Onlangs moest ik plots hoogdringend (het kwam ineens op) net nadat ik op de trein stapte. Echter alle WC's (ja echt alle) op de trein waren op slot. Ik heb toen echt moeten nijpen. Dan eens gearriveerd aan het station in Heist Op den Berg een sprintje getrokken naar de toiletten van het station zelf want het was echt hoogdringend. Het deurke van de openbare WC was gewoon op slot.
Stel dat ik 85 jaar ben ipv 48 jaar dan had ik echt gewoon mijn broek afgestroopt en ter plaatse ...
Dus in 'sommige' situaties kan ik dit nog wel begrijpen.

Maar het gaat dan niet over mosselen of etensrestjes of zo (allé ja ..) .. maar over een 'hoogdringend ongelukje'
---
Zo ook eens in het midden van mijn marathontrainingen ineens "hoogdringendheid". Ik loop recht de bosjes in, broek asap naar beneden en schijten maar! Merk ik ineens op dat daar een agent met zijn combi stond.

(En neen geen boete gekregen ik ben gewoon opnieuw gaan lopen)
Zoiets zou ik dus nooit doen. Dat is echt gewoon 'meh'.
Alleen bij urineren of poepen -als de nood echt hoog is- (en ik kan niet ergens zomaar meteen aanbellen) dan heel uitzonderlijk wel eens (maar dan wel proberen het te doen waar men het minste last er van heeft). Maar dat is nog helemaal iets anders dan bewust vanalle produkten zomaar ergens dumpen.