Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterkte van m’n linker brilglas dat niet meer correct is na een oogoperatie en 6 weken moten wachten voordat ik het kan laten aanpassen.

Ongeloofelijk irritant.

Enkele weken geleden een 2de hands fiets gekocht. Nog niet ver mee gefietst, vandaag naar 't centrum van Tienen gereden met mijn fiets, en ik had de indruk dat die toch niet echt goed bolde.
Thuis gekomen, even gecontroleerd en de achterrem sleept dus heel hard. Achtervelg is heel erg warm.
En ik die al dacht dat mijn conditie zo slecht was...

Randmongool in zijn witte Mercedes die al in de bebouwde kom zich liet wegvallen om dan op te trekken tot op een paar cm van mij af. In een bocht gaat hij voorbijsteken. Gelukkig had ik dankzij de nektattoos en het petje gecombineerd met de witte Mercedes al door dat ik rekening moest houden met achterlijk gedrag van deze verspilling aan zuurstof.

Het is maar te hopen dat hij zich zo snel mogelijk tegen een paal te pletter rijdt. Jammer genoeg hebben zo’n debielen vaak het geluk zelf nooit iets voor te hebben maar wss wel een onschuldig persoon omver te rijden.

Randmongool in zijn witte Mercedes die al in de bebouwde kom zich liet wegvallen om dan op te trekken tot op een paar cm van mij af. In een bocht gaat hij voorbijsteken. Gelukkig had ik dankzij de nektattoos en het petje gecombineerd met de witte Mercedes al door dat ik rekening moest houden met achterlijk gedrag van deze verspilling aan zuurstof.

Het is maar te hopen dat hij zich zo snel mogelijk tegen een paal te pletter rijdt. Jammer genoeg hebben zo’n debielen vaak het geluk zelf nooit iets voor te hebben maar wss wel een onschuldig persoon omver te rijden.
Het ergste is dat deze soort zich kan voortplanten...

Wat een stuk vuil... Teveel GTA gespeeld? Zal weer x-maandjes voorwaardelijk zijn zeker. :puke:

Louvre met de kinderen, heel mooi maar halverwege groot alarmsignaal en alle bezoekers per direct zo snel mogelijk naar buiten. Massa brandweerwagens maar niet direct iets te zien. Deed wel raar zo alle zalen direct boenk met die grote metalen afsluitingen. Heel die massa wel heel chill, gewoon jammer dat we een stuk moesten overslaan (we hadden drie dingen die we zeker wilden zien), de Mona Lisa is nog gelukt.
Had ik het alarm zien aankomen, ik stak een schilderijtje onder mijn shirt.

Eetrecords op Guiness staan anders wel scherp meeste frieten in een minuut 600 gram :laugh: . Snelste kebab opeten 58 seconden :laugh: .

En ik dacht dat ik kon eten :laugh: .
Joe Chestnut(s). Meeste hotdogs op zo'n kort mogelijke tijd opeten (76 stuks). :crazy:
Toch echt straf vind ik. Als ik er 2 op krijg achter elkaar zal het al veel zijn.

Het zoveelste festival dat hier weer ergens in de omgeving ligt te boenken. Ramen intussen moeten sluiten omdat ik nog amper mijne film kon volgen. En ik hoor het nog steeds met de ramen gesloten...

Lays chips dat op geen hol meer trekt.
Zout dat de ene keer veel té zout is en sporadisch eens goed.
Peper en zout dat ronduit slecht is tegenover vroeger.
En paprika dat de helft van de tijd zo chemisch smaakt als iets.
Is dat echt zo slecht geworden?
Ik eet tegenwoordig niet zo veel chips meer en als ik dan eens chips eet, dan is het meestal carrefour chips
Sinds ik de Everydaychips heb ontdekt vind ik Lays te weinig krokant.
Vind jij die van Everyday echt goed? Ik vind dat die zo droog zijn, ik zit precies stukken karton met gezouten of paprika smaak te eten.

Vandaag nog één randdebiel tegen gekomen die zich beter vandaag dan morgen te pletter rijdt tegen een betonnen paal. Vanmorgen (jawel, in de dichte mist) reed er even iemand achter met rode DRL's, je leest dat dus goed, rode lichten aan de voorkant van de wagen. Echt veilig. Zou zo iemand nu echt het verstand missen om te beseffen waarom de kleur van lichten vooraan en achteraan verschillen?

Is dat echt zo slecht geworden?
Ik eet tegenwoordig niet zo veel chips meer en als ik dan eens chips eet, dan is het meestal carrefour chips

Vind jij die van Everyday echt goed? Ik vind dat die zo droog zijn, ik zit precies stukken karton met gezouten of paprika smaak te eten.
Ik vind dat toch... De laatste tijd regelmatig een halve zak Lays weg gesmeten omdat ik het echt slecht vond. Vroeger nochtans meermaals m´n eigen gewicht in chips naar binnen gewerkt.

Crocky vind ik wel oké, maar die vind je niet overal.

Heb ooit eens serieus wat gewicht verloren (de helft is er ondertussen al terug bij) en toen meer dan een jaar geen chips gegeten. Als je dat daarna voor de eerste keer terug eet is dat echt :puke:
Dat is zoals frisdrank. Ik drink dat letterlijk nooit. En als ik dat dan is proef dan giet is gewoon siroop binnen. Echt geen flauw idee hoe mensen dat drinken als ´verfrissing´. Dat is gewoon vergif dat je uzelf hebt leren drinken. Net zoals alcohol, al heb ik daar wel een uitzondering op gemaakt :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan