Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij was de druppel toen ik ergens bij haar aanbevolen filmpjes 'De Koran voor kinderen' zag. En dan als icoontje zo allemaal vrolijke mangafiguurtjes, waarvan driekwart met hoofddoek. Dat was de druppel en van mij mag ze ook geen YT meer kijken zolang ze niet kan lezen. En als ze dan op YT mag, dan zal het enkel op YT ReVanced zijn.Deze ochtend was het dit:
![]()
Dan is CEMI nog OK eigenlijkDeze ochtend was het dit:
![]()
.Ge moet dat nu ook weer niet op de kinderen steken he...Net ook gezien dat er tussen de 1000 minecraft filmpjes in de kijkgeschiedenis een aantal bikini en manga filmpjes geslopen zijn... vanavond toch es een woordje uitleg vragen aan de oudste hoe die er tussen komen.

Ik denk dat gullie niet goed weet waar ge over spreekt.
Aan de ouders: Inderdaad wat @Chill Panda zegt, gewoon met whitelists beginnen werken. Werkt prima zo, alleen krijgt ge wel regelmatig het gezaag dat ze niks nieuws meer vinden
- Ten eerste gaat het hier niet over 13-jarigen, maar ~6-jarigen, heel groot verschil.
- Ten tweede laat ik mijn dochter 100 keer liever kijken naar de rotzooi (Turtles etc.) uit onze tijd, dan hetgene waar @Green Mamba naar verwijst. Daar zit tenminste nog enige entertainmentswaarde in met ietwat deftige story-structure.
- En ten derde en belangrijkste herhaal ik: Gij weet denk ik niet goed waar ge over spreekt ... wat logisch is als 35-plusser zonder kinderen, waardoor ge dus ook nooit (hoop ik) op Youtube Kids zit.
Dat gaat in het beste geval over repetitieve, onnozele en afstompende zaken zoals Mamba als voorbeeld gaf.
En dat gaat in het slechtste geval over platte horror, geweld en seksuele content. En neen ... daar zaten wij als 6 jarige ook niet naar te kijken. En we werden al helemaal niet "gelokt" met de belofte van een videoke over Spiderman, dat dan gradueel devolueert in een filmke waar Spiderman gesodomiseerd wordt door de Green Goblin en erna zijn hoofd afgesneden door Bin Laden..
Ik heb dat 1 keer goed uitgezocht toen ik 1,5j het filmpje opmerkte dat ik hierboven beschrijf.
Vooral dit is een probleem. Ik heb hier al genoeg nachtelijke blètscènes gehad omdat er één of ander horrorfilmpje tussengeslopen is en ze daar nachtmerries van krijgen. Inclusief mijn 13-jarige die dan weer wel met zijn vriendjes naar The Meg 2 gaat kijken in de cinema. (en dan wel bang is van de trailer van een 16+ film die ze spelen in het reclameblok voor een 12+ film, merci Kinepolis)En dat gaat in het slechtste geval over platte horror, geweld en seksuele content. En neen ... daar zaten wij als 6 jarige ook niet naar te kijken. En we werden al helemaal niet "gelokt" met de belofte van een videoke over Spiderman, dat dan gradueel devolueert in een filmke waar Spiderman gesodomiseerd wordt door de Green Goblin en erna zijn hoofd afgesneden door Bin Laden.
Maar allez @shellshock .Ge moet dat wel begrijpen. Al die investeringen zoals ScreenX en 4DX waar geen haan naar kraait, moeten wel terugverdiend worden, hè.Cinema-uitbaters die huilen dat het bioscoopbezoek terugloopt, maar het dan wel presteren als basistarief €13,3 te vragen om er dan nog een half dozijn toeslagen aan toe te voegen?
Om dan nog eens extra afgeript te worden in de snackwinkel. €7 voor een zakje van 176gr M&M's is pure afzetterij als je een zakje van 200gr voor minder dan €3 in de supermarkt kan kopen. Gelukkig had ik mijn eigen zakje snoep al op voorhand gekocht. Was enkel €4 voor een flesje van 0,5L ice tea kwijt, maar dan nog...
Stel u voor dat ge dan ergens een gratis ticket wint bij een wedstrijd. Beter dan Euromillions winnen.En op den duur gaat er nog 1 iemand naar de cinema en die zal 125 miljoen miljard moeten betalen voor zijn ticketje.
Moest ik geld op overschot hebben kocht ik een hele zaal af om niet constant naar oplichtende schermpjes te moeten kijken, stinknacho's te moeten ruiken of te luisteren naar andermans getetter tijdens de film. En ik ga daar niet alleen in zijn.En op den duur gaat er nog 1 iemand naar de cinema en die zal 125 miljoen miljard moeten betalen voor zijn ticketje.
Kun je niet gewoon je partner thuis laten?!Moest ik geld op overschot hebben kocht ik een hele zaal af om niet constant naar oplichtende schermpjes te moeten kijken, stinknacho's te moeten ruiken of te luisteren naar andermans getetter tijdens de film. En ik ga daar niet alleen in zijn.
Je hebt gelijk. Ik denk dat ik de komende dagen niet ga kunnen slapen, wetende dat door mijn schuld de winst van Kinepolis een beetje lager. Hoe ga ik kunnen leven met de wetenschap dat grootaandeelhouder Jean Xavier François Le Dhickeneque De Phoenpackère nu in de twaalfpersoonsjaccuzzi van zijn vierde buitenverblijf geen ultraturbobubbeljet-functie kan installeren, maar slechts een megaturbobubbeljet-functie. Ik schaam me diep.Maar allez @shellshock .Ge moet dat wel begrijpen. Al die investeringen zoals ScreenX en 4DX waar geen haan naar kraait, moeten wel terugverdiend worden, hè.

Tgho voor een fractie van die prijs kan ik zelf een mini-cinema installeren. Inclusief plakkerige vloer. Voor totale immersie kan ik de plaatselijke kaaswinkel vragen of ze een parfum kunnen samenstellen op basis van nacho en pittige cheddargeur. En dan een paar jongeren inhuren om te pas en te onpas véél te luid door de film te praten en hun GSM te gebruiken.En op den duur gaat er nog 1 iemand naar de cinema en die zal 125 miljoen miljard moeten betalen voor zijn ticketje.
En dan een paar jongeren inhuren om te pas en te onpas véél te luid door de film te praten en hun GSM te gebruiken.
Je bedoelt mijn imaginaire vrouw?Kun je niet gewoon je partner thuis laten?!