Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij slapen nu met het raam open, met een ventilator tegen die opening om 's nacht wat frisse lucht binnen te pompen. Maar meestal wordt je dan wel vroeg wakker door geluid en licht. De nacht van zaterdag op zondag zelfs om 4u, omdat er iets gaande was bij een buur, met mensen die riepen om de politie te bellen, om dan een half uur later de politie een kerel tegen de grond te zien werken. Normaal met alles dicht zou ik dat niet eens gemerkt hebben.
Goed voor het onveiligheidsgevoel. Toch wel smorgens uitgebreid de ontwikkelingen besproken met de andere buren?

de laatste weken ontieglijk veel oorsmeer aanmaak.
vanochtend 5 proppen er uit gehaald van amberkleurig tot git zwart.
er moet toch een manier zijn om dat natuurlijk te kunnen afdrijven?

Ik heb hier zo’n “lepeltje” voor mee-eters en dat gebruik ik voor mijn oren. De kant voor het uitduwen gebruik ik voor oorsmeer uit te halen. Werkt goed :LOL:

Liever te lang wachten en goed onderzocht worden, dan rap-rap en het gevoel hebben dat je niet meer dan een cijfertje bent en het geld dat je betaalt.

In alle andere sectoren is dit nochtans de minimum-lat hoor:
- Je laat klanten geen drie kwartier wachten. Vaak is het zelfs nog een heel pak erger.
- Je verwacht dat het werk goed gedaan wordt en niet rap-rap.

Dit is al de minimum-lat voor wie een doodnormaal loon verdient. Als je dan de artsenlonen ziet, dan zie ik geen reden om die lat lager te leggen. Wel integendeel.

- Je laat klanten geen drie kwartier wachten. Vaak is het zelfs nog een heel pak erger.

Dit is al de minimum-lat voor wie een doodnormaal loon verdient. Als je dan de artsenlonen ziet, dan zie ik geen reden om die lat lager te leggen. Wel integendeel.
En hebben die sectoren ook iets te maken met zorg en gezondheid? Iets waarop moeilijk een tijd van onderzoek en behandeling te plakken valt?
Niet alles is zwart-wit, en artsen hebben nu eenmaal een grote verantwoordelijkheid, dus die mogen wel een cent meer verdienen, ook gezien de uren die ze kloppen.

Plus een huisarts, bij wijze van voorbeeld, kost ons ondertussen maar €4 per afspraak meer, dank u overheid. Ik heb natuurlijk ook liever dat alles op tijd draait, maar hou er wel rekening mee dat het nu eenmaal kan uitlopen. Liever dat er uitgebreid en grondig onderzocht wordt en dat het dan wat uitloopt, dan dat er bij wijze van spreke de aftelklok naast staat omdat alles perfect op tijd moet verlopen.

Maar ik heb durven posten over 1 van je stokpaardjes, 10 dagen geleden, en nu weer op je post gereageerd. Sorry voor de uitlokking ...

Plots heb ik op Whatsapp een lege chat, terwijl die actief was. Er staat enkel vanboven dat dit een end-to-end encrypted chat is. Alle berichten er in zijn verdwenen.

Nu lees ik online dat dit enkel mogelijk is wanneer je zelf drukt op 'chat wissen'. Zijn er andere bugs of mensen die dit ook hebben tegengekomen of was ik echt zo dronken zaterdag?

ik weet niet in welke wereld jij leeft maar hier zie ik toch dat de minimum lat voor velen hun uren doen is en voor de rest niet veel van alles aan te trekken.

Goed voor het onveiligheidsgevoel. Toch wel smorgens uitgebreid de ontwikkelingen besproken met de andere buren?

Nee, ik moet nog altijd eens vragen aan mijn buur links, die erop stond te kijken, wat er aan de hand was. Maar ik vermoed dat ik het zal vergeten zijn tegen dat ik die nog eens tegenkom.

Tis eens wat anders dan voetbal en koers die de sportheadliners altijd domineren 🤷‍♂️
Waarbij het dan nog vaak gaat over nationale events, nu is het op Europees niveau. Ik let niet op sportnieuws eigenlijk, maar dit lijkt me toch wel iets belangrijker dan match 35 tussen Standard en Brugge.

Laat die Belgian Cats maar in het nieuws komen, dat is tenminste nog een prestatie.

Ik erger me persoonlijk veel harder aan dat gezeik over het huwelijk van Courtois dat nu al dagen in de kranten als HLN en het Nieuwsblad (en ja, je kan zeggen 'lees ze dan niet,' maar ik ga geregeld eens over de front pages van alle kranten) komt:

Courtois (mét hoedje) en aanstaande Mishel dansen met vrienden en familie: bekijk hier de exclusieve beelden van de welkomstparty

Met een liveblog en alles :sarcastic: Gisteren om 23:02: Courtois en Gerzig dansen er op los tijdens welkomstparty.

Wauw zeg. Ik kan niet wachten om meer te weten.

Voed zijn ego anders nog wat meer...

ok, objectief kan dat mss sportgeschiedenis zijn

maar hoeveel mensen gaan daar belang aan hechten? ik denk persoonlijk niet veel en al zeker niet belangrijk genoeg om eerste plaats ih nieuws te rechtvaardigen

maar hoeveel mensen gaan daar belang aan hechten? ik denk persoonlijk niet veel en al zeker niet belangrijk genoeg om eerste plaats ih nieuws te rechtvaardigen
Ik vind het anders wel een goede zaak dat de nieuwswaarde bepaald wordt door of iets objectief enige waarde heeft hoor. Het is zo al erg genoeg gesteld.

Mja ok, gemiddeld genomen gaan de headliners in sommige gazetten over voetbalmatch 523 in de competitie, prinses Elisabeth haar volgende uitstapje, let op de gasprijzen gaan weer omhoog, Poetin is boos, ... Een Belgisch nationaal team dat de Europese top haalt is natuurlijk niks tegenover dit soort nieuws.

Die nieuwswebsites weten toch precies hoeveel clicks een artikel heeft? Mocht niemand er op klikken, het stond al lang niet meer bij de headliners hoor. Het moet zijn dat er toch meer mensen belang aan hechten dan je denkt. ;)

Daarnet tijdens de middagwandeling met de hond kwam er een man naar mijn hond toe, deed een buideltje met snoepjes open waarop ik zeg “nee, hij heeft net gegeten, hij hoeft geen snoepje”, steekt die man toch een snoepje in mijn hond zijn mond. Ik kan nu enkel hopen dat het effectief een snoepje was en geen vergif. Heel geïrriteerd dat mensen gewoon hun eigen zin doen ookal zeg ik nee.

Laat die Belgian Cats maar in het nieuws komen, dat is tenminste nog een prestatie.

Ik erger me persoonlijk veel harder aan dat gezeik over het huwelijk van Courtois dat nu al dagen in de kranten als HLN en het Nieuwsblad (en ja, je kan zeggen 'lees ze dan niet,' maar ik ga geregeld eens over de front pages van alle kranten) komt:

Met een liveblog en alles :sarcastic: Gisteren om 23:02: Courtois en Gerzig dansen er op los tijdens welkomstparty.

Wauw zeg. Ik kan niet wachten om meer te weten.

Voed zijn ego anders nog wat meer...
Zo hard dit. Who gives a fuck

Leuk, effe youtube opengezet voor die playlist van @Tomski te beluisteren op de achtergrond, mag ik letterlijk alle 4 minuten op het knopje drukken, of ik heb reclame (2 stuks) aan men been waarvan eentje telkens zo'n infomercial van +2 minuten lang...

Gezellug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan