Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik raad Colruyt aan. Daar is het een spelletje "welk product gaan ze vandaag niet hebben omdat ze boel hebben met één of andere leverancier die ze niet de laagste prijs wil geven".
Naar Delhaize gaan voor merkproductenGeen gezouten nootjes van Duyvis bij Delhaize meer.
Blijkbaar het zoveelste merk dat vervangen is door hun brol huismerk.
Ik heb steeds meer en meer zin om van supermarkt te veranderen maar ik ben een gewoontebeest.

Ik ga al 16 jaar naar Delhaize broer!Naar Delhaize gaan voor merkproducten
Sorry even vergeten dat ik op BG zit![]()
Is dat zo? Komen die veel klagen in het nieuws?Cinema-uitbaters die huilen dat het bioscoopbezoek terugloopt, maar het dan wel presteren als basistarief €13,3 te vragen om er dan nog een half dozijn toeslagen aan toe te voegen?
Om dan nog eens extra afgeript te worden in de snackwinkel. €7 voor een zakje van 176gr M&M's is pure afzetterij als je een zakje van 200gr voor minder dan €3 in de supermarkt kan kopen. Gelukkig had ik mijn eigen zakje snoep al op voorhand gekocht. Was enkel €4 voor een flesje van 0,5L ice tea kwijt, maar dan nog...
Was als in "in het verleden, niet het heden".Waart gij niet samen met Mulan?
Ik ben ook zo.M'n vrouw doet het anders. Die ziet plottwists of gewoon het einde van heel ver komen. Meestal zit ze er recht op.

Ik moet soms bij mijn tante de pc gaan herstellen.bah, sebiet bij de overburen binnen ne pc gaan herstellen... ik ga weer 15 uur meuren naar de sigaretten. Je ruikt het van de overkant van de straat al als de voordeur openstaat.
Je kon ook gewoon 'neen' zeggen? ,Ik heb mijn kleren net ritueel verbrand. Bah![]()

Ge moet dat nu ook weer niet op de kinderen steken he...![]()

Zet het even als handtekening. Kwestie van moeilijke vragen te mijden.Was als in "in het verleden, niet het heden".
Vindt ge deze nu zelf geen belachelijke reactie?Rustig man, neem even diep adem en neem die post niet zo serieus.
Als dat al een moeilijke vraag is, leid jij een makkelijk leven!Zet het even als handtekening. Kwestie van moeilijke vragen te mijden.

Omdat het ook gewoon een mopke was, doe eens rustig. Mijn opmerking over rotten had er zelfs niet zoveel meer mee te maken. En mijn andere post was enkel een opmerking op het feit dat entertainment voor kinderen nooit echt een toegevoegde waarde heeft bevat.Vindt ge deze nu zelf geen belachelijke reactie?
Ik leg vrij onderbouwd uit wat het verschil is, en uw reactie is basically de comeback van elke internetheld "die maar een moptjen maakte hé".
Waar deed ik in mijn post "niet normaal"? Ik heb letterlijk gewoon een uitleg gegeven van het verschil.doe eens normaal
Sssst, voor het wordt afgesplitst, er een links tegen rechts discussie van komt, en dan de feedbackthread eraan moet geloven!En nee, voor de rest maak ik hier geen P&A discussie van en wil ik dat ook niet doen.