D
Deleted member 3056
Guest
Mijn waarderingsscore is 0.
Bruh
Die van de rest van het forum ook wel blijkbaar.

Bruh
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Was zuivel niet harder in prijs gestegen dan andere voedingsmiddelen? Meen dat gehoord te hebben.Over eten gesproken en bijhorende prijzen.
Mijn vriendin had zo'n blok gewone Hollandse kaas meegebracht uit de winkel, niks fancy aan.
Iets meer dan 400gr, bijna 7€![]()
Ik zal een kaarsje branden voor de goede afloop!'t Is ingewikkeld omdat mijn achtergrond in games ligt, en dat nog iets anders is dan animeren. Ik heb nog niet met alle software gewerkt die ze vroegen (wat niet in hun advertentie stond!) en ik weet niet of ik voldoende heb duidelijk gemaakt dat ik behalve die software wel alles kan wat ze vragen en dat ene ding ook wel vlot zou leren ('k heb wel al met gelijkaardig gewerkt).
Het feit alleen al dat zo'n studio mijn werk interessant genoeg vond om een interview te plannen is wel zeer fijn, maar het gaat ook extra pijnlijk zijn als ik het niet heb.. ZO'n kans...
We worden niet meer gewaardeerd door de crewMijn waarderingsscore is 0.
Bruh
Mijn waarderingsscore is 0.
Bruh
Beschrijf uw lichaam eens.
En we zullen eens wat scores uitdelen.
Komt dat in topic geel - rood -zwart?? Of wat?Beschrijf beschrijf, foto's willen we zien!

Kan ook niet bellen. Eens buiten, terug ok en 4G of beter. In andere gebouwen ook gewoon degelijk. Voorheen schipperde het altijd tussen 4G en H+ afhankelijk van waar ik zat binnen, maar nu dus gewoon nul komma nul. Snap er de ballen van.Chef chef, dernier prix?Auto staat te koop.
Ik haat het !
En toch zal ik niet onder mn prijs gaan die ik in gedacht heb![]()
Ah juist, jij was die ene rare die loempia bij zijn frieten eet!Een loempia in de frituur hier kost al 7 euro.
Absurd gewoon eigenlijk.
Dan warme curry, een klein potje, hupla ook 3 euro.
Een kleine friet kost hier een 2,8 euro. Een kwak mayo 1 euro.
Onlangs in een frituur was het al 3,5 euro voor een kleine, en 1,2 euro voor de kwak mayo.
(Al 1,5 euro eens gezien gehad voor de kwak mayo.)
Ah juist, jij was die ene rare die loempia bij zijn frieten eet!
Eet alles:Ah juist, jij was die ene rare die loempia bij zijn frieten eet!
Ik heb een kastje te koop, klein beetje schade aan maar zeker nog te doen. Op 200 gezet wat hoog is en ik niet moet hebben maar toch. Ik kreeg een bod van 1 0euro want 'het is toch een beetje versleten he'. Ik heb gezegd dat ik het wel zal weggooien danAuto staat te koop.
Ik haat het !
En toch zal ik niet onder mn prijs gaan die ik in gedacht heb![]()

Kan er nog 5 euro af? Ik moet van ver komenIk heb een kastje te koop, klein beetje schade aan maar zeker nog te doen. Op 200 gezet wat hoog is en ik niet moet hebben maar toch. Ik kreeg een bod van 1 0euro want 'het is toch een beetje versleten he'. Ik heb gezegd dat ik het wel zal weggooien dan![]()

Awel autoscout is momenteel erger dan 2ehands precies,imagineChef chef, dernier prix?
Over eten gesproken en bijhorende prijzen.
Mijn vriendin had zo'n blok gewone Hollandse kaas meegebracht uit de winkel, niks fancy aan.
Iets meer dan 400gr, bijna 7€![]()
Vorig jaar ook een set kleurpotloden van degelijke kwaliteit gekocht.Over prijzen: ik ben wel geschrokken van hoeveel tekenspullen kosten. Niet dat die kleine niet perfect aan de slag kan met dingetjes uit Action of Club (dat is nu opgenomen in een andere keten) maar ik dacht van ‘hij doet dat nu het liefst, laat eens zien voor mooi materiaal’ en was toch bij een aantal dingen ‘heilige makreel’. Nu, hij zal wel heel blij zijn.