Mr.Fingers
Well-known member
Wel 3 dagen op een propere WC... Gun haar dat toch... Gùn haar dat!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net niet. Met backspace hebt ge maar 1 vinger nodig.Is dat niet al jaren niet meer?
ctrl-arrow left of cmd-arrow left is het nu. En da's veel logischer dan die backspace.
Mijn vriendin wordt morgen geopereerd aan haar heup. Dachten nog dat het misschien uitgesteld ging worden met corona maar dus niet.
Redelijk zware operatie (gaan bot afschrappen), ze zal 3 weken met krukken moeten lopen en 3 maand niet sporten.
Ergste gaat zijn dat ik dus niet binnen mag en ze daar 3 dagen gaat liggen in dat ziekenhuis met pijn,... Sjans dat mijn zus daar werkt en zal binnenspringen.
Maar goed, toch geen fijn gedacht om te weten dat ze daar zoveel uur alleen gaat liggen afzien.
.
. Dan zijn het geen 3 dagen zonder dat ze u kan zien
.Op de zeedijk zijn die e-steps ook een waar genot. Tussen alles en iedereen aan het slalommen aan een veel te hoge snelheid. Ja ze gebruiken hun 'claxon' wel, maar dat is exact hetzelfde geluid als dat van de toetsen van een bankautomaat.Gisteren ene op het fietspad gezien met e-step die harder dan 50km/u ging. Natuurlijk geen helm op. Ik heb die even gefilmd, maar die gast is onherkenbaar. Komt die aan het volgende licht mij wat uitschelden omdat ik hem gefilmd heb. Ik weet dat ik ook in overtreding ben door tijdens het rijden te filmen, sorry. Los van het feit dat zijn step illegaal is heb ik het grootste probleem dat zo een gasten totaal geen besef van gevaar hebben. Is een druk fietspad met veel schoolgaande kinderen die onverwachete dingen doen en die vlamt daar wat rond tegen 50+. Ben wel eens benieuwd hoe snel die stil gaat staan als die alles moet dichtgooien.
Pijnmanagement niet besproken met de dokter? Als je dat aangeeft dan zorgen ze daar wel voor. Heb dat bij mijn 6de operatie aangegeven dat ze mij de eerste keer er te snel van hadden afgehaald.
Je kunt dan zelf uw eigen extra pijnstilling geven. Al zit daar een rem op dat je geen overdosis kunt geven. En ik heb toen zelf aangegeven dat ze dat vervroegd mochten afsluiten na mijn 6de operatie omdat het wel ging.
Je kunt het haar het volgende perspectief geven : ik ben 3 weken in het ziekenhuis geweest zonder bezoek. Omdat ah ja corona en mijn pa een broertje dood heeft aan ziekenhuizen. Dan is 3 dagen zo om.
Voorzie daarnaast een tablet of zo om effe te videochatten. Je kunt de wifi van het ziekenhuis gebruiken en dat werkt daarvoor goed genoeg. Dan zijn het geen 3 dagen zonder dat ze u kan zien
.
Ah de goede oude tijd waarbij ik met mijn pa zijn oude dieselwagen gas geef bij het groene licht, even niet oplet al sjirpend door de bocht ga en tegenstuur omdat ik de borduur raak en terug al skiddend op het rijvak terecht kom met een pompend hart van de zenuwen van neeeeeeeeeeeeennnnn mijne pa vermoord mij als ik nu hier een accident krijg.Dweebkes tussen de 18-25 jaar met een te zware auto die denken dat ze goed kunnen rijden omdat ze in staat zijn hun gaspedaal volledig naar beneden te drukken en voor anderen inschieten zonder pinker. Uiteraard met de zetel zo laag gezet dat hun ogen amper boven hun stuur uitkomen. Want goed zicht op de baan is overgewaardeerd.
.
welk begrip? Het gaat over kleuters voor wie er niets is veranderd, van ouders die in de zorg werken voor wie er niets is veranderd!Nog nooit van het woord flector gehoord. Is dat dialect ofzo?Ik zie het woord "hardyschijven" staan, en ik denk: wat is dat nu weeral.
Dus ik google dat, blijkt dat dus een onderdeel te zijn dat ik al heel mijn leven flector noem.
Weeral wat bijgeleerd! (Al vind ik het woord flector veel mooier)
Het is te belachelijk voor woorden.Dochter al maanden ingeschreven voor opvang in de paasvakantie. Is uitsluitend voor kleuters van wie de ouders in de zorg werken. Bellen ze nu net dat ze die moeten annuleren wegens de nieuwe maatregelen. Euh... Whut?!?
Ik gebruik de touchpad van mijn laptop, daar heb ik die mogelijkheid niet.
En bij de simpele muis die ik bij mijn desktop (die ik bijna niet meer gebruik) heb, heb ik die mogelijkheid ook niet.
Aan mijn desktop heb ik een Logitech G703 en voor onderweg heb ik een logitech G305, beiden hebben dedicated back & forward buttons aan de zijkant an ik zou die echt niet meer kunnen missen.Tgoh, ik heb zo een pro muis met meer knoppen dan ik zou willen. En ik gebruik enkel LMB, RMB, MMB en het wieleke horizontaal en verticaal.
Anders tripje Turkije heIk dacht dat ik bespaard was van kaal worden. Maar om mijn 28 toch op enkele maanden diepere inhammen gekregen. Hopelijk blijft het daar bij
Maar is dat nu echt iets dat je zoveel gebruikt dat je er dedicated knoppen voor nodig hebt? Ik open quasi alle links steeds met rechtsklik > open in new tab, dus ik gebruik maar zelden de terug-knop.Aan mijn desktop heb ik een Logitech G703 en voor onderweg heb ik een logitech G305, beiden hebben dedicated back & forward buttons aan de zijkant an ik zou die echt niet meer kunnen missen.
Ik denk dat flector de franse benaming is, zoiets als joint de culasse, bougie of vis platinées.Nog nooit van het woord flector gehoord. Is dat dialect ofzo?
Toch vrij vaak ja, of gewoon in verkenner een map hoger gaan.Maar is dat nu echt iets dat je zoveel gebruikt dat je er dedicated knoppen voor nodig hebt? Ik open quasi alle links steeds met rechtsklik > open in new tab, dus ik gebruik maar zelden de terug-knop.