Bibi neemt ook eens een vroegere trein: afgeschaft. En de volgende rijdt richting Pukkelpop.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben er vrij zeker van dat de docente gewoon vergeten is dat ze een herexamen moest afnemen, op mijn mailtje van gisteren ook al geen reactie.Ik heb veel vrienden leren kennen in Genk. Dit jaar weer twee koppels waar ik volgende week mee ga uiteten. Allemaal felle supporters en vrienden voor het leven.
Dat zijn hier weer dezelfde mensen die reageren dat wielrenners zo een felle mannen zijn, omdat ze direct opstaan als ze vallen. Ja hallo, natuurlijk staan die direct op, want anders geraken die achter op. Dat is bij voetbal niet als ge ligt.

Een tankstation mag nooit meer vragen den de wettelijk vastgelegde maximum prijs.Op Carbu.com stond Super 95 1,86€ bij total
Mijn voeten t'was 1,93€
Klote tijden zijn het als je van een klein inkomen moet rondkomen.
Moet ergens misschien een fout geweest zijn dan. Zal het daar anders even melden aan de garage die erbij hoort. Maar het was duidelijk 1,93 voor E95.Een tankstation mag nooit meer vragen den de wettelijk vastgelegde maximum prijs.
1,93 is momenteel wel de maximum prijs voor diesel.
2 redenen:Waarom is er geen totaal rookverbod in België?
Dat is weer zo'n typisch artikel om te posten op Social Media natuurlijk. Gaat het gros dat verdienen? Nee. Een kleine groep vast weer wel, waaronder dan het kut-wijf.Ik krijg nu van veel vrienden dat artikel doorgestuurd dat zelfstandige verpleegkundigen 10k oid verdienen, maar als ik dan zeg dat ze ook veel uren moeten kloppen daarvoor dan geloven ze mij niet. Doe het dan zelf hé, als je toch denkt dat dat een quick cash grab is.![]()
Dat is weer zo'n typisch artikel om te posten op Social Media natuurlijk. Gaat het gros dat verdienen? Nee. Een kleine groep vast weer wel, waaronder dan het kut-wijf.

madammeke waar we van huren in ons verlof die ons belt om te vragen om hoe laat we verwachten toe te komen..
het is toch een eindje rijden dus ik "schat" afhankelijk van het verkeer dat het tussen 2 en 3 in de namiddag zal zijn.
maar meneer, zo werkt dat niet hé, ik heb andere dingen ook te doen, kan u mij een exact uur geven?
euh, 14:47?
bent u zeker?
nee![]()

Ik ook! Nu staat er wel 90% van de tijd een niet PHEV Range Rover voor die paal en dan vaak nog een auto van een toerist (meestal ook niet ingestoken). Aangezien mijn straat al 3 maanden open ligt moet ik nu in de buurt parkeren en laad ik mijn auto meestal aan die paal ook meteen op.Ik begrijp wel dat het voor andere e-autobezitters niet plezant is dat iedere laadpaal in de buurt bezet is. En dat je de dag nadien een lange rit moet maken met een lege batterij.
Mocht ik in Antwerpen-stad wonen zou ik niet juichen als ik van mijn werkgever een elektrische auto kreeg als bedrijfswagen. Laat staan dat ik er zelf een zou kopen.
Over 5 of 10 jaar is dat hopelijk een ander verhaal.
ik zou al niet in short of met een koelbox toekomen.madammeke waar we van huren in ons verlof die ons belt om te vragen om hoe laat we verwachten toe te komen..
het is toch een eindje rijden dus ik "schat" afhankelijk van het verkeer dat het tussen 2 en 3 in de namiddag zal zijn.
maar meneer, zo werkt dat niet hé, ik heb andere dingen ook te doen, kan u mij een exact uur geven?
bent u zeker?
nee![]()
madammeke waar we van huren in ons verlof die ons belt om te vragen om hoe laat we verwachten toe te komen..
bent u zeker?
nee![]()

Ik zou gewoon al kijken om iets anders te boeken op die manier.The story continues
ik stel dus voor dat we als we vroeger toekomen dat we eerst al effe gaan wandelen en dat we dan een vast uur afspreken voor de sleutel. 16h stipt!
Da gaat dus niet, om 16h heeft ze al een andere afspraak
man man, ik ga een topvakantie tegemoet!