Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar is dat nu echt iets dat je zoveel gebruikt dat je er dedicated knoppen voor nodig hebt? Ik open quasi alle links steeds met rechtsklik > open in new tab, dus ik gebruik maar zelden de terug-knop.
Damn, da's inefficient. Ge kunt ook gewoon ctrl-click doen.
En ctrl-w om uw tabblad te sluiten.

Ik gebruik eigenlijk veel meer mijn keyboard dan mijn muis, maar dat zal wel in mijn dev-nature liggen.

Toch vrij vaak ja, of gewoon in verkenner een map hoger gaan.
In Explorer gebruik ik altijd de backspace om terug te gaan. Maar ik werk zeer sterk met keyboard shortcuts, dus de kans dat ik mijn handen enkel op het keyboard heb is groter dan dat ik 1 hand op de muis heb. Dus in dat opzicht werkt backspace voor mij dan weer sneller.

Damn, da's inefficient. Ge kunt ook gewoon ctrl-click doen.
En ctrl-w om uw tabblad te sluiten.

Ik gebruik eigenlijk veel meer mijn keyboard dan mijn muis, maar dat zal wel in mijn dev-nature liggen.
Ook sterke keyboardgebruiker hier, maar dat is er eentje die ik niet echt gebruik. Zo surfen is voor mij vooral een muisactiviteit.

Bij de Mediamarkt wat besteld en ervoor gekozen om te laten leveren in een bpost pakjesautomaat (dus via de integratie/API van bpost zelf!)
Krijg ik bericht dat het pakje wordt teruggestuurd naar de afzender omdat het adres van hun pakjesautomaat niet zou kloppen. :sarcastic:

Vandaag contacteert Telenet mij omdat ik gisteren had geïnformeerd naar een nieuwe aansluiting.
Na wat standaard dingen krijg ik het jaren '80 5 nummers op repeat wachtmuziekje voor een halfuur want ze ging het regelen voor een afspraak.
Nog even geduld meneer ik ben eraan bezig en weer zijn we vertrokken voor een halfuur eighties.
Na een uur en 10 minuten : 'Sorry voor het wachten maar we hebben wat problemen met het systeem. We nemen later terug contact op'.

Was aan het kijken om kunststoffen compostbakken te plaatsen.
210 euro voor ééntje :laugh: en heb er idealiter 3 nodig.

da's met een werknemer bij die de compost overschept?
Het is nog duurder, die 210 euro is voor een aanbouwdeel (slechts 3 wanden), de eerste volledige bak kost 330 euro volgens jou link.
Dus 3 bakken is dat 1 keer 330 euro en 2 keer 210 euro.
Tenzij je iets hebt om tegenaan te bouwen om mee te beginnen.

Dan kan je toch gewoon met 2 vingers op je touchpad van links naar rechts swipen? Ofja, toch op Windows 10 en macbook zeker. Oudere versies zal het misschien niet kunnen.
Dat werkte bij Edge, maar niet bij Firefox.
Misschien dat dat nu ineens wel zou werken:unsure:, zal het eens moeten testen. (Zit hier momenteel met mijn smartphone)

Het zat er al aan te komen, maar nu is het officieel: begin mei zet Telenet hier het analoge TV-signaal stop.
Dat betekent dus of mijn nog perfect werkende CRT-televisie naar het stort doen en betalen voor een hoop zenders die me toch niet interesseren, of helemaal geen TV meer kijken.
Geen van beide opties staan me aan (al neig ik meer naar de laatste....)

Aangenomen dat dit als reactie op mijn eerdere post was:
Zal toch moeten betalen voor een digibox of nieuwe TV aangezien mijn huidige het compacte signaal niet zal kunnen ontvangen...
Van Telenet website:

De aanpassingen aan het signaal hebben geen invloed op de prijs. Je vertrouwde kabelabonnement blijft gewoon bestaan, alleen verandert het signaal dat door je kabel loopt. Je behoudt dezelfde zenders en dezelfde kwaliteit als in het analoge aanbod.

Je moet niet overstappen naar digitale tv of een TV met een kaartje om naar je analoge zenders te blijven kijken. Bij de meeste tv's van minder dan 10 jaar oud volstaat het om de instellingen aan te passen om het compacte signaal te ontvangen.

Hoe stel ik mijn TV in?

Edit: Ah ik was te snel, lees net dat uw toestel het compacte signaal niet aankan.

Het zat er al aan te komen, maar nu is het officieel: begin mei zet Telenet hier het analoge TV-signaal stop.
Dat betekent dus of mijn nog perfect werkende CRT-televisie naar het stort doen en betalen voor een hoop zenders die me toch niet interesseren, of helemaal geen TV meer kijken.
Geen van beide opties staan me aan (al neig ik meer naar de laatste....)
Ik hoop vooral dat Telenet zijn compacte signaal nog fatsoenlijk krijgt, want hier hebben we tot op heden nog altijd storingen op verschillende zenders.
Daardoor blijven we voorlopig nog altijd analoog kijken.

Amai pijnlijk, ik eet zoveel kippenboutjes en soms ook wel eens dat ik misbijt. Tot heden geen tand kapot maar toch al ferm zeer gedaan..
Wss omdat je weet dat je van een bot aan het eten bent en automatisch iets voorzichtiger of zachter bijt. Maar bij zoiets als een broodje met kipcurry bijt je gewoon door zonder nadenken.

Kip eten zoals in de prehistorie he
Zo’n zaken doen mij altijd denken aan een verhaal dat mijn biologieleerkracht in het middelbaar ooit vertelde van toen hij nog in het leger zat. Dat hij een boulette (zo een van de frituur) aan het eten was en blijkbaar zat daar een stukje bot in. Hij had het niet gemerkt, bijt volle kracht op die boulette en ramt dat stuk bot door zijn kies. Ik denk dat ik na dat verhaal +- 10 jaar geen boulette meer gegeten heb.

Dan kan je toch gewoon met 2 vingers op je touchpad van links naar rechts swipen? Ofja, toch op Windows 10 en macbook zeker. Oudere versies zal het misschien niet kunnen.

Dat werkte bij Edge, maar niet bij Firefox.
Misschien dat dat nu ineens wel zou werken:unsure:, zal het eens moeten testen. (Zit hier momenteel met mijn smartphone)
Lukt dus niet bij Firefox, wat de reden daarvan is zou ik niet weten.

Die van mij om half 7 in Jette aan 't ziekenhuis gaan afzetten. Ze moest als eerste binnen maar ligt daar nog te wachten :p
Net voor de parking is er een ambulance kazerne met rood licht dat normaal alleen opspringt als die uitrijden. Nu stond dat in een loop van 20 seconden met als gevolg een gigantische file voor niks eigenlijk...

Edit: net bericht dat ze door aanpassing om half 12 aan de beurt is :lol: Nog lang nuchter blijven en dan is 5u opstaan vroeg ser :lol:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan