Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad. Ken ook zo één.
Toen na een week met heel da gedoe amper nog iemand mee klapte zeuren tegen iedereen da ze da ni vond kunnen dat ze de enige was in heel 't straat die klapte.
En vervolgens filmpkes posten op Facebook van hoe ze elke dag aan 't klappen was. 🤦‍♂️
Hier tijdens de eerste lockdown in de plaatselijke fb-groep "Ge zijt van X als..." ook veel zo'n gevallen. Tonen hoe goed ze bezig zijn door te klappen voor de zorg, om vervolgens in de commentaren te lezen "ja onze straat doet ook goed zijn best, in tegenstelling tot een straat verder, maar ja dat zullen al die vreemdelingen daar zijn". Hoe dwaas en kleinburgerlijk moet je toch zijn om van zo'n positief initiatief naar zo'n klap over te stappen.

Geen idee. 't is een kat die bij een van de buren is gaan lopen en hier op ons terras is aanbeland. Ik heb er dan een kot voor gemaakt en zowel wij als de naaste buren geven die eten.
Diagnose: blaas staat op springen. Waarschijnlijk urinekanaal geblokkeerd en ze bloedt ook. Mogelijks haalt ze het niet.
Ze heeft het niet gehaald. 😭 fcking cycle of life

Probleem met de levering van petroleum voor de stoof.
Zelf niet de middelen/capaciteiten om er nu nog achter te gaan zoeken.
Enige alternatief is het gasvuur heel de avond laten branden.
Geen idee of dat veel effect gaat hebben, dus sowieso dik gescheten.

Mijn haar dat te lang wordt 😫

Uiteindelijk na lang afwegen voor de PS5 gekozen in plaats van de Xbox Series X, maar uiteraard nergens nog mogelijk om op een wachtlijst te komen (eigen fout, I know :()

Een case voor mijn nieuwe smartphone besteld... Blijkt dat die vanuit London moet verstuurd worden, ik vraag me af wanneer die verstuurd gaat worden en wanneer die hier gaat aankomen.

Probleem met de levering van petroleum voor de stoof.
Zelf niet de middelen/capaciteiten om er nu nog achter te gaan zoeken.
Enige alternatief is het gasvuur heel de avond laten branden.
Geen idee of dat veel effect gaat hebben, dus sowieso dik gescheten.
Ik zou toch geen al te dikke scheten laten bij brandend gasvuur.

Ik heb mij juist laten vertellen dat het gasvuur blijkbaar geen al te veilig idee is :unsure:
Dat is idd niet zo veilig. Je kan misschien een elektrische convector gaan kopen in de Carrefour/Brico. De goedkoopste starten vanaf 25 EUR of zo. Wij hebben hier indertijd een defecte CV ketel bij -80C overleefd met twee van die convectoren.

Mijn haar dat te lang wordt 😫
Begin ik mij ook aan te ergeren, laatste keer dat mijn geknipt werd was net voor de eerste lockdown (eind februari of begin maart).

Mijne pa begint hem er ook in op te jagen, die zijn haar is nog nooit zo lang geweest als nu. Normaal gezien gat die minstens 4 keer per jaar, zijne laatste keer was gelijk met mij.

Dat is idd niet zo veilig. Je kan misschien een elektrische convector gaan kopen in de Carrefour/Brico. De goedkoopste starten vanaf 25 EUR of zo. Wij hebben hier indertijd een defecte CV ketel bij -80C overleefd met twee van die convectoren.
Dingen gaan kopen is moeilijk, ik heb geen vervoer en een kapotte rug dus ik zou er zelfs niet met thuis geraken :unsure:

Ondertussen wel al een vrijwilliger gevonden die misschien kan helpen, maar als hij er ook niet doorkomt zijn jullie straks mijn laatste hoop :p

Dingen gaan kopen is moeilijk, ik heb geen vervoer en een kapotte rug dus ik zou er zelfs niet met thuis geraken :unsure:

Ondertussen wel al een vrijwilliger gevonden die misschien kan helpen, maar als hij er ook niet doorkomt zijn jullie straks mijn laatste hoop :p
Mssh kan je 9 lives in brand steken voor de warmte :unsure:

Begin ik mij ook aan te ergeren, laatste keer dat mijn geknipt werd was net voor de eerste lockdown (eind februari of begin maart).

Mijne pa begint hem er ook in op te jagen, die zijn haar is nog nooit zo lang geweest als nu. Normaal gezien gat die minstens 4 keer per jaar, zijne laatste keer was gelijk met mij.
Hier daarnet nog een tondeusebeurt gekregen van mijn vrouw. Deze keer heeft ze maar één keer ergens te kort geknipt. Ze gaat erop vooruit.

Ik ga normaal om de 4 a 6 weken... (Zijkanten volledig kaal en dan razorfade)

Het is nu geleden van 1/10.
Ik zit bovenaan met een irritante krul en mijn haar wil niet plat op mijn hoofd blijven liggen. Da kolt zeker 5 cm naar omhoog rechts vooraan op m'n hoofd. Echt geen zicht.
Ook aan m'n oren kriebelt het enorm irritant.

Voordeel is wel dat m'n baard nu ongestoord kan verdergroeien. 2 knipbeurten geleden was het een stagiair en die had er veel te veel af gedaan.

Ik ben ergens wel aan het twijfelen om m'n haar eens te laten groeien. Ik heb da altijd al eens gewild, maar geraakte nooit voorbij de irritante, mottige lengte. Nu misschien de ideale moment

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan