GETHEZ
Well-known member
Dat zou dan idd niet echt matchen, niwaarHet is dan ook Ruigen Das en niet Soften Das.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou dan idd niet echt matchen, niwaarHet is dan ook Ruigen Das en niet Soften Das.

Normaal is deze gereserveerd voor Tomski, maar ik kan jammer genoeg niet anders.Verdekke toch tweede op den einduitslag en in de zuipbeker op de quiz.
Dat wordt dan weer de grijze zone van de illegaliteit verkennen dus.![]()
Prijzen van Jupiler Pro League op tv gaan omhoog: wanneer precies? En waar ben je het voordeligst af?
De Jupiler Pro League kluistert elke week opnieuw vele tienduizenden sportminnende fans aan het scherm. Wie de actie op de voet wil volgen, moet uiteraard een abonnement afsluiten om alles thuis op tv te kunnen volgen. Al gaat dat binnenkort gepaard met een prijsverhoging. <a...www.hln.be
Alé vooruit, de kijker van de jpl mag weeral in zijn buidel tasten voor een nieuwe 'overname', maarja wat stijgt er niet in prijs?
Is niet duidelijk of ze einde van het kalenderjaar bedoelen of einde van dit seizoen, maar ik vermoed dus het eerste.
Alles om een nieuw catchy merknaam te promoten, ik vind persoonlijk die afkorting DAZN op niksken trekken, maar soit mijn mening.
Tja als al die polls en discussies op BG over fietshelmdragers, zittende plassers, vechtersbazen etc ons IETS leren is dat ze met een hele grote korrel zout moeten genomen worden. Het is duidelijk dat deze geen referentie zijn voor de maatschappij die in tegenstelling tot BG niet vol met moraalridders en ivorentorenbewoners zit.Terwijl die discussie aangeeft dat er eigenlijk redelijk wat mensen zijn die nooit gevochten hebben.
Jezus, in plaats van om de zoveel berichten te komen klagen over 'moraalridders' en ivoren torens kan je misschien eens beginnen nadenken of beseffen dat jij het bent die afwijkt van 'de norm'? Of als dit forum dan toch zo bescheten en verheven is, blijf hier dan weg?Tja als al die polls en discussies op BG over fietshelmdragers, zittende plassers, vechtersbazen etc ons IETS leren is dat ze met een hele grote korrel zout moeten genomen worden. Het is duidelijk dat deze geen referentie zijn voor de maatschappij die in tegenstelling tot BG niet vol met moraalridders en ivorentorenbewoners zit.
Dus dit lijkt me niet een argument om uw stelling kracht bij te zetten
En dat allemaal omdat ze uw nickname niet terug willen veranderen.Jezus, in plaats van om de zoveel berichten te komen klagen over 'moraalridders' en ivoren torens kan je misschien eens beginnen nadenken of beseffen dat jij het bent die afwijkt van 'de norm'? Of als dit forum dan toch zo bescheten en verheven is, blijf hier dan weg?
Het begint een beetje zielig te worden hoor, zo alles wat je niet wilt horen of lezen afschilderen als elitaire zever van een clubje schijnheiligen die dan ook nog eens onder een hoedje spelen met de mods.
No you didntIk heb hier precies weer vanalles gemist.![]()
Weer bezig met uw pokemon he.Ik heb hier precies weer vanalles gemist.![]()
Gotta catch ‘em all ehWeer bezig met uw pokemon he.

Vertel eens wat ik nog niet wist.Gotta catch ‘em all eh
En het is Pokémon gij cultuurbarbaar!
Hoe weet jij hoe hij zijn pietje noemt?Weer bezig met uw pokemon he.
Ik spreek hier niet van ridders, maar ik blijf wel bij mijn stelling hoor.Het maandelijkse potje klagen over moraalridders hebben we bij deze ook weer gehad.
T was ook geen repliek op uIk spreek hier niet van ridders, maar ik blijf wel bij mijn stelling hoor.
Nog is herhalen dat ik het over 20 jaar geleden heb uiteraard.

You dont say. Maar in se geef ik hem dus wel gelijkT was ook geen repliek op u![]()
Ik heb het maar schuins gelezen, ze zenden uiteraard andere competities mee uit, maar buiten de premier lg zie ik mij ook geen andere matchen bekijken hoor. Dus als het idd over één club gaat die je volgt wordt het wel een dure bedoening.Dat wordt dan weer de grijze zone van de illegaliteit verkennen dus.
Ik ga echt geen 25€/m betalen om 3 matchkes uit de JPL te bekijken ze.