Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn ergernis van de laatste twee dagen, normaal gezien kon ik met de backspace toets op een webpagina een pagina terug gaan, maar blijkbaar lukt dat plots niet meer :wtf:
about:config typen in de browser
dan zoeken achter Backspace_Action en die zou op 0 moeten staan (allez, bij mij staat die toch op 0 en de backspace werkt)

Mijn ergernis van de laatste twee dagen, normaal gezien kon ik met de backspace toets op een webpagina een pagina terug gaan, maar blijkbaar lukt dat plots niet meer :wtf:
Is dat niet al jaren niet meer?
ctrl-arrow left of cmd-arrow left is het nu. En da's veel logischer dan die backspace.

about:config typen in de browser
dan zoeken achter Backspace_Action en die zou op 0 moeten staan (allez, bij mij staat die toch op 0 en de backspace werkt)
Ja, had er ondertussen ook al naar gezocht en gevonden.
Toch bedankt.
Is dat niet al jaren niet meer?
ctrl-arrow left of cmd-arrow left is het nu. En da's veel logischer dan die backspace.
Ja, las dat ook toen ik ernaar aan het zoeken was.
Vind het wel raar dat dat bij mij altijd gewerkt heeft totdat dat gisteren plots niet meer lukte :unsure:
Logischer, ja misschien wel, maar toch minder handig vind ik.
ik gebruik de 2 knoppen aan de zijkant van mijn muis om een pagina verder of terug te gaan
Ik gebruik de touchpad van mijn laptop, daar heb ik die mogelijkheid niet.
En bij de simpele muis die ik bij mijn desktop (die ik bijna niet meer gebruik) heb, heb ik die mogelijkheid ook niet.

Nadat mijn wagen 3 weken in de garage heeft gestaan voor wat oorspronkelijk een snelle (hardyschijven) fix kon zijn, is in een dure reparatie geëindigd (cardanas), kon ik die eindelijk vandaag gaan halen.

Rij 5m en die begint serieus wat kuren te krijgen. Garage heeft den auto dan terug binnengenomen en op de brug gezet blijkt dat het onderdeel dat speciaal van VW Duitsland is moeten afkomen kapot is en moet de wagen voor garantie claim naar de Audi garage gestuurd worden om het te laten nakijken. Ben ik nu nog langer mijn wagen kwijt.

Het begint serieus mijn kl*ten uit te hangen 😡.

Chance dat ik gratis van de garage een vervangwagen mag gebruiken zolang ik wil.

Ja je moet soms héél goed opletten. Ik zat onlangs ook op argenta (ik wist dat het fake was). Ik heb de echte website erbij genomen en het was echt een spiegelbeeld. Elk woord was identiek. Alleen de weblink was iets anders (1 letter meer/anders)
Ze maken dan ook letterlijk een kopie van de echte website. Meestal veranderen ze gewoon de links op die pagina naar hun scamlinks zodat het minder opvalt.

Nadat mijn wagen 3 weken in de garage heeft gestaan voor wat oorspronkelijk een snelle (hardyschijven) fix kon zijn, is in een dure reparatie geëindigd (cardanas), kon ik die eindelijk vandaag gaan halen.

Rij 5m en die begint serieus wat kuren te krijgen. Garage heeft den auto dan terug binnengenomen en op de brug gezet blijkt dat het onderdeel dat speciaal van VW Duitsland is moeten afkomen kapot is en moet de wagen voor garantie claim naar de Audi garage gestuurd worden om het te laten nakijken. Ben ik nu nog langer mijn wagen kwijt.

Chance dat ik gratis van de garage een vervangwagen mag gebruiken zolang ik wil.
Ik snap niet dat mensen tegen Japanse auto's zijn "omdat je daar zo lang op onderdelen moet wachten"
Golf 4 vroeger:
- stangetje in versnellingsbak kapot. 2 weken moeten wachten omdat ze dat onderdeel niet konden bestellen omdat ze geen nummer hadden. Zat in iedere Golf, Passat, Audi, Seat met de TDI motor toen!
- slangen van airco gescheurd. Heeft ook 2 weken geduurd eer die er waren.
Passat:
- ERG kleppen 4x voor naar de garage moeten gaan eer het deftig geregeld was.

Nu rij ik al 8 jaar met een Mazda, altijd sneller klaar dan verwacht en nooit problemen met bevoorrading van onderdelen.

Ik snap niet dat mensen tegen Japanse auto's zijn "omdat je daar zo lang op onderdelen moet wachten"
Golf 4 vroeger:
- stangetje in versnellingsbak kapot. 2 weken moeten wachten omdat ze dat onderdeel niet konden bestellen omdat ze geen nummer hadden. Zat in iedere Golf, Passat, Audi, Seat met de TDI motor toen!
Passat:

Nu rij ik al 8 jaar met een Mazda, altijd sneller klaar dan verwacht en nooit problemen met bevoorrading van onderdelen.

Het onderdelencentrum van Mazda Europa ligt in België :)

Golf 4 vroeger:
Passat:

Moest niet zo heel lang wachten. Onderdeel was op donderdag besteld en was dinsdag al geleverd. Heeft vooral lang geduurd omdat de garage een kleine zelfstandige is die het serieus druk had.

Rij al 12 jaar met VAG en heb voor de rest nooit echt grote problemen gehad. Af en toe eens een kleine kost en dat was het.

Was aan het kijken om kunststoffen compostbakken te plaatsen.
210 euro voor ééntje :lol: en heb er idealiter 3 nodig.

da's met een werknemer bij die de compost overschept?

Ik zie het woord "hardyschijven" staan, en ik denk: wat is dat nu weeral.
Dus ik google dat, blijkt dat dus een onderdeel te zijn dat ik al heel mijn leven flector noem.
Weeral wat bijgeleerd! (Al vind ik het woord flector veel mooier)

Was aan het kijken om kunststoffen compostbakken te plaatsen.
210 euro voor ééntje :laugh: en heb er idealiter 3 nodig.

da's met een werknemer bij die de compost overschept?
Dat is wel heel duur? Wij hebben die bij de gemeente voor 40 à 50 euro kunnen aankopen denk ik.

Maar dat zijn vaten? Die zijn idd te vinden voor zo een bedrag.

Ik heb het over dit: link

De linkerfoto bedoel je denk ik? Kost dus 44 euro als je ze bij de stad Mechelen aankoopt. Ik zou eens horen bij je gemeente, want die dingen worden vaak gesubsidieerd.

Ferm grote tuin als je er zo 3 gaat vullen? :p

Ik probeer een afspraak te maken om mijn elleboog na te laten kijken. Die is eind 2019 gebroken en er zijn toen bouten in geplaatst. Die mogen er natuurlijk niet te lang in blijven zitten. Ik bel en krijg een automatisch bandje:

"Momenteel zijn al onze medewerkers in gesprek"
"De wachttijd bedraagt minder dan tien minuten"
"Er zijn drie wachtenden voor u"
"De wachttijd bedraagt minder dan zes minuten"
"Er zijn twee wachtenden voor u"
"De wachttijd bedraagt minder dan vijf minuten"
"De wachttijd bedraagt minder dan drie minuten"
"Er is één wachtende voor u"
"De wachttijd bedraagt minder dan twee minuten"
"U staat vooraan in de wachtlijst"
"Al onze medewerkers zijn in gesprek, u wordt zodadelijk voortgeholpen"
"U bent zodadelijk aan de beurt, nog even geduld aub"
"Op dit moment zijn we even niet bereikbaar, probeert u het later opnieuw"

*klik*

:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

De linkerfoto bedoel je denk ik? Kost dus 44 euro als je ze bij de stad Mechelen aankoopt. Ik zou eens horen bij je gemeente, want die dingen worden vaak gesubsidieerd.

Ferm grote tuin als je er zo 3 gaat vullen? :p

800m² tuin, veel geplande hagen, kippen die wat afval produceren. Hebben momenteel 4 kleine houten bakjes staan en loopt tegen de limiet aan.

Mijn vriendin wordt morgen geopereerd aan haar heup. Dachten nog dat het misschien uitgesteld ging worden met corona maar dus niet.

Redelijk zware operatie (gaan bot afschrappen), ze zal 3 weken met krukken moeten lopen en 3 maand niet sporten.
Ergste gaat zijn dat ik dus niet binnen mag en ze daar 3 dagen gaat liggen in dat ziekenhuis met pijn,... Sjans dat mijn zus daar werkt en zal binnenspringen.
Maar goed, toch geen fijn gedacht om te weten dat ze daar zoveel uur alleen gaat liggen afzien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan