Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
over schandalig veel geld uitgeven gesproken...

heb dan uiteindelijk toch maar dat hotel geboekt voor de kerstmarkt (je leeft maar 1 keer!)
ontbijt was niet inbegrepen... nog es 25 euro de man erbij voor ne croissant :lol:

ik hoop dat ze daar rekening houden met het feit dat we 2 klein mannen meehebben die 's morgens een yoghurt en een druif eten.

ivm met dat brutolonen topic, er moet sinds die opmerking van deze namiddag wel een optie bij in de poll

• Graag! Heb dit gedaan!​

• Niet, heb het idee dat mijn loon te laag is om te posten​

• Liever niet, ik sta op mijn privacy​

• Niet, ik schaam me om mijn hoog salaris.​

Er hebben al meerdere mensen gepost dat ze wagens van 300k+ hebben, huizen van +1,5mio, ... zal er hier ergens een nog rijker persoon rondlopen? Ik zou het niet weten.
Ik kan hier ook posten dat er 10 miljard op mijn effectenrekening staat en 10 miljoen cash in mijn kluis maar wat is er hier allemaal waar?
Het blijft een anoniem forum.

Begrijp ik je ook in, maar die mensen zitten ook niet in het horlogetopic gok ik? Ik heb ook al (ondermeer door het brutoloontopic) gedacht "fuck ik ben echt niet goed bezig". Zonder dan leeftijd etc te relativeren natuurlijk. Dat is nu eenmaal wat een forum zoals dit doet. Maar dat probleem ligt bij mij, niet bij de poster.
Ik viseer echt niet de horlogetopic hoor. Hier was het gewoon een voorbeeld van iets dat ik nog vandaag heb gelezen.

Omdat ik geen fan ben van mensen in hokjes te steken zal ik erg inclusief wezen: heel wat mensen die hier posten in verscheidene topics limiteren hun gedachtengoed niet tot 1 bepaalde thread wat het hoogdoenerij gehalte overal laat stijgen.

Nee. Maar nice try!

Jawel!

rolex_datejust_36_blue_dial_12_1638075407_a7f0acfc_progressive

De selectieve verontwaardiging waarmee de wereld reageert op hetgeen er aan de hand is in het MO.
Beyond een ergernis is het ondertussen geworden gatverdamme gewoon misselijkmakend.

Even noteren doodnormale afkortingen plotseling erg zijn...noted!
“Meervoud: miljoenen. Afkorting: mln of mio, die laatste wordt vooral gebruikt in financiële documenten.”

Zo’n financiële documenten zijn dit niet hoor. Iedereen wil gewoon fancy doen, net als met die “k”.

“Meervoud: miljoenen. Afkorting: mln of mio, die laatste wordt vooral gebruikt in financiële documenten.”

Zo’n financiële documenten zijn dit niet hoor. Iedereen wil gewoon fancy doen, net als met die “k”.
K voor duizendtal wordt op het internet wel frequent gebruikt, zeker ook op Engelstalige fora en in games enzo (wts xxx 200k). Maar mio is wel meer business ja, ik zie dat ook enkel op mijn werk en nergens anders :p online zou ik ook gewoon mln schrijven.

OT: ik merk dat ik me toch echt te veel aantrek van de mening van anderen. Minder dan vroeger maar nog altijd te veel.

De selectieve verontwaardiging waarmee de wereld reageert op hetgeen er aan de hand is in het MO.
Beyond een ergernis is het ondertussen geworden gatverdamme gewoon misselijkmakend.
Gewoon beter niet verontwaardigd zijn, over geen enkele zijde :sneaky:
(Mensen blijven mensen. Verder kunt ge er toch niets aan doen.)

Laatst bewerkt:
Ik kan hier ook posten dat er 10 miljard op mijn effectenrekening staat en 10 miljoen cash in mijn kluis maar wat is er hier allemaal waar?
Het blijft een anoniem forum.
Begrijp ik ook hoor. Maar wat is dan de irritatie? Dat mensen hier dingen posten over geweldige rijkdommen? Dat het niet waar kan zijn? Of dat het confronterend kan zijn voor andere mensen?

Mensen in het horlogetopic praten over horloges, waar standaard ook duurdere modellen tussen zullen zitten. Mensen in het autotopic praten over wagens, waar ook duurdere modellen tussen zitten, mensen in het huizentopic posten over huizen, waar ook duurdere tussen zullen zitten.

Ieder zijn ding zeker?

Mijn excuses dat ik een correcte afkorting gebruikte in een context die voor jou dan niet gepast lijkt. Zal vanavond goed in de spiegel kijken en mezelf even een dikke pauper noemen omdat ik "mio" en "k" gebruik in tekstvorm.

Gewoon beter niet verontwaardigd zijn, over geen enkele zijde :sneaky:
(Mensen blijven mensen. Verder kunt ge er toch niets aan doen.)
Hmm, wij kunnen er ginder niets aan doen, maar het gebeurt overal... Het is de opkomst van het extremisme, het wij/zij denken, dat overal voor stijgende onrust zorgt en op sommige plaatsen voor oorlog.
Overal, hier dus ook. De voorspellingen voor de verkiezingen volgend jaar zeggen genoeg... En daar kunnen jij en ik wél iets aan doen.

Mijn excuses dat ik een correcte afkorting gebruikte in een context die voor jou dan niet gepast lijkt. Zal vanavond goed in de spiegel kijken en mezelf even een dikke pauper noemen omdat ik "mio" en "k" gebruik in tekstvorm.
Is dat hier ergernissen of niet? 🙄
Uw sarcasme en arrogant toontje hoeft niet hoor.

Ik vind mio echt een cringe woord, punt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan