Wacht ma tot ge nogs spicy Mexicaanse bonen gaat eten. Nooit gedacht dat ge whiplash kon krijgen van wat wind te breken. Ouder worden, is hard.Moeten niezen -> verschot in rug
Voel mij een stokoude ruglijder nu.
En dat net voor onze congé :-(
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wacht ma tot ge nogs spicy Mexicaanse bonen gaat eten. Nooit gedacht dat ge whiplash kon krijgen van wat wind te breken. Ouder worden, is hard.Moeten niezen -> verschot in rug
Voel mij een stokoude ruglijder nu.
En dat net voor onze congé :-(
Still youngWacht ma tot ge nogs spicy Mexicaanse bonen gaat eten. Nooit gedacht dat ge whiplash kon krijgen van wat wind te breken. Ouder worden, is hard.

Het ergste is dat deze soort zich kan voortplanten...Randmongool in zijn witte Mercedes die al in de bebouwde kom zich liet wegvallen om dan op te trekken tot op een paar cm van mij af. In een bocht gaat hij voorbijsteken. Gelukkig had ik dankzij de nektattoos en het petje gecombineerd met de witte Mercedes al door dat ik rekening moest houden met achterlijk gedrag van deze verspilling aan zuurstof.
Het is maar te hopen dat hij zich zo snel mogelijk tegen een paal te pletter rijdt. Jammer genoeg hebben zo’n debielen vaak het geluk zelf nooit iets voor te hebben maar wss wel een onschuldig persoon omver te rijden.
Nieuwe TV kopen en aftrekken van de belastingen. Win-winRekening belastingen gekregen (meer dan 800 € betalen).
En nu mijnen tv die het niet meer doet. Ja mijnen dag kan niet meer stuk.![]()

Welk schilderijtje zou je meepakken?Had ik het alarm zien aankomen, ik stak een schilderijtje onder mijn shirt.
Joe Chestnut(s). Meeste hotdogs op zo'n kort mogelijke tijd opeten (76 stuks).Eetrecords op Guiness staan anders wel scherp meeste frieten in een minuut 600 gram. Snelste kebab opeten 58 seconden
.
En ik dacht dat ik kon eten.

Sterker nog, ik heb de indruk dat dit net de mensen zijn met de meeste kinderen gemiddeld genomen.Het ergste is dat deze soort zich kan voortplanten...
De Kantwerkster van Vermeer hangt er, dat zou ik nu nog in mijn living zien.Welk schilderijtje zou je meepakken?
Mona Lisa zou toch moeten lukken. Van wat ik mij herinner is dat ook zo groot als een postzegel en moet ge van op een afstand er naar kijken dat ge bijna een verrekijker nodig hebt.Welk schilderijtje zou je meepakken?
Is dat echt zo slecht geworden?Lays chips dat op geen hol meer trekt.
Zout dat de ene keer veel té zout is en sporadisch eens goed.
Peper en zout dat ronduit slecht is tegenover vroeger.
En paprika dat de helft van de tijd zo chemisch smaakt als iets.
Vind jij die van Everyday echt goed? Ik vind dat die zo droog zijn, ik zit precies stukken karton met gezouten of paprika smaak te eten.Sinds ik de Everydaychips heb ontdekt vind ik Lays te weinig krokant.
Vandaag nog één randdebiel tegen gekomen die zich beter vandaag dan morgen te pletter rijdt tegen een betonnen paal. Vanmorgen (jawel, in de dichte mist) reed er even iemand achter met rode DRL's, je leest dat dus goed, rode lichten aan de voorkant van de wagen. Echt veilig. Zou zo iemand nu echt het verstand missen om te beseffen waarom de kleur van lichten vooraan en achteraan verschillen?Randmongool in zijn witte Mercedes die al in de bebouwde kom zich liet wegvallen om dan op te trekken tot op een paar cm van mij af. In een bocht gaat hij voorbijsteken. Gelukkig had ik dankzij de nektattoos en het petje gecombineerd met de witte Mercedes al door dat ik rekening moest houden met achterlijk gedrag van deze verspilling aan zuurstof.
Het is maar te hopen dat hij zich zo snel mogelijk tegen een paal te pletter rijdt. Jammer genoeg hebben zo’n debielen vaak het geluk zelf nooit iets voor te hebben maar wss wel een onschuldig persoon omver te rijden.
Ik vind dat toch... De laatste tijd regelmatig een halve zak Lays weg gesmeten omdat ik het echt slecht vond. Vroeger nochtans meermaals m´n eigen gewicht in chips naar binnen gewerkt.Is dat echt zo slecht geworden?
Ik eet tegenwoordig niet zo veel chips meer en als ik dan eens chips eet, dan is het meestal carrefour chips
Vind jij die van Everyday echt goed? Ik vind dat die zo droog zijn, ik zit precies stukken karton met gezouten of paprika smaak te eten.

Al die op 1-2-3 gegenereerde 3D shit met felle kleuren die puur verslavend werkt maar waar niets van verhaal of informatieve meerwaarde in zit.Mijn dochter die weer naar meuk op YT-Kids was aan het kijken. Heel dat gedoe eraf gesmeten. Daar staat nu eens niks met toegevoegde waarde op.