Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net aflevering S3E09 gezien van Game Of Thrones, naar t schijnt één van de meer legendarische maar ik was echt zwaar teleurgesteld eigenlijk... . Ik zal niks spoilen moest er hier toch nog iemand zijn die het nog niet gezien heeft zoals ik tot net. Maar hoe achterlijk kan je zijn... .

Voor de moment vind ik het in grote mate nog steeds een soap in vroegere tijden met wat fantasy in gemixt, alleen den Imp (aka Peter Dinklage) is ronduit geniaal maar voor de rest... .

K zal het nu wel uitzien neem ik aan want ja nu ben ik al zover maar pffft... . Enige wat het nog kan redden op dit moment lijkt me Daenerys Targaryen, dat begint eindelijk een beetje op te schieten... .

Dat dit dan zowat de grootste serie hype ooit is, ik vind het straf. K zou het voorlopig op niveau The Hobbit zetten ofzo, en dat was een bijzonder flauw afkooksel van bv Lord Of The Rings, die films kan ik wel blijven herbekijken... .
Dan kent ge er niks van. Geniale serie met ontzettend goede acteerprestaties en plottwisten.

Ik krijg het op mijn heupen van die hedendaagse sugardinges... om dan nog te zwijgen over het feit dat een persoon het gewoon niet meer dan normaal vindt dat iemand effe 600k spendeert. Wanneer normale mensen al een gat in de lucht springen als ze 2500 - 4000€ netto per maand verdienen.

600k... dat is het inkomen van 12.5 jaar aan dat bedrag... En dan betwijfel ik serieus dat ze hier dan ook nog eens belastingen op betaald heeft...

Maar neen voor zo'n prostitué is dat gewoon een cadeautje hoor. Dat is perfect normaal. En die gast wist waar die aan begon... ugh...

Ik krijg het op mijn heupen van die hedendaagse sugardinges... om dan nog te zwijgen over het feit dat een persoon het gewoon niet meer dan normaal vindt dat iemand effe 600k spendeert. Wanneer normale mensen al een gat in de lucht springen als ze 2500 - 4000€ netto per maand verdienen.

600k... dat is het inkomen van 12.5 jaar aan dat bedrag... En dan betwijfel ik serieus dat ze hier dan ook nog eens belastingen op betaald heeft...

Maar neen voor zo'n prostitué is dat gewoon een cadeautje hoor. Dat is perfect normaal. En die gast wist waar die aan begon... ugh...

Akkoord met je ergernis! Dat klinkt toch echt als een extreme vorm van oplichten van een goedgelovige ziel.

Leuk, effe youtube opengezet voor die playlist van @Tomski te beluisteren op de achtergrond, mag ik letterlijk alle 4 minuten op het knopje drukken, of ik heb reclame (2 stuks) aan men been waarvan eentje telkens zo'n infomercial van +2 minuten lang...

Gezellug
tip, klik niet op "skip ad" maar op dat mini-i'tje links. kan je de reclame blokken wanneer je wilt, en wordt ze ook geskipt.

ok, objectief kan dat mss sportgeschiedenis zijn

maar hoeveel mensen gaan daar belang aan hechten? ik denk persoonlijk niet veel en al zeker niet belangrijk genoeg om eerste plaats ih nieuws te rechtvaardigen

686.000 kijkers voor de volledige wedstrijd, 956.000 kijkers voor het einde.
Zijn toch redelijk zotte kijkcijfers hoor.

Nu ja wat moet er anders in de krant staan?

Courtois zijne trouw?
Poetin in zijne blote?
Of de basketbal babes?

Ik weet wel wat kiezen!

Plots heb ik op Whatsapp een lege chat, terwijl die actief was. Er staat enkel vanboven dat dit een end-to-end encrypted chat is. Alle berichten er in zijn verdwenen.

Nu lees ik online dat dit enkel mogelijk is wanneer je zelf drukt op 'chat wissen'. Zijn er andere bugs of mensen die dit ook hebben tegengekomen of was ik echt zo dronken zaterdag?
Op je gsm of op whatsapp web? Op whatsapp web staat dat er soms ook bij mij, maar alles staat dan wel nog op gsm.

Mag wel, dan moet ik volgend jaar niet op mijne verjaardag gaan stemmen. Of erger: gaan zitten. Blijkbaar meer kans op als federaal ambtenaar.

Die waw-foto's van immo kantoren. Wat een lange ruimtes toch altijd.
Helaas zag ik vandaag die speelmat van Ikea liggen (die wij ook hebben) en dat ding was bijna 4 meter op foto, terwijl die in het echt amper 1,5m lang is :lol:

Mag wel, dan moet ik volgend jaar niet op mijne verjaardag gaan stemmen. Of erger: gaan zitten. Blijkbaar meer kans op als federaal ambtenaar.

Iedereen maakt evenveel kans hoor. Tenzij je jezelf opgeeft als vrijwilliger, dan heb je veel meer kans.
Klopt volgens het stadhuis niet. Eens je gekend staat als ambtenaar bij hen ( het is me niet duidelijk hoe ze dat precies te weten komen) maak je aanzienlijk meer kans. Vraag maar eens in een lerarenkamer hoeveel mensen al zijn opgeroepen, dat zal beduidend meer zijn dan bij pakweg de personeelskantine van Delhaize.

Klopt volgens het stadhuis niet. Eens je gekend staat als ambtenaar bij hen ( het is me niet duidelijk hoe ze dat precies te weten komen) maak je aanzienlijk meer kans. Vraag maar eens in een lerarenkamer hoeveel mensen al zijn opgeroepen, dat zal beduidend meer zijn dan bij pakweg de personeelskantine van Delhaize.
Is dat niet enkel voor de voorzitters? Bij mijn weten worden de gewone bijzitters (als er niet genoeg vrijwiliggers zijn) ad random geselecteerd binnen een bepaalde leeftijd range (bv 25 tot 65 jarigen) maar goed, ik kan ook mis zijn natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan