Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verdekke toch tweede op den einduitslag en in de zuipbeker op de quiz :( .
Normaal is deze gereserveerd voor Tomski, maar ik kan jammer genoeg niet anders.

weakness.png

Alé vooruit, de kijker van de jpl mag weeral in zijn buidel tasten voor een nieuwe 'overname', maarja wat stijgt er niet in prijs?

Is niet duidelijk of ze einde van het kalenderjaar bedoelen of einde van dit seizoen, maar ik vermoed dus het eerste.

Alles om een nieuw catchy merknaam te promoten, ik vind persoonlijk die afkorting DAZN op niksken trekken, maar soit mijn mening.
Dat wordt dan weer de grijze zone van de illegaliteit verkennen dus.

Ik ga echt geen 25€/m betalen om 3 matchkes uit de JPL te bekijken ze.

Terwijl die discussie aangeeft dat er eigenlijk redelijk wat mensen zijn die nooit gevochten hebben.
Tja als al die polls en discussies op BG over fietshelmdragers, zittende plassers, vechtersbazen etc ons IETS leren is dat ze met een hele grote korrel zout moeten genomen worden. Het is duidelijk dat deze geen referentie zijn voor de maatschappij die in tegenstelling tot BG niet vol met moraalridders en ivorentorenbewoners zit.

Dus dit lijkt me niet een argument om uw stelling kracht bij te zetten

Tja als al die polls en discussies op BG over fietshelmdragers, zittende plassers, vechtersbazen etc ons IETS leren is dat ze met een hele grote korrel zout moeten genomen worden. Het is duidelijk dat deze geen referentie zijn voor de maatschappij die in tegenstelling tot BG niet vol met moraalridders en ivorentorenbewoners zit.

Dus dit lijkt me niet een argument om uw stelling kracht bij te zetten
Jezus, in plaats van om de zoveel berichten te komen klagen over 'moraalridders' en ivoren torens kan je misschien eens beginnen nadenken of beseffen dat jij het bent die afwijkt van 'de norm'? Of als dit forum dan toch zo bescheten en verheven is, blijf hier dan weg?

Het begint een beetje zielig te worden hoor, zo alles wat je niet wilt horen of lezen afschilderen als elitaire zever van een clubje schijnheiligen die dan ook nog eens onder een hoedje spelen met de mods.

Jezus, in plaats van om de zoveel berichten te komen klagen over 'moraalridders' en ivoren torens kan je misschien eens beginnen nadenken of beseffen dat jij het bent die afwijkt van 'de norm'? Of als dit forum dan toch zo bescheten en verheven is, blijf hier dan weg?

Het begint een beetje zielig te worden hoor, zo alles wat je niet wilt horen of lezen afschilderen als elitaire zever van een clubje schijnheiligen die dan ook nog eens onder een hoedje spelen met de mods.
En dat allemaal omdat ze uw nickname niet terug willen veranderen.

Overal lelijke basic fit rugzakken :angry:
Of ge nu int stad rondloopt of op den buiten, in België of in frankrijk op reis zijt, op den bus, den trein de luchthaven.
Waarom erger ik mij zo aan die mottige zak.

Dat wordt dan weer de grijze zone van de illegaliteit verkennen dus.

Ik ga echt geen 25€/m betalen om 3 matchkes uit de JPL te bekijken ze.
Ik heb het maar schuins gelezen, ze zenden uiteraard andere competities mee uit, maar buiten de premier lg zie ik mij ook geen andere matchen bekijken hoor. Dus als het idd over één club gaat die je volgt wordt het wel een dure bedoening.

Maar als het effectief in de 25 euro richting gaat? Ja dan moet ik ook wel al eens nadenken of dit nodig is. Maar volg nu wel 2 teams in jpl met de komst van rwdm in de eerste klasse. En het aanbod dat er nu is, play sports dus is nog geen 2 of max 3 maanden geleden verhoogd met 2 eur per maand. Die marketeers denken wss dat daar oneindig rek op zit zeker?

En zo denken meer en meer van die subscription diensten, maar imo zal het meer en meer sorteren worden wat je echt zal gebruiken. Netflix ligt hier bv al uit met hun greedy policy. En zo zullen er mss nog volgen

Vandaag toertje aan het wandelen met de kleine, steekt daar plots een een supermotard in gang om met het gekende ik trek om de 2 sec aan het gas weg te vliegen. Natuurlijk schrikt die kleine zich dood, zo'n immens lawaai.

's Avonds ook altijd hetzelfde. Nijdig klinkende brommertjes die hier volle bak door de zone 30 vliegen. Weer geen een die de gashendel onder controle heeft en enkel 0 of 100% kent. En waarom maakt dat zoveel meer lawaai dan een auto? Het is ocharme maar 50cc.

Hoe klein is uw geslacht als je u zo hard moet profileren met lawaaihinder? Dat ze die decibelcamera maar vlug hier krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan