Blijkbaar zit er teveel afwijking op de rechter rem van mijn achterste as.Wat scheelt eraan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar zit er teveel afwijking op de rechter rem van mijn achterste as.Wat scheelt eraan?
We maken er een 1ste klasse competitie van zoals voetbal... dan kan het! En dan kunnen we ook knuffelen na een rake djoeft die voldoening gaf.Da's wel niet social distancing he!
Hier tijdens de eerste lockdown in de plaatselijke fb-groep "Ge zijt van X als..." ook veel zo'n gevallen. Tonen hoe goed ze bezig zijn door te klappen voor de zorg, om vervolgens in de commentaren te lezen "ja onze straat doet ook goed zijn best, in tegenstelling tot een straat verder, maar ja dat zullen al die vreemdelingen daar zijn". Hoe dwaas en kleinburgerlijk moet je toch zijn om van zo'n positief initiatief naar zo'n klap over te stappen.Inderdaad. Ken ook zo één.
Toen na een week met heel da gedoe amper nog iemand mee klapte zeuren tegen iedereen da ze da ni vond kunnen dat ze de enige was in heel 't straat die klapte.
En vervolgens filmpkes posten op Facebook van hoe ze elke dag aan 't klappen was.![]()
Ze heeft het niet gehaald.Geen idee. 't is een kat die bij een van de buren is gaan lopen en hier op ons terras is aanbeland. Ik heb er dan een kot voor gemaakt en zowel wij als de naaste buren geven die eten.
Diagnose: blaas staat op springen. Waarschijnlijk urinekanaal geblokkeerd en ze bloedt ook. Mogelijks haalt ze het niet.
fcking cycle of lifeSterkte, een huisdier verliezen is nooit leuk...Ze heeft het niet gehaald.fcking cycle of life

Ge hebt in ieder geval uw goed hart laten zien en dat beeske niet zielig op straat laten sterven.Ze heeft het niet gehaald.fcking cycle of life
Ik zou toch geen al te dikke scheten laten bij brandend gasvuur.Probleem met de levering van petroleum voor de stoof.
Zelf niet de middelen/capaciteiten om er nu nog achter te gaan zoeken.
Enige alternatief is het gasvuur heel de avond laten branden.
Geen idee of dat veel effect gaat hebben, dus sowieso dik gescheten.
Sterkte, een huisdier verliezen is nooit leuk...![]()
Merci.Ge hebt in ieder geval uw goed hart laten zien en dat beeske niet zielig op straat laten sterven.
Dus gij verdient een pluim.
Dat is idd niet zo veilig. Je kan misschien een elektrische convector gaan kopen in de Carrefour/Brico. De goedkoopste starten vanaf 25 EUR of zo. Wij hebben hier indertijd een defecte CV ketel bij -80C overleefd met twee van die convectoren.Ik heb mij juist laten vertellen dat het gasvuur blijkbaar geen al te veilig idee is![]()
Begin ik mij ook aan te ergeren, laatste keer dat mijn geknipt werd was net voor de eerste lockdown (eind februari of begin maart).Mijn haar dat te lang wordt![]()
Dingen gaan kopen is moeilijk, ik heb geen vervoer en een kapotte rug dus ik zou er zelfs niet met thuis gerakenDat is idd niet zo veilig. Je kan misschien een elektrische convector gaan kopen in de Carrefour/Brico. De goedkoopste starten vanaf 25 EUR of zo. Wij hebben hier indertijd een defecte CV ketel bij -80C overleefd met twee van die convectoren.

Mssh kan je 9 lives in brand steken voor de warmteDingen gaan kopen is moeilijk, ik heb geen vervoer en een kapotte rug dus ik zou er zelfs niet met thuis geraken
Ondertussen wel al een vrijwilliger gevonden die misschien kan helpen, maar als hij er ook niet doorkomt zijn jullie straks mijn laatste hoop![]()

Hier daarnet nog een tondeusebeurt gekregen van mijn vrouw. Deze keer heeft ze maar één keer ergens te kort geknipt. Ze gaat erop vooruit.Begin ik mij ook aan te ergeren, laatste keer dat mijn geknipt werd was net voor de eerste lockdown (eind februari of begin maart).
Mijne pa begint hem er ook in op te jagen, die zijn haar is nog nooit zo lang geweest als nu. Normaal gezien gat die minstens 4 keer per jaar, zijne laatste keer was gelijk met mij.
Dus kan ze nog zien deze keer?Hier daarnet nog een tondeusebeurt gekregen van mijn vrouw. Deze keer heeft ze maar één keer ergens te kort geknipt. Ze gaat erop vooruit.
Ik ga normaal om de 4 a 6 weken... (Zijkanten volledig kaal en dan razorfade)Begin ik mij ook aan te ergeren, laatste keer dat mijn geknipt werd was net voor de eerste lockdown (eind februari of begin maart).
Mijne pa begint hem er ook in op te jagen, die zijn haar is nog nooit zo lang geweest als nu. Normaal gezien gat die minstens 4 keer per jaar, zijne laatste keer was gelijk met mij.