de avond geparkeerd met de gedachte om 's morgens de 16e dan mij te verzetten.