Fons De Whiskyspons
Active member
Daarstraks in de albert Heijn gezien dat mijn favoriete chips (Croky ribble rock paprika) uit het assortiment gaan, nu zijn ze enkel nog op bol.com te koop in een doos van 9 stuks en het dubbel van de prijs 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sinds corona en combinatie met de play offs hier in belgie heb ik er geen zin meer in om de voetbal te volgen.Goh, ik denk al ongeveer 20 jaar dat het voetbal zichzelf aan het kapot maken is. Altijd maar méér wedstrijden (we maken de Champions League weer wat groter, we introduceren een Conference League, we maken het EK en WK wat groter,...) en dus meer geld. De vicieuze cirkel waarbij de grote clubs nog meer geld verdienen en de afstand met de kleinere clubs almaar groter wordt. De eindranking in veel competities kan je op voorhand voorspellen... De biljonairs die een voetbalclub als een statussymbool beschouwen...
Ik verfoei het allemaal en op een jaar bekijk ik nog hoop en al 5 wedstrijden...
Maar steeds weer heb ik het mis en wordt voetbal alleen maar populairder...

Jammer, toch wel serieuze cinemaklant jij...Net Mission Impossible gaan kijken in Laser Ultra en dat geluid daar stond veel te hard. De iMAX in Brussel was zelfs verdraagzamer.
Volgende keer moet ik oorstoppen meenemen naar daar![]()
Dat nu ook weer niet. Het moet in de laatste 10 jaar op mijn vingers te tellen zijnJammer, toch wel serieuze cinemaklant jij...

Ik zal het nooit begrijpen vrees ik. Voetbal is een puur economisch gegeven waar heel veel geld in omgaat.Passie en achter uw club staan. Voetballers zijn passanten en hopelijk blijft mijn club uit buitenlandse handen.
Dan snapt ge er inderdaad HELEMAAL niks van. Niks mooier om met duizenden in de tribune te staan en uw ploeg aan te moedigen. Als dan een goal valt is het prachtig om dat met mensen rond u te vieren. Niks mooier dan een papa met een klein manneke te zien die enthousiast is en het truitje van zijn favoriete speler draagt.Ik zal het nooit begrijpen vrees ik. Voetbal is een puur economisch gegeven waar heel veel geld in omgaat.
Voor mij is dat hetzelfde als den Aldi, IKEA.... Iemand met een voetbaltattoo zie ik hetzelfde als iemand met een IKEA-tattoo, Kinepolis-tattoo,... .
Stel u voor:
IKEA-liedjes zingen in een IKEA-café...
Met uw auto rondrijden met Louis Vuitton vlaggen en toeteren als ze een nieuwe winkel openen.
Voor mij ziet het er zo uit.
Voor mij speelt de geschiedenis mee, nog van voor al deze wedlopen begonnen zijn in deze sport, diegene van om ter hoogste buitenaardse salarissen binnen te harken als speler...Ik zal het nooit begrijpen vrees ik. Voetbal is een puur economisch gegeven waar heel veel geld in omgaat.
Voor mij is dat hetzelfde als den Aldi, IKEA.... Iemand met een voetbaltattoo zie ik hetzelfde als iemand met een IKEA-tattoo, Kinepolis-tattoo,... .
Stel u voor:
IKEA-liedjes zingen in een IKEA-café...
Met uw auto rondrijden met Louis Vuitton vlaggen en toeteren als ze een nieuwe winkel openen.
Voor mij ziet het er zo uit.
Ik heb het nog ni veel gedaan mee op verplaatsing maar is idd wel zalig, was met een paar bussen van rwdm tegelijk toekomen in Luik, was geen eerste klasse, maar toch met zoveel supporters tesamen op schok. Was dus tegen FC Luik, niet Standard de Liège, maar idd dat gevoel als ge met een ganse Bende op verplaatsing zijt is wel de max... En bij die match gepromoveerd, wel gelijk gespeeld dacht ik, is al effe geleden. Maar dus gestart aan het supporters café, en daar ook nadien geëindigd. Zalige dag was dat...Dan snapt ge er inderdaad HELEMAAL niks van. Niks mooier om met duizenden in de tribune te staan en uw ploeg aan te moedigen. Als dan een goal valt is het prachtig om dat met mensen rond u te vieren. Niks mooier dan een papa met een klein manneke te zien die enthousiast is en het truitje van zijn favoriete speler draagt.
Niks zo mooi als Europese trips om uw ploeg achterna te reizen. Het eerste pintje op de luchthaven, de vlieger op en landen op vreemde bodem. Dan doorreizen naar uw hotel, uw spullen afgooien en zo snel mogelijk naar het plaatselijke marktplein reizen waar ge duizenden van uw medefans tegenkomt. Ge neemt met duizenden een hele stad over. Dan zijt ge natuurlijk ook zeer blij als ge daar nog wat bekenden tegenkomt. Heel de middag uw amuseren op terras en dan met duizenden naar het stadion in colonne. Zingend enkele kilometers naar daar. Dan dat stadion binnenkomen is prachtig bij die grotere clubs die veel meer geld hebben. Als uw ploeg dan ook nog eens scoort dan staat dat hele uitvak op zijn kop.
Ik heb het even aangepast zodat @Pan het ook begrijpt.Dan snapt ge er inderdaad HELEMAAL niks van. Niks mooier om met duizenden in de rij te staanen uw ploeg aan te moedigen in de rij te staanvoor het goedkoop IKEA ontbijt. Als dan eengoaldeal valt is het prachtig om dat met mensen rond u te vieren. Niks mooier dan een papa met een klein manneke te zien die enthousiast is enhet truitjede knuffel van zijn favorietespelerdiertje draagt.
Niks zo mooi alsEuropeseIKEA trips omuw ploeg achterna te reizente zoeken waar uwe brol wel nog op stock is.Het eerste pintje op de luchthavenDe eerste gratis koffie in het restaurant, devlieger opgele zak pakken enlanden oprondhossen door vreemde bodemvormgegeven appartementen. Dan doorreizen naaruw hotelde "prullekeshal", beseffen dat ge al teveel brol bijhebt en uw spullen afgooien in de foute rekken en zo snel mogelijk naarhet plaatselijke marktpleinde koopjeshal reizen waar ge duizendenvan uw medefansmoegewinkelde mamas en papas en zagende kinderen tegenkomt. Ge neemt met duizenden een helestadkassarij over. Dan zijt ge natuurlijk ook zeer blij als ge daar nog wat bekenden tegenkomt. Heel de middag uw amuserenop terrasin de winkel, en dan met duizenden naar hetstadion in colonneballenbad en de hot-dog stand. Zingend enkele kilometers naar daar. Dandat stadion binnenkomende auto terug vinden EN ingeladen krijgen is prachtig bij diegrotere clubssoccermoms die veel meer geld en een grotere auto hebben. Alsuw ploegde papa dan ook nog eens zo een soccermom scoort dan staatdat hele uitvakmoeder op zijn kop.

Seems legit...

Zet uw kettingzaag aan en zet "Lick my chainsaw, bitch!" van Zwartketterij op.Leef van André Hazes aan een veel te luid volume uit mijn buren hun tuin aanhoren.
Bekijk bijlage 21973
Run to the hills !Zet uw kettingzaag aan en zet "Lick my chainsaw, bitch!" van Zwartketterij op.

Sorry als ik hier mensen mee raak, ik begrijp het langs de ene kant maar ik vind het eigenlijk maar best zielig in zo'n betonnen tribune te moeten gaan staan kijken naar een poppenkast van 22 overbetaalde gepamperde subatleten, en die nog eens te moeten aanmoedigen ook... Dit geldt ook als ik op m'n tv zou kijken.Dan snapt ge er inderdaad HELEMAAL niks van. Niks mooier om met duizenden in de tribune te staan en uw ploeg aan te moedigen. Als dan een goal valt is het prachtig om dat met mensen rond u te vieren. Niks mooier dan een papa met een klein manneke te zien die enthousiast is en het truitje van zijn favoriete speler draagt.
Niks zo mooi als Europese trips om uw ploeg achterna te reizen. Het eerste pintje op de luchthaven, de vlieger op en landen op vreemde bodem. Dan doorreizen naar uw hotel, uw spullen afgooien en zo snel mogelijk naar het plaatselijke marktplein reizen waar ge duizenden van uw medefans tegenkomt. Ge neemt met duizenden een hele stad over. Dan zijt ge natuurlijk ook zeer blij als ge daar nog wat bekenden tegenkomt. Heel de middag uw amuseren op terras en dan met duizenden naar het stadion in colonne. Zingend enkele kilometers naar daar. Dan dat stadion binnenkomen is prachtig bij die grotere clubs die veel meer geld hebben. Als uw ploeg dan ook nog eens scoort dan staat dat hele uitvak op zijn kop.
Laat ons duidelijk zijn: Beyoncé heeft een marketing machine die wérkt. Bij dat zgz incident in die lift, huppa een album als bedrogen vrouw en miljoenen arme trezen ‘omg da ben ik’ kopen het. Bij Trump in charge, voila een album over hoe zwart ze wel niet is. Ook al is Beyoncé al heel haar leven verscheidene niveaus rijker dan de gemiddelde zwarte Amerikaan en heeft ze omzeggens nooit echt ‘die ervaring’ gehad. Neem die marketing weg en ze is zelfs geen van de beste zangeressen.Beyoncé heeft 230 miljoen platen verkocht, Rammstein ongeveer 20 miljoen platen. Dus ja, die speelt één of twee afdelingen hoger qua populariteit en dus in theorie ook ticketprijzen.
Geef me toch maar rugby, tennis en vrouwenvoetbal, dat zijn ten minste nog echte sporten en vooral atleten, geen zakkenvullers.

Deze sport is idd serieus bevuild. Maar als je louter het spelletje zelf bekijkt heeft het zeker en vast wel iets als je met evenveel man op het veld toch de andere ploeg kan domineren door tactisch meer uitgekookt te zijn dan de andere ploeg.Sorry als ik hier mensen mee raak, ik begrijp het langs de ene kant maar ik vind het eigenlijk maar best zielig in zo'n betonnen tribune te moeten gaan staan kijken naar een poppenkast van 22 overbetaalde gepamperde subatleten, en die nog eens te moeten aanmoedigen ook... Dit geldt ook als ik op m'n tv zou kijken.
Misschien moet ik ook wel wat supporters vinden en een (mobiele) tribune rondom mijn kantoor of werklocatie te bouwen zodat mensen me kunnen betalen, bekijken als een beest in een zoo, en aanmoedigen terwijl ik eigenlijk al betaald wordt om m'n werk te doen. En als ik fouten maak hoor ik er natuurlijk graag het boegeroep bij weet ge, dat moet fantastisch zijn om direct op m'n vingers gewezen te worden.
Het bengaals vuur en al dat papierafval lijkt me ook mooi meegenomen al lijkt het me wat gevaarlijk. Wanneer ik me op de grond smijt wanneer een collega of klant pet ongeluk m'n schouder of been aanraakt wil ik ook dat er meteen een medisch team klaar staat en naar me toe loopt om me te dragen op een comfy brancard die me dan enkele minuten achter gesloten deuren mogen verbergen en eventjes masseren zodat ik er weer piekfijn uitzie voor het publiek om dan op zo'n prachtig comfortabel bankje te gaan zitten en m'n collega's van op afstand het harde werk zien doen terwijl er op het einde van de maand weer een half of volledig miljoentje op m'n rekening zal staan, dat vind ik ook wel fijn.
En al het afval die m'n supporters achterlaten zullen de door de supporters zelf betaalde poetser opgeruimd worden, hie praktisch is dat wel niet, ik moet niet eens instaan voor al het afval dat ze achterlaten. Daarna ga ik nog graag even met de collega's op bus naar het 5-sterren hotel om de dag erop met m'n Lamborghini te rijden naar de luchthaven om er dan op m'n privéjet te stappen en dan eindelijk thuis te komen in m'n villa op Ibiza, of nee, deze keer m'n villa van 3 verdiepingen met 20 kamers in Monaco. Pilot, let's take off again.
Voor mij, zelf ooit voetballer geweest in m'n jeugd is voetbal ergens na de wereldbeker van '98 gestopt met voetbal zijn. De tijden van de echte atleten zijn voorbij, het voetbal is gereduceerd tot een show zoals WWE. Maar daar heb je dan ten minste nog echt entertainment en kan je eens goed lachen.
Geef me toch maar rugby, tennis en vrouwenvoetbal, dat zijn ten minste nog echte sporten en vooral atleten, geen zakkenvullers.