Ge mocht weer niet mee?Tis oké, ik kan wel elke avond passeren om te zien of alles nog in orde is
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge mocht weer niet mee?Tis oké, ik kan wel elke avond passeren om te zien of alles nog in orde is
Ahnee hé, mijnen tomski mag op reis met zijnen bijslaap, en ik dan op een ander moment met die van mijGe mocht weer niet mee?
Weet het.Ik zou daar precies niet mee naar de spoed gaan. Kunnen ze toch niks aan doen. Laatst ook een knalblauwe teen gehad van tegen het bed aan te lopen. Deed serieus pijn en wss ook gebroken of gekneusd, maar na een paar dagen is het over.

POTYLekker gaan eten en mijn dochter kon in de speeltuin spelen. Het kind kan net schommelen, dus zo fier als wat. Komt er daar opeens een peuter die net kan stappen wat achter de schommel staan en mijn dochter schommelt telkens net naast haar hoofd. Niks gebeurd natuurlijk, maar het zou maar eens kunnen.
Geen ouder te bespeuren. Dus ik sta op en ga naar daar om eens te polsen naar waar de mama en papa zouden zijn. Dan gaat die kleine nog dichter naar die schommel waardoor mijn dochter er tegen zou vliegen. Ik verzet die kleine. Opeens 4 boze blikken. Aha. Dat is de tafel van de kleine.
Papa komt eraan en ik geef mee dat het beter voorkomen is dan genezen en ik krijg als antwoord, als het ertegen was dan was het ertegen he. Sommige mensen ook![]()
madammeke waar we van huren in ons verlof die ons belt om te vragen om hoe laat we verwachten toe te komen..
het is toch een eindje rijden dus ik "schat" afhankelijk van het verkeer dat het tussen 2 en 3 in de namiddag zal zijn.
maar meneer, zo werkt dat niet hé, ik heb andere dingen ook te doen, kan u mij een exact uur geven?
euh, 14:47?
bent u zeker?
nee![]()
In zo'n gevallen vraag ik een gsm nr en zeg ik iets te laten weten als we er op een half uurtje van zijn en zeker als er door verkeersproblemen een grotere vertraging is. Meer dan dat kan je eigenlijk niet doen.
The story continues
ik stel dus voor dat we als we vroeger toekomen dat we eerst al effe gaan wandelen en dat we dan een vast uur afspreken voor de sleutel. 16h stipt!
Da gaat dus niet, om 16h heeft ze al een andere afspraak
man man, ik ga een topvakantie tegemoet!

Tcoh wel een kwartier van uw tijd terugvragen in contanten zekers.Lol, schoon op afgesproken uur hier. Madam heeft nog een kwartierke werk![]()
Awel dat vroeg ik me ook af.In diezelfde trend, waarom duurt een festival zoals PKP tot 4u, terwijl Werchter of TML al om 0u-1u gedaan zijn? Die drie uur maken toch echt een imens verschil voor de omwonende?

Tcoh wel een kwartier van uw tijd terugvragen in contanten zekers.
"als het ertegen is, is't ertegen he, en dan hebt gij een dik probleem, en gaan wij cashen".Lekker gaan eten en mijn dochter kon in de speeltuin spelen. Het kind kan net schommelen, dus zo fier als wat. Komt er daar opeens een peuter die net kan stappen wat achter de schommel staan en mijn dochter schommelt telkens net naast haar hoofd. Niks gebeurd natuurlijk, maar het zou maar eens kunnen.
Geen ouder te bespeuren. Dus ik sta op en ga naar daar om eens te polsen naar waar de mama en papa zouden zijn. Dan gaat die kleine nog dichter naar die schommel waardoor mijn dochter er tegen zou vliegen. Ik verzet die kleine. Opeens 4 boze blikken. Aha. Dat is de tafel van de kleine.
Papa komt eraan en ik geef mee dat het beter voorkomen is dan genezen en ik krijg als antwoord, als het ertegen was dan was het ertegen he. Sommige mensen ook![]()
Voor zover ik het kon interpreteren was dat niet de volle quote, maar kom. Enige verantwoordelijkheid als ouder van zo'n kleine koter zou wel op zijn plaats zijn geweest."als het ertegen is, is't ertegen he, en dan hebt gij een dik probleem, en gaan wij cashen".
dat zal zijn volle quote geweest zijn.
Uw zwembad is al gekraakt, net als een flesje derbij...Allez, twas uiteindelijk nog een sympathieke in het echt. We zullen het haar maar vergeven, die drukke agenda.
Congé!
It wasn't meUw zwembad is al gekraakt, net als een flesje derbij...
Uw zwembad is al gekraakt, net als een flesje derbij...
Omdat het kan en de mensen het eraan willen geven![]()
Taylor Swift geeft 55 miljoen dollar uit aan bonussen voor crewleden van haar Eras Tour
Kunnen we ergens solliciteren?www.elle.com
Taylor Swift haar tournee heeft 300 miljoen euro winst - ja, je leest dat goed, geen omzet, maar winst - opgeleverd. Waarom moeten die tickets dan zo duur zijn? Zelfs aan de helft van de prijs, wat toch al wat een redelijker bedrag zou zijn voor de gemiddelde werkmens, had ze nog 150miljoen winst. Maar mensen blijven het betalen, dus why not zekers.
BTW: wel nice dat ze zo vrijgevig is naar de entourage.

Die redenering klopt wel niet volledig, stel de omzet is 600 milj, 300 milj kosten en 300 milj winst. Als de tickets maar de helft kosten, is de omzet ook de helft dus 300 milj omzet, 300 milj kosten want die dalen niet en geen winst ipv 150 milj zoals zegt.![]()
Taylor Swift geeft 55 miljoen dollar uit aan bonussen voor crewleden van haar Eras Tour
Taylor Swift haar tournee heeft 300 miljoen euro winst - ja, je leest dat goed, geen omzet, maar winst - opgeleverd. Waarom moeten die tickets dan zo duur zijn? Zelfs aan de helft van de prijs, wat toch al wat een redelijker bedrag zou zijn voor de gemiddelde werkmens, had ze nog 150miljoen winst. Maar mensen blijven het betalen, dus why not zekers.
BTW: wel nice dat ze zo vrijgevig is naar de entourage.
Da's wat kort door de bocht... De cijfers van de Eras tour zijn indrukwekkend, alleen al in Noord-Amerika zou de omzet zo'n 2.2 miljard dollar zijn! Met een marge van 10% kom je dan al snel aan 200 miljoen dollar winst, en die marge wordt echt niet als groot aanzien hoor (15% is het doel voor de meeste bedrijven?). De kosten zijn dan 2 miljard dollar.![]()
Taylor Swift haar tournee heeft 300 miljoen euro winst - ja, je leest dat goed, geen omzet, maar winst - opgeleverd. Waarom moeten die tickets dan zo duur zijn? Zelfs aan de helft van de prijs, wat toch al wat een redelijker bedrag zou zijn voor de gemiddelde werkmens, had ze nog 150miljoen winst.