Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik raad Colruyt aan. Daar is het een spelletje "welk product gaan ze vandaag niet hebben omdat ze boel hebben met één of andere leverancier die ze niet de laagste prijs wil geven".

Delhaize speelt dat spel ook wi. Vorig jaar was dat met vloeibare boter van Bertolli. En da's zowat het enige merk dat ik deftig vind voor vloeibare boter.

En zo wanhopig ben ik nog niet dat ik bereid ben naar de Aldi te gaan. (en hun oprit is vrij ambetant)

Geen gezouten nootjes van Duyvis bij Delhaize meer. :angry:

Blijkbaar het zoveelste merk dat vervangen is door hun brol huismerk.

Ik heb steeds meer en meer zin om van supermarkt te veranderen maar ik ben een gewoontebeest.
Naar Delhaize gaan voor merkproducten :unsure:

Sorry even vergeten dat ik op BG zit 💸

bah, sebiet bij de overburen binnen ne pc gaan herstellen... ik ga weer 15 uur meuren naar de sigaretten. Je ruikt het van de overkant van de straat al als de voordeur openstaat.

Cinema-uitbaters die huilen dat het bioscoopbezoek terugloopt, maar het dan wel presteren als basistarief €13,3 te vragen om er dan nog een half dozijn toeslagen aan toe te voegen?
Om dan nog eens extra afgeript te worden in de snackwinkel. €7 voor een zakje van 176gr M&M's is pure afzetterij als je een zakje van 200gr voor minder dan €3 in de supermarkt kan kopen. Gelukkig had ik mijn eigen zakje snoep al op voorhand gekocht. Was enkel €4 voor een flesje van 0,5L ice tea kwijt, maar dan nog...
Is dat zo? Komen die veel klagen in het nieuws?

Kinepolis draait bijvoorbeeld gewoon een degelijke winst.

bah, sebiet bij de overburen binnen ne pc gaan herstellen... ik ga weer 15 uur meuren naar de sigaretten. Je ruikt het van de overkant van de straat al als de voordeur openstaat.
Ik moet soms bij mijn tante de pc gaan herstellen.
Voor ik naar da ga trek ik `vuile` kleren van de dag ervoor aan en douche ik wanneer ik thuis ben. Anders riek ik heel de avond naar een bruine kroeg.

Allez, morgen komen ze hier het spanplafond opmeten en voorbereiden (profielen, verlichting en speakers installeren), maar ze hebben niet gezegd hoe laat ze hier gaan zijn.
De wekker gaat hier standaard om 9u15, dat zal wellicht voor hun niet gelden.
Bellen naar hun kantoor: maandag zijn ze gesloten en nemen gewoon niet op. Hopelijk ziet iemand mijn mail daar nog straks. :unsure:

Rustig man, neem even diep adem en neem die post niet zo serieus.
Vindt ge deze nu zelf geen belachelijke reactie?
Ik leg vrij onderbouwd uit wat het verschil is, en uw reactie is basically de comeback van elke internetheld "die maar een moptjen maakte hé".

Vindt ge deze nu zelf geen belachelijke reactie?
Ik leg vrij onderbouwd uit wat het verschil is, en uw reactie is basically de comeback van elke internetheld "die maar een moptjen maakte hé".
Omdat het ook gewoon een mopke was, doe eens rustig. Mijn opmerking over rotten had er zelfs niet zoveel meer mee te maken. En mijn andere post was enkel een opmerking op het feit dat entertainment voor kinderen nooit echt een toegevoegde waarde heeft bevat.

Dat jij er een hele pol & actua discussie van wilt maken is tof voor u, maar daarom ga ik er nog niet aan meedoen. Dan zal ik wel verder als een ware internetheld zeggen dat het maar een moptjen is.

doe eens normaal
Waar deed ik in mijn post "niet normaal"? Ik heb letterlijk gewoon een uitleg gegeven van het verschil.

Ge kunt dan achteraf wel zeggen dat het er niks mee te maken had, maar ge postte het wel als reactie op die discussie. Niet zo raar dat er dan iemand op inpikt hé.
En als ge mij dan onterecht in nen hoek duwt, reageer ik, lijkt me niet zo raar.

En nee, voor de rest maak ik hier geen P&A discussie van en wil ik dat ook niet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan