Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hoe weet je of dat aangekocht is in india? De reviews gaan over de uitstekende tandoori?
Niet persé India maar wel Azië.

Allemaal accounts met 1 review in de trend van "Sophia Jacobs, Benoît Smets, " met een afbeelding van een chinees.

"Een prachtig restaurant en de voedselkwaliteit is erg goed."
"wauw ... ik vind het leuk, het is een 5-sterren van mij"
Dat schrijft geen echte mens :p

Wou er eigenlijk wel gaan eten maar ik blijf er ver van weg nu.

Ik had begrepen dat één van de tavernes met de hoogste score op Google maps in Vlaanderen 10% korting gaf wanneer je een positieve review schreef voor het afrekenen.... Natuurlijk heb je dan een deel debielen die dat doen. Ballon wordt pas doorprikt nadat er meerdere mensen een * geven en aangeven dat de zaak "positieve reviews koopt met korting"
Toen ik mijn bedrijfswagen afhaalde moest ik ook een review schrijven voor de service. Als ik 5 sterren gaf kreeg ik een fles blanc de blanc.

Tja.

Schollekes hé.

:unsure:

Het geld tellen uit de enveloppen zeker, nie? :unsure:
Doet mij denken aan dat koppeltje (een oude vent van 86 met een jonge poep van 24) die na hun eerste huwelijksnacht gingen ontbijten in hun hotelletje. Dat jong meisje helemaal aan het snikken tot 1 van het personeel haar vroeg wat er scheelde, ze zou moeten content zijn, net gehuwd.
Ja snikte ze maar hij heeft altijd gezegd dat hem heel zijn leven veel gespaard had. En ik die dacht dat het geld was :unsure:

Doet mij denken aan dat koppeltje (een oude vent van 86 met een jonge poep van 24) die na hun eerste huwelijksnacht gingen ontbijten in hun hotelletje. Dat jong meisje helemaal aan het snikken tot 1 van het personeel haar vroeg wat er scheelde, ze zou moeten content zijn, net gehuwd.
Ja snikte ze maar hij heeft altijd gezegd dat hem heel zijn leven veel gespaard had. En ik die dacht dat het geld was :unsure:

Mijn madam geeft wat gratis spul weg in de lokale "gratis weg te geven in gemeente ......" groep op fb

reageert er hier 1 op: "oei, da's wel ver, wij zijn van <insert gemeente 75km verder>" of we het kunnen opsturen :laugh:
Sorry, mijn vrouw had het verkeerd begrepen, stuur uw adres in PM en ik kom het halen.

Amai was dat ook zo duur? En die werken dan nog zonder schermen ook. Dat zijn ticketprijzen voor Beyoncé die ik toch wel (no offence) een paar rangen hoger vind qua artiest.

In Oostende waren die toch een pak goedkoper of niet?
Beyoncé hoger vinden dan Rammstein als artiest. Dat kent ge niks van het genre van Rammstein.

Beyoncé hoger vinden dan Rammstein als artiest. Dat kent ge niks van het genre van Rammstein.

Dat is ook weer lezen wat je wil lezen. En je zegt half zelf wat ik bedoel met het genre. Rammstein is een specifiek genre terwijl Beyonce de top is van de meer mainstream muziek en er bij haar een hele hoop dansers en mensen achter de schermen werken die ook betaald moeten worden. Bij Rammstein is dat een pak minder.

Dat is ook weer lezen wat je wil lezen. En je zegt half zelf wat ik bedoel met het genre. Rammstein is een specifiek genre terwijl Beyonce de top is van de meer mainstream muziek en er bij haar een hele hoop dansers en mensen achter de schermen werken die ook betaald moeten worden. Bij Rammstein is dat een pak minder.
Ge had het over artiest. Ik denk dat die mannen van Rammstein toch wel echte artiesten zijn met hun instrumenten. En denkt gij nu dat die entourage van Rammstein maar gewoon uit die band bestaat?

Beyoncé heeft 230 miljoen platen verkocht, Rammstein ongeveer 20 miljoen platen. Dus ja, die speelt één of twee afdelingen hoger qua populariteit en dus in theorie ook ticketprijzen.

Ge had het over artiest. Ik denk dat die mannen van Rammstein toch wel echte artiesten zijn met hun instrumenten. En denkt gij nu dat die entourage van Rammstein maar gewoon uit die band bestaat?
Zie reply van @ugar.

Ik ga naar veel hiphop artiesten. Wu tang, nas, snoop, 50, busta rhymes die allemaal top zijn in dat genre en die kosten ook geen 140€ voor een ticket. Zelfs de beste plaatsen niet. En die zijn binnen hun genre wat niveau Rammstein is in dat genre.

Ik snap trouwens ook heel die hype niet. Plots gaat iedereen naar Rammstein, ook degene die het genre van haar noch pluim kennen.

Zie reply van @ugar.

Ik ga naar veel hiphop artiesten. Wu tang, nas, snoop, 50, busta rhymes die allemaal top zijn in dat genre en die kosten ook geen 140€ voor een ticket. Zelfs de beste plaatsen niet. En die zijn binnen hun genre wat niveau Rammstein is in dat genre.

Ik snap trouwens ook heel die hype niet. Plots gaat iedereen naar Rammstein, ook degene die het genre van haar noch pluim kennen.
Iedereen gaat naar waar hij wil natuurlijk en als LIve Nation zo doorgaat met hun ticketing systeem zullen ook de iets mindere artiesten binnenkort voor de laatste plaatsen topprijzen vragen. Want laten we eerlijk zijn, die worden ook gewoon verkocht 🤷‍♂️

Gigantische production value en setopbouw natuurlijk bij Rammstein, ken niks van rap maar ga er stiekem wel gewoon van uit dat het hele gebeuren er rond toch wel een pak minder is dan bij Rammstein. Verklaart ook de hoge prijs, en zolang er zoveel mensen zo zot zijn om dat te betalen gaat dat alleen groter en duurder worden.

Ik weet niet of ik het echt een ergernis moet vinden omdat voetbal me normaal gezien geen bal boeit tenzij het WK is en de Rode Duivels iet of wat hun best doen, maar ik vind het bedenkelijk hoe Saudi-Arabië massaal sterrenvoetballers begint te importeren. Alsof de ziel van de sport wordt verkocht aan wie er het meeste geld kan tegenaan gooien. Als liefhebber van de sport zie je dat toch met lede ogen aan?

Dat al die voetballers loops worden van al die petrodollars vind ik al even bedenkelijk.

ik zie tbh het verschil niet met Real Madrid die eind jaren '90 Ronaldo, Beckham, Luis Figo, etc. kocht, omdat ze er gewoon het meeste geld tegen aan konden gooien.
da's al decennia hetzelfde, indertijd had je in Rusland ook zo'n ploegen (Anzhi Makhachkala bvb). nu is het gewoon drama omdat het Saudi Arabie is.

Ik weet niet of ik het echt een ergernis moet vinden omdat voetbal me normaal gezien geen bal boeit tenzij het WK is en de Rode Duivels iet of wat hun best doen, maar ik vind het bedenkelijk hoe Saudi-Arabië massaal sterrenvoetballers begint te importeren. Alsof de ziel van de sport wordt verkocht aan wie er het meeste geld kan tegenaan gooien. Als liefhebber van de sport zie je dat toch met lede ogen aan?

Dat al die voetballers loops worden van al die petrodollars vind ik al even bedenkelijk.
Das de reden waarom ik liever kijk naar WK of EK, das land tegen land en is min of meer "eerlijk".
In dagdagelijks voetbal is dat al jaren zo, de ploegen met meeste geld kopen de beste spelers en trainers en winnen meestal. En dat constant verkopen v spelers onder elkaar. Elk z'n hobby, maar voor mij is dat ietwat een afknapper, hoewel ik weet ik daar alleen in sta.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan