Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fuck. Gisteren iets gelezen over een verongelukte fietser. Blijkt dat de papa van één vd beste vriendinnetjes van de oudste dochter te zijn.

Begin deze week nog samen naar de info avond van school geweest, 4 dagen later is em er ni meer.

En ocharme z'n vrouw en hun dochters.
Die van Berchem tegen een paal gereden na aanrijding tegen een kindje? Moet toch erg veel pech gehad hebben. Was wel op speed pedelec.

Inderdaad, dit lijkt mij ook niet leeftijdsgebonden. Ik erger er mij ook mateloos aan:
* Elke week is er in de supermarkt wel iemand die zich totaal niet bewust is van anderen en die zonder schaamte de hele gang blokkeert terwijl hij/zij aan het uitmaken is welke blik groenten hij/zij vanavond gaat verorberen. Dat terwijl er meer dan plaats genoeg is als hij/zij een klein beetje aan de kant zou gaan.
Indien ik dezelfde persoon twee keer tegenkom durf ik wel eens tegen die hun kar te knallen. Ik weet niet of het helpt, maar het lucht wel op

Kom je in een lokaal, is de afstandsbediening van de beamer in drie delen verstopt, batterijen weg, kabel van zowel power voor beamer als verbinding met laptop gewoon weg. Dertig minuten kwijt tot je alles enigszins terug hebt. Zo echt van die streken waarvoor je ze *eigenlijk* een oorveeg zou willen geven, maja…
Is het dan geen oplossing om te zeggen "Bon de beamer doet het niet, dan gaan we maar een toets doen".

Het was uiteraard een referentie naar

maxresdefault.jpg
Het sterretje lijkt me groter dan een 2 EUR muntstuk

Wat een rotweer. Niets kunnen doen zonder direct nat in het zweet te staan, u heel de dag vettig en plakkerig voelen door dat zweet, vervelende insecten die een 2de adem krijgen en amper zuurstof in de lucht. Dat het maar snel gedaan is ermee.

Zoiets geen oplossing?

Goh, het gedacht van onze vriendjes shock-gewijs te trainen. :p Ze kunnen soms koppig zijn, maar schatten van beesten over het algemeen en we denken niet dat blaf-banden zo een goed idee zijn(, maar dank je voor de tip)

Want als ze niet overspringen naar de buurvrouw zijn ze te schattig om te straffen. :love:

Besef/gevoel dat de 2dehands-markt voor games fel gekrompen is tegenover jaren terug. Ik snap het wel omdat digitaal kopen praktisch is. Geen zorgen maken om de koerier die je game op launchdag vergeet te leveren, preload staat netjes klaar, geen discs wisselen... Ik zelf ook koop ook meer en meer digitaal, maar als ik twijfelde over een game, dan had ik nog altijd de troef dat het makkelijk verkocht kan worden om een beetje van de kost te recuperen.

Vroeger kon ge hier nog een redelijk prijske krijgen voor uw 2dehands-games en was er veel vraag & aanbod. Nu is er merkbaar minder interesse.

Als ge een zeldzaam/duur exemplaar van Dragon Quest 4 op DS aanbiedt, zijn de collectors er snel genoeg bij, maar voor moderne titels is er weinig vraag en veel mensen die wel heel hard proberen te pingelen op de prijs.

Nu ja, beetje "old man yelling at cloud" gevoel als ik het nu zeg. :p

(En nee: dit heeft niets te maken met een gebrek aan reactie op mijn B&S posts :unsure: )

‘Groetjes’. Ik haaaat berichten aan collega’s te moeten afsluiten met ‘groetjes’ want da’s gewoon niet hoe ik praat/schrijf. Maar zij groetjes-en dat het een lieve lust is dus ja dan groetjes je maar mee. Toegegeven, diegenen die gewoon ‘voornaam’ zonder zelfs een dag of beste en dan hun naam zonder enige afsluiter doen is ook irritant (ben je boos of gewoon onbeleefd?) maar ik ben gewoon geen ‘groetjes’ mens. Vriendelijke groeten met alle plezier, maar dat voelt dan te formeel op die fckn groetjes. Misschien afhankelijk van de vakcollega iets kiezen. Voor Godsdienst afsluiten met God Zegene U, voor Engels God Save The King, Nederlands dan Ik Heb Hele Grote Bloemkolen en Frans Vive l’Empereur.

Kom je in een lokaal, is de afstandsbediening van de beamer in drie delen verstopt, batterijen weg, kabel van zowel power voor beamer als verbinding met laptop gewoon weg. Dertig minuten kwijt tot je alles enigszins terug hebt. Zo echt van die streken waarvoor je ze *eigenlijk* een oorveeg zou willen geven, maja…
Wachten tot je het laatste lesuur hebt, en dan zeggen: "ahja, omdat we vorige les een half uur verloren zijn met die fratsen van de beamer gaan we dat nu inhalen".

Wachten tot je het laatste lesuur hebt, en dan zeggen: "ahja, omdat we vorige les een half uur verloren zijn met die fratsen van de beamer gaan we dat nu inhalen".
Maar dan ben ik zelf slachtoffer! De toets die over twee weken komt zal wel pittiger zijn dan initieel, als ze toch denken alles al te weten dan moet dat zeker lukken 😎

Maar dan ben ik zelf slachtoffer! De toets die over twee weken komt zal wel pittiger zijn dan initieel, als ze toch denken alles al te weten dan moet dat zeker lukken 😎

Dus omdat een, waarschijnlijk, klein deel van de klas het uithangt, maak je het bewust pittiger voor iedereen?

1 van de vragen: geef de exacte positie van de drie onderdelen van de afstandbediening van de beamer.
Dus omdat een, waarschijnlijk, klein deel van de klas het uithangt, maak je het bewust pittiger voor iedereen?
goh, dat is toch een gekende tactiek? heel de klas straffen zodat de daders onder druk komen staan om zichzelf bekend te maken of het niet meer te doen. en zoals marcel zei: in dit geval heeft heel de klas ook gewoon deel aan het gebeuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan