Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Louvre met de kinderen, heel mooi maar halverwege groot alarmsignaal en alle bezoekers per direct zo snel mogelijk naar buiten. Massa brandweerwagens maar niet direct iets te zien.
Bommelding misschien? We waren een paar weken geleden ook in Parijs en tijdens ons verblijf is de Eiffeltoren 2x ontruimd wegens bommelding. Gelukkig niet op de dag dat wij deze bezochten.

Mijn dochter die weer naar meuk op YT-Kids was aan het kijken. Heel dat gedoe eraf gesmeten. Daar staat nu eens niks met toegevoegde waarde op.
Entertainment voor kinderen moet toch geen toegevoegde waarde hebben? Allé, ik denk niet dat mijn ouders zich vroeger ooit hebben afgevraagd wat de toegevoegde waarde was van 4 vechtende schildpadden met wapens of 5 tieners in felgekleurde spandex die gigantische mechanische dinosaurussen opriepen. :unsure:

Laatst bewerkt:
Entertainment voor kinderen moet toch geen toegevoegde waarde hebben? Allé, ik denk niet dat mijn ouders zich vroeger ooit hebben afgevraagd wat de toegevoegde waarde was van 4 vechtende schildpadden met wapens of 5 tieners in felgekleurde spandex die gigantische mechanische dinosaurussen opriepen. :unsure:
Op zich akkoord maar ik denk dat de combinatie van views die geld opleveren en een algoritme dat content voorschotelt nu wel iets is dat tot extreme rommel leidt.

Allez wat jij zegt diende ook om ons speelgoed te verkopen maar dat was allemaal wat amateuristischer denk ik. En als de aflevering gedaan was, was het ook gedaan.

Wat een brol dat die soms kijken op die YT kids idd ongelofelijk.

De enige die er beter van worden zijn Diana, Steve (& Maggie) en fucking blippi.

Steve & Maggie vind ik nog goed meevallen, Blippi is mja matig I guess. Maar die Diana zever pffff

F*cking pissed op de onderhoudstechnieker die mijn gasketel om zeep geholpen heeft.
Wettelijk verplicht onderhoud my *ss, dat laat ik dus nooit meer doen tenzij er eerst iets scheelt.

Een koude douche na het sporten op zondagvoormiddag... niet tof.

F*cking pissed op de onderhoudstechnieker die mijn gasketel om zeep geholpen heeft.
Wettelijk verplicht onderhoud my *ss, dat laat ik dus nooit meer doen tenzij er eerst iets scheelt.

Een koude douche na het sporten op zondagvoormiddag... niet tof.
Ik denk dat je vooral geluk of pech moet hebben met de technieker. Voor mijn vakmannen informeer ik altijd eerst op de lokale "ge zijt van..."-facebookpagina.
Als er 20 reacties zijn waarvan 7x dezelfde naam, is de kans toch wel iets groter dat die mens de boel niet zal komen verkloten.

Uw brandverzekering zal daar anders over oordelen als er dan toch iets zou gebeuren.
Als de controleur uw gasketel kapot maakt, kan je dan ook de brandverzekering niet aanspreken?
Je hebt immers bewijs dat ie is langsgeweest en je kan ook aantonen dat uwe ketel plots ook meteen naar de kloten is.

Nu sowieso het beste is dat Knight die mens eerst opnieuw opbelt en vraagt om de ketel nog eens na te kijken want dat er iets fout gelopen is.
De controleur moet dit euvel zelf herstellen als het zijn of haar fout is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan