Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb er hier thuis al zo 2 lopen.

En wie is dat papa? en wat doet die daar? en gaat ie dood in de film? maar in het echt leeft die nog hé?
was zijn papa dan droevig? allez, zijn filmpapa hé??
Mijn vrouw is daar ook kampioen in.

"Allez, waarom doet die dat nu?
"En wie is dat?" (over een personage dat letterlijk twee seconden in beeld is gekomen)

Ffs, ik weet het niet. Ik kijk die film/serie ook voor het eerst. Kijk verder en ge komt het te weten. Volgende keer wordt het geen filmavond, maar laat ik een AI-stem gewoon een hele avond verschillende synopsissen van op Wikipedia vertellen. Dan moeten we niet meer kijken en voorkomt hopelijk zo'n vervelende vragen. :sop:

Gemeentepolitiek, dicht bij de bevolking staan, ... oftewel de corruptie die genormaliseerd is.

Wij hebben in de gemeente een ouderwets bruin café, dat duidelijk een politieke kleur heeft. Ook het stamcafé van wat lokale sportploegjes en de grootste jeugdbeweging, kortom allemaal één pot nat met zo'n ons-kent-ons mentaliteit. Café is trouwens blauwgeverfd na een politieke overwinning...
Wel dat wordt nu zwartgeverfd door de eigenaar want het gemeentebestuur wil de verkeerssituatie aanpassen, met een fietspad i.p.v. parkeerstrook. En dit alles is wat slecht gecommuniceerd, er werd een "test" uitgevoerd en niemand wist van iets. De eigenaar vindt dat er een mes in zijn rug is gestoken.

Als je dat nu eens vanop een afstand bekijkt: café-eigenaar die duidelijk pro een bepaalde partij is en dus ook mee heeft gezorgd voor hun overwinning, voelt zich in de steek gelaten omdat een beslissing van algemeen nut hem treft.
Schaf de gemeentepolitiek toch af.

Een nieuwbouw schoolgebouw zonder airco, het blijft toch onbegrijpelijk. Lokaal is 32°, dat is niet bevorderlijk voor niks. En dat is nu, het is pas morgen dat het echt warm moet gaan worden. Om dan maar te zwijgen over het oude blok waar zelfs de ramen enkel kippen en de zonweringen blokkeren na een kwart dalen. Je hebt als school daar toch ook een verantwoordelijkheid tov je leerlingen?

Een nieuwbouw schoolgebouw zonder airco, het blijft toch onbegrijpelijk. Lokaal is 32°, dat is niet bevorderlijk voor niks. En dat is nu, het is pas morgen dat het echt warm moet gaan worden. Om dan maar te zwijgen over het oude blok waar zelfs de ramen enkel kippen en de zonweringen blokkeren na een kwart dalen. Je hebt als school daar toch ook een verantwoordelijkheid tov je leerlingen?
Das slecht voor het milieu hé :unsure:

Ik had ene die tijdens trailers zei Papa kunnen wie die thuis downloaden?
:unsure:

1693832918358.png

Nee klopt ma als ze 16,80€ vragen voor 1 ticket Oppenheimer dan ga ik wel auto's beginnen stelen dit is gewoon de mensen legaal bestelen.
Voor 16,80 euro hebt ge toch al een schoon vliegtuig :unsure:

Je bedoelt mijn imaginaire vrouw? :unsure:
Waart gij niet samen met Mulan?

Mijn vrouw is daar ook kampioen in.

"Allez, waarom doet die dat nu?
"En wie is dat?" (over een personage dat letterlijk twee seconden in beeld is gekomen)

Ffs, ik weet het niet. Ik kijk die film/serie ook voor het eerst. Kijk verder en ge komt het te weten. Volgende keer wordt het geen filmavond, maar laat ik een AI-stem gewoon een hele avond verschillende synopsissen van op Wikipedia vertellen. Dan moeten we niet meer kijken en voorkomt hopelijk zo'n vervelende vragen. :sop:
M'n vrouw doet het anders. Die ziet plottwists of gewoon het einde van heel ver komen. Meestal zit ze er recht op. Het is zo erg dat ik op voorhand vraag de film niet te spoilen ondanks ze hem zelf ook nog moet zien.

Geen gezouten nootjes van Duyvis bij Delhaize meer. :angry:

Blijkbaar het zoveelste merk dat vervangen is door hun brol huismerk.

Ik heb steeds meer en meer zin om van supermarkt te veranderen maar ik ben een gewoontebeest.

Ik heb steeds meer en meer zin om van supermarkt te veranderen maar ik ben een gewoontebeest.
Ik raad Colruyt aan. Daar is het een spelletje "welk product gaan ze vandaag niet hebben omdat ze boel hebben met één of andere leverancier die ze niet de laagste prijs wil geven".

Vrijdag waren het sandwichen en tomatenpuree. Met Alpro bak- en smeerboter heeft dat spelletje een half jaar geduurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan