Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoek terug een job of leven waar je ni haat op de wereld.
Mja, da gaat echt nooit gebeuren …

let-the-hate-flow-through-you-sidious.gif

Als de grootste krant van Vlaanderen al niet meer tot 15 kan tellen;

‘Politie arresteert 5 jongeren na overlast aan Kapermolenzwembad in Hasselt’

Ze is nu leerkracht Nederlands...heb jij al iets te doen?
Maar alle, we moeten toch aanmoedigen dat leerlingen continue de zot houden met leerkrachten, kwestie van het lerarentekort op te lossen. Mensen hebben nu eenmaal niet liever dat we op hun kop schijten. En al zeker als het een geen bureaujob is. :sarcastic:

Is iets als HelloFresh dan niet beter voor jou? Alle ingrediënten zitten in de doos, duidelijk stappenplan, niet ingewikkeld.
Oké, maar dan ook bv hoe vlees gebakken moet worden? bv wat is een middelhoog vuur of een laag vuur ( ervan uitgaande van elektrische kookpitten). Is dat bv op 3 of op 7? 😳

Ik ken ook niks van de termen zoals bv zachtjes inkoken bij wijze van spreken...

En ook wel, ik deed het wat voor het sociale aspect + ik moest het lidgeld al op voorhand betalen 😫

Oké, maar dan ook bv hoe vlees gebakken moet worden? bv wat is een middelhoog vuur of een laag vuur ( ervan uitgaande van elektrische kookpitten). Is dat bv op 3 of op 7? 😳

Ik ken ook niks van de termen zoals bv zachtjes inkoken bij wijze van spreken...

En ook wel, ik deed het wat voor het sociale aspect + ik moest het lidgeld al op voorhand betalen 😫
Normaal kan je nu nog een deel ervan recupereren als je je terug wil uitschrijven, best morgen bellen naar het secretariaat daarvoor. 😉

Ik heb dat 10 jaar geleden ook nog gedaan.

De reden is meestal dat je verplicht bent om de basis-modules te volgen alvorens je naar de geavanceerde modules mag gaan.

Dit zorgt er natuurlijk voor dat er in de basis les dus mensen zitten die al alles weten en jij als leek mag dan zo half aan de zijlijn volgen.

Ik ben na dat jaar les dan ook gestopt, omdat ik er ook niets aan vond op die manier.
Ook PCVO? Oke het was nog maar de eerste les, maar zo is het een beetje uw plaats opeisen want anders aan de kant staan

Middelhoog zal nummertje 5 zijn als er 10 standen zijn. :unsure:

Ik denk dat je vooral niet bang moet zijn om iets fout te doen, want je gaat iets fout doen (zoals iedereen). Tenzij je kip rauw eet of zo, kan dat ook weinig kwaad. Daar leer je uit voor de volgende keer. :)

Als je van 1-9 gaat, zou ik zeggen dat middelhoog rond 6 is, en laag 3. Maar ieder vuur is anders.

Ik heb ook kleine kindjes gehad en ik weet dat het super schattig is en ze moeten dingen leren en al datte, ik snap het echt. Maar als het godzame druk is en de rij is tien man diep en groeiende, laat aub uw peutertuin x4 niet zelf de namen van de limonades lezen (plus bijhorende ‘wat is dat’ en vertellingen over de vorige keer ze dat dronken), de smaken bespreken, op het knopje proberen drukken en dan vier of vijf keer teveel drukken tot de soda op de vloer loopt. Laat kleuter één ook niet terugkomen eens kleuter drie eindelijk bezig is om te zeggen dat aardbei cola niet lekker is en dat hij opnieuw wil.

Inloggen op Paypal.
Probleem : kan sinds een tijdje geen 2stapsverificatiesms meer ontvangen als ik met PP wil betalen.
Ik vermoed dat dit te maken heeft met de overstap naar Proximus.
Nooit problemen gehad toen ik Telenet had maar sinds ik van het werk een abo heb ontvangen lukt het niet.
Bon , ik probeer PP te bereiken om tot een oplossing te komen of om m'n telnr te veranderen naar dat van m'n vriendin.
Ik kan dus op geen enkele manier PP contacteren zonder dat ik een code moet ingeven.
En laat die code nu net verzonden worden via sms.

Als je ze wil bellen moet je dus een code ontvangen.
Wil je ze mailen , idd , een code via sms ontvangen.
Zelfs als ik als gast wil inloggen.

Is er nu geen enkele manier om dat bedrijf te contacteren ?

Iemand raad ?

Inloggen op Paypal.
Probleem : kan sinds een tijdje geen 2stapsverificatiesms meer ontvangen als ik met PP wil betalen.
Ik vermoed dat dit te maken heeft met de overstap naar Proximus.
Nooit problemen gehad toen ik Telenet had maar sinds ik van het werk een abo heb ontvangen lukt het niet.
Bon , ik probeer PP te bereiken om tot een oplossing te komen of om m'n telnr te veranderen naar dat van m'n vriendin.
Ik kan dus op geen enkele manier PP contacteren zonder dat ik een code moet ingeven.
En laat die code nu net verzonden worden via sms.

Als je ze wil bellen moet je dus een code ontvangen.
Wil je ze mailen , idd , een code via sms ontvangen.
Zelfs als ik als gast wil inloggen.

Is er nu geen enkele manier om dat bedrijf te contacteren ?

Iemand raad ?
Call PayPal Customer Service
022007879
Customer Service Hours

09:00 CET to 17:30 CET Monday through Friday (Dutch Support)
maar sowieso denk ik dat er weinig is dat ze voor u kunnen doen aangezien ze niet kunnen verifiëren of ge ook werkelijk de account-eigenaar zijt.

Das toch wel de merde van 2-step verification. Als het dan misgaat, geraak je er nooit meer in. (ook al voorgehad doordat ik mijn gsm gebricked had en moest hardresetten waardoor al mijn authenticator codes weg waren. Sommige sites hebben nog backup, zoals een mail met code, maar als het enkel via de gsm is, zijt ge er aan voor de moeite.)

022007879
Customer Service Hours

maar sowieso denk ik dat er weinig is dat ze voor u kunnen doen aangezien ze niet kunnen verifiëren of ge ook werkelijk de account-eigenaar zijt.

Das toch wel de merde van 2-step verification. Als het dan misgaat, geraak je er nooit meer in. (ook al voorgehad doordat ik mijn gsm gebricked had en moest hardresetten waardoor al mijn authenticator codes weg waren. Sommige sites hebben nog backup, zoals een mail met code, maar als het enkel via de gsm is, zijt ge er aan voor de moeite.)
Ik heb jaren terug ergens een probleem gehad waarvoor ik PP moest tonen dat ik ‘ik’ was en mits een aantal documenten, denk identiteitskaart en de klassieke factuur van een nutsvoorziening, is dat in orde gekomen. Het duurde wel een dikke week maar uiteindelijk wel de moeite om terug mijn account te hebben.

022007879
Customer Service Hours

Al meermaals geprobeerd. Ik kan er zelfs niet naar bellen omdat je de code moet ingeven die ze je sturen via sms.
Was ook de enige telnr die ik heb gevonden.
Als gast kan je ook niet bellen want dan moet je je inloggen om de code te kunnen ontvangen. Niet te begrijpen van zo'n grote firma/bank.

Ik heb jaren terug ergens een probleem gehad waarvoor ik PP moest tonen dat ik ‘ik’ was en mits een aantal documenten, denk identiteitskaart en de klassieke factuur van een nutsvoorziening, is dat in orde gekomen. Het duurde wel een dikke week maar uiteindelijk wel de moeite om terug mijn account te hebben.
Wil ik ook wel maar zo ver geraak ik zelfs niet. Kan ze gewoon niet contacteren.
Ongelofelijk eigenlijk. Ik gebruik PP bijna dagelijks dus das nu wel serieus ambetant.
Had een limited vinyl gekocht en wil die dus betalen maar gaat dus niet. Hopelijk heeft de verkoper wat begrip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan