Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
KBC inderdaad. Ik haal altijd 100 euro af in biljetten van 5 euro. Geen idee waarom.
make-it-rain-stripper.gif

Geen idee zegt em.

allez, telenet plat net nadat het weekend begint. 'widespread technical issue in your area' volgens de app. dan maar een serieke van t schijfke kijken. of eens naar t gras zien?

Een wapen en een nylon kous. Eitje.
Instructies onduidelijk; ik heb het wapen in de nylon kous gepropt, daarna een ei in twee geklopt en over de met het wapen gevulde kous gegoten. Het enige wat ik nu heb is een vuile vloer en boze vrouw. Dat kóst juist geld ipv dat het cash oplevert. :sop:

1 Van mijn katten is dood :headshake:.
Lag deze ochtend stokstijf voor de deur, heeft dus nog naar huis proberen komen. Duidelijk door vergif (tong uit bek, schuimende mond, overgeefsel), ik weet alleen niet of ze met opzet vergiftigd is.

Voorlopig maar verzwegen voor de dochter haar eerste schooldag, zal voor vanavond zijn.
Kat begraven.
Ikzelf kan daar best mee om. Hoe graag ik mijn huisdieren ook zie, het blijft een beest hé (ik kom uit een boerenfamilie). Maar uw dochter ongecontroleerd zien snikken en proberen begrijpen waarom dat beest niet meer reageert is dan wel best moeilijk 💔.

Nu bon, "grafje" gemaakt, en nu willen die 2 vrouwen hier dat helemaal versieren. Ik heb al voor 200€ aan kattenbeeldjes en plastieken bloemen in mijn bol.com lijstje staan o_O.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan