Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lukt dus niet bij Firefox, wat de reden daarvan is zou ik niet weten.

Met dit mss wel

Ik gebruik geen Edge, maar dat is gebouwd op Chromium en op Chrome zelf werkt het.

Bescheiden toerke gaan lopen van 5,5 km. Ik vertrok met tegenwind (in de veronderstelling nadien de wind in de rug te hebben) maar tegen de tijd dat ik terug de andere kant op liep was de wind al gedraaid waardoor ik die 5,5 km continu met wind op kop heb kunnen lopen. :sop:

Bescheiden toerke gaan lopen van 5,5 km. Ik vertrok met tegenwind (in de veronderstelling nadien de wind in de rug te hebben) maar tegen de tijd dat ik terug de andere kant op liep was de wind al gedraaid waardoor ik die 5,5 km continu met wind op kop heb kunnen lopen. :sop:
Ik ga telkens zo fietsen. Ongeacht welke kant ik uitrij: wind op kop.

Wss omdat je weet dat je van een bot aan het eten bent en automatisch iets voorzichtiger of zachter bijt. Maar bij zoiets als een broodje met kipcurry bijt je gewoon door zonder nadenken.
Naar het schijnt zou je zo je eigen vinger kunnen afbijten omdat de kracht die je nodig hebt niet veel groter is dan voor een wortel, maar je lichaam houdt dit natuurlijk tegen. Naar het schijnt hé.

Naar het schijnt zou je zo je eigen vinger kunnen afbijten omdat de kracht die je nodig hebt niet veel groter is dan voor een wortel, maar je lichaam houdt dit natuurlijk tegen. Naar het schijnt hé.
Dat heb ik ook al eens gelezen, maar ik heb daar toch vragen bij. Vooral omdat in uw vingers toch nog steeds botten zitten, ik denk qua dikte vergelijkbaar met die van een kippenvleugeltje. En als ik zoiets eet heb ik nog nooit het gevoel gehad dat ik daar door zou kunnen bijten :unsure:

Dat heb ik ook al eens gelezen, maar ik heb daar toch vragen bij. Vooral omdat in uw vingers toch nog steeds botten zitten, ik denk qua dikte vergelijkbaar met die van een kippenvleugeltje. En als ik zoiets eet heb ik nog nooit het gevoel gehad dat ik daar door zou kunnen bijten :unsure:
in één van u 11 vingers hebde natuurlijk wel kraakbeen. Dat knauwt al is iet gemakkelijker zeggen ze. ;) Misschien doelen ze daar op.

op de verbinding tussen de kootjes moet het wel te doen zijn.

De mens heeft blijkbaar een bijtkracht van 80 tot 110 kg/cm². Iemand die weet hoeveel een bot kan verdragen?

Engelse bron:

It'll be a bit harder to bite through than a carrot, you'll have the best odds if you try to bite between the bones.

You can exert between 500 and 1200 newtons of force with our jaws, the average maximum sustainable force is about 750N.

Now let's look at the fingers. This study (Jamming of fingers: an experimental study to determine force and deflection in participants and human cadaver specimens for development of a new bionic test device for validation of power-operated motor vehicle side door windows : Biomedizinische Technik/Biomedical Engineering ) concluded it takes about 1485N in order to fracture (not break/sever) a finger.

Zal dus niet mogelijk zijn.

Mijn vrouwelijke stagair collega hier net in haar e-mail de termen 'SoMe' en 'Socials' ggebruikt. Net een beetje spouw in mijn mond geproduceerd, Een absoluut verzwakking in onze samenleving en God dank ik mag thuitswerken, stel u voor met zoiets op den bureau te zitten.

Die nieuwe Verisure reclame met die twee buren is nog erger dan de vorige.

"Ik denk er ook aan een Verisure te nemen"
"Niet over twijfelen, kijk maar eens op hun website"
"Zal ik zeker doen"

Inclusief de meest geforceerde colgate glimlach die je jezelf kan inbeelden.

Die nieuwe Verisure reclame met die twee buren is nog erger dan de vorige.

"Ik denk er ook aan een Verisure te nemen"
"Niet over twijfelen, kijk maar eens op hun website"
"Zal ik zeker doen"

Inclusief de meest geforceerde colgate glimlach die je jezelf kan inbeelden.
Die zijn kleine heeft wel een schone pruik op.

Mijn vrouwelijke stagair collega hier net in haar e-mail de termen 'SoMe' en 'Socials' ggebruikt. Net een beetje spouw in mijn mond geproduceerd, Een absoluut verzwakking in onze samenleving en God dank ik mag thuitswerken, stel u voor met zoiets op den bureau te zitten.
Ik heb net SoMe moeten googlen :rolleyes:

Boiler afgekeurd, heel weekend zonder verwarming en warm water.
Die boiler is al 15 jaar oud en huisbaas wil niet vernieuwen. Moesten speciaal stuk bestellen dat zegt dat boiler moet afslaan op bepaald temp.
Da ding was al hele tijd kapot en hebben blijkbaar heel wat geluk gehad zei die kerel.

Tijd worden dat we huis gekocht hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan