Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu sowieso het beste is dat Knight die mens eerst opnieuw opbelt en vraagt om de ketel nog eens na te kijken want dat er iets fout gelopen is.
De controleur moet dit euvel zelf herstellen als het zijn of haar fout is.
Dat is idd hoe je het "hoort" te doen, maar het zal wel vrij duidelijk zijn dat er ondertussen een vertrouwensbreuk is he... :unsure:

Dying Light 2 aan het spelen en ik sterf redelijk veel (helft van de tijd doordat ik gewoon ergens te pletter val), maar ben dus wat tips aan het zoeken (buiten: zorg dat je niet te pletter valt).
Volgens Gamerant:
Tip 4: Prioritize Main Missions
Hun volgende tip? Tackle Side Quests

really-bitch-annoyed-face.gif

Ik vind dat toch... De laatste tijd regelmatig een halve zak Lays weg gesmeten omdat ik het echt slecht vond. Vroeger nochtans meermaals m´n eigen gewicht in chips naar binnen gewerkt.

Crocky vind ik wel oké, maar die vind je niet overal.

Heb ooit eens serieus wat gewicht verloren (de helft is er ondertussen al terug bij) en toen meer dan een jaar geen chips gegeten. Als je dat daarna voor de eerste keer terug eet is dat echt :puke:
Dat is zoals frisdrank. Ik drink dat letterlijk nooit. En als ik dat dan is proef dan giet is gewoon siroop binnen. Echt geen flauw idee hoe mensen dat drinken als ´verfrissing´. Dat is gewoon vergif dat je uzelf hebt leren drinken. Net zoals alcohol, al heb ik daar wel een uitzondering op gemaakt :unsure:
Vroeger at ik ook veel chips, maar dat is bij mij ook al lang geleden, zo nu en dan eens, maar dat smaakt me dan wel (toch die, die ik dan neem).
Frisdrank drink ik ook niet zo vaak, maar als ik het dan eens drink heb ik toch niet de ervaring dat het slecht smaakt.

Mijn dochter die weer naar meuk op YT-Kids was aan het kijken. Heel dat gedoe eraf gesmeten. Daar staat nu eens niks met toegevoegde waarde op.
Ter info. Op YT Kids kan je hun profiel instellen dat ze enkel goedgekeurde kanalen / videos kunnen bekijken. Ik heb dat ingesteld zodat ze enkel Bluey en deftige dingen ziet.

Hoe ik het verstond, is dat je met een whitelist kunt werken in plaats van een blacklist 🤷‍♂️ Correct me if I amw rong @Chill Panda

Dat is inderdaad wat ik bedoel. Je werkt met een whitelist waarbij alleen de kanalen die jij goedkeurt bekeken kunnen worden, al de rest niet.

@Vrouwtje Theelepel
Jij bedoelt videos / kanalen blokkeren.

1F30E551-382F-47BD-8FB5-E309F992DE21.jpeg

Wil je de volledige controle over wat je kinderen bekijken? Selecteer dan de modus 'Alleen goedgekeurde content' zodat je kinderen alleen video's, kanalen en/of collecties kunnen bekijken die je persoonlijk hebt goedgekeurd. In deze modus kunnen kinderen geen video's opzoeken.

Soms heb ik wel het gevoel dat voor elk kanaal dat ik blokkeer er binnen de week tien andere gelijkaardige dingen verschijnen.

Ik heb ook al ontdekt dat er kanalen zijn die niet 1 maar meerdere kanalen hebben :cautious:

Gisteren was mijn oudste (6j) een filmpje aan het kijken van een koppel (+20j) waarin de vrouw liet zien welke hijab je kan aan doen in de zomer :unsure:

Entertainment voor kinderen moet toch geen toegevoegde waarde hebben? Allé, ik denk niet dat mijn ouders zich vroeger ooit hebben afgevraagd wat de toegevoegde waarde was van 4 vechtende schildpadden met wapens of 5 tieners in felgekleurde spandex die gigantische mechanische dinosaurussen opriepen. :unsure:
En 20 jaar geleden zat de gemiddelde 13-jarige rustig op rotten.com :unsure:
En facesofdeath of ogrish of godbetert het 9lives forum waar ooit een filmpje van een Russiche soldaat die door een Tsjetsjeense rebel werd onthoofd werd gepost.

Ik denk dat gullie niet goed weet waar ge over spreekt.
  • Ten eerste gaat het hier niet over 13-jarigen, maar ~6-jarigen, heel groot verschil.
  • Ten tweede laat ik mijn dochter 100 keer liever kijken naar de rotzooi (Turtles etc.) uit onze tijd, dan hetgene waar @Green Mamba naar verwijst. Daar zit tenminste nog enige entertainmentswaarde in met ietwat deftige story-structure.
  • En ten derde en belangrijkste herhaal ik: Gij weet denk ik niet goed waar ge over spreekt ... wat logisch is als 35-plusser zonder kinderen, waardoor ge dus ook nooit (hoop ik) op Youtube Kids zit.
    Dat gaat in het beste geval over repetitieve, onnozele en afstompende zaken zoals Mamba als voorbeeld gaf.
    En dat gaat in het slechtste geval over platte horror, geweld en seksuele content. En neen ... daar zaten wij als 6 jarige ook niet naar te kijken. En we werden al helemaal niet "gelokt" met de belofte van een videoke over Spiderman, dat dan gradueel devolueert in een filmke waar Spiderman gesodomiseerd wordt door de Green Goblin en erna zijn hoofd afgesneden door Bin Laden.
Aan de ouders: Inderdaad wat @Chill Panda zegt, gewoon met whitelists beginnen werken. Werkt prima zo, alleen krijgt ge wel regelmatig het gezaag dat ze niks nieuws meer vinden :tongue:.
Ik heb dat 1 keer goed uitgezocht toen ik 1,5j het filmpje opmerkte dat ik hierboven beschrijf.

@Lint ook eens beginnen met lijstjes aanleggen als het zo erg is... 🙈
Hier kijkt ze vooral naar filmpjes over make-up etc. Ze is 5. En gisteren een driftbui omdat ze geen make-up krijg van mij. 😑

EK volley finales bij de vrouwen gisteren. Turkse suporters die consequent onsportief de Servische opslaggeefster uitjouwden - en uiteraard zat er 1 elke keer opnieuw achter mijn rug te loeien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan