Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
omgekeerde ergernis hier, waarom gaat alles zo vroeg toe?

om 22u naar de winkel gaan zou zalig zijn voor mij. zelf werk ik vaak van 11u to 20u. ver van de norm.
terzijde, scholen beginnen ook gewoon veel te vroeg.

omgekeerde ergernis hier, waarom gaat alles zo vroeg toe?

om 22u naar de winkel gaan zou zalig zijn voor mij. zelf werk ik vaak van 11u to 20u. ver van de norm.
terzijde, scholen beginnen ook gewoon veel te vroeg.
met kinderen die om half 7 (of half 6 -_-) uit hun bed springen vind ik het bij momenten al laat!

On-line een tafel bestelt. Levertijd 2 - 6 weken.
Na 3 weken eens gepolst hoelang het ging duren. Tot 6 weken zeiden ze.

Nu zijn de 6 welen voorbij, en zeggen ze dat het tot 1 augustus gaat duren.
Geld terug gevraagd, ging niet meer, ze gingen zien wa ze aan de datum konden doen.
Gewoon vanaf het begin eerlijk zijn da moete ze doen, eikels

Een omheining gekocht voor de tuin. Ze staat er nu en toen kwam de buurman zagen dat de perceelsgrenzen niet juist staan online. Vierkante meters kloppen wel, maar de grenzen dus niet want die tonen een oppervlakte van wat minder dan in de akte staat.

Enfin. Bericht naar de Notaris en klacht op CadGis. Nu maar afwachten en vast nog wat kosten van de landmeter alvorens dat ding te kunnen plaatsen. :(

On-line een tafel bestelt. Levertijd 2 - 6 weken.
Na 3 weken eens gepolst hoelang het ging duren. Tot 6 weken zeiden ze.

Nu zijn de 6 welen voorbij, en zeggen ze dat het tot 1 augustus gaat duren.
Geld terug gevraagd, ging niet meer, ze gingen zien wa ze aan de datum konden doen.
Gewoon vanaf het begin eerlijk zijn da moete ze doen, eikels
Staat er in de voorwaarden niks over de levertermijn waar ze zich aan moeten houden?

Staat er in de voorwaarden niks over de levertermijn waar ze zich aan moeten houden?

Artikel 6 De levertijd
1. De levertijd en/of uitvoeringsperiode worden door XXX bij benadering vastgesteld.
2. Bij de vaststelling van de levertijd en/of uitvoeringsperiode gaat LoodsXL ervan uit dat zij de opdracht kan uitvoeren onder de omstandigheden die haar op dat moment bekend zijn.
3. De levertijd en/of uitvoeringsperiode gaan pas in wanneer over alle commerciële en technische details overeenstemming is bereikt, alle noodzakelijke gegevens in het bezit zijn van XXX én, voor zover overeengekomen, de aanbetaling is ontvangen.
4. Bij overschrijding van de vermoedelijke levertijd en/of uitvoeringsperiode wordt XXX een nadere termijn gegund om alsnog te leveren. Deze nadere termijn is gelijk aan de oorspronkelijke vermoedelijke levertijd, met een maximum van 1,5 maand.
5. Overschrijding van de levertijd en/of uitvoeringsperiode geeft in geen geval recht op schadevergoeding.

Dus ze voldoen nog aan hun eigen voorwaarden denk ik.

Had wel beter eersy wa meer reviews gelezen,,
Tis een buitentafel, khad zo graag al op mijn terras gezeten en bbq´en maar helaas.
We kunne we´ al op o´ze stoele zitten :p

met kinderen die om half 7 (of half 6 -_-) uit hun bed springen vind ik het bij momenten al laat!
Lol ja, en dan ga je op hotel of naar een b&b en krijg je te horen dat het ontbijt geserveerd wordt vanaf 9u. Na al die jaren met kinderen ben ik om 7u sowieso up and running wanneer ze er niet bij zijn...

what-the-hell-am-i-supposed-to-do-what-do-you-want-me-to-do.gif

Dit,

Als werkende mens gaat de helft van je verlof toch op naar zo'n quatch. Probeer maar eens binnen te raken op het stadhuis.
O wee als je te laat uw zaakjes regelt, want dat gaat je kosten.
En als ze aan uw voordeur moet komen is het van "Onze technieker was om 11u bij u maar er was niemand thuis. Volgende dinsdag zal hij er zijn tussen 10 en 12, maak dat u aanwezig bent of het zal poen kosten."

Toen ik nog als milieukundige werkte was de regel 'om 7u bij de klant' ,gelijk waar, zomer of winter. Zodat de klant eerst met u alles kon regelen alvorens zelf zijn werk te beginnen.
Aangifte bij de politie: tussen 9u en 11u in de voormiddag. Tussen 14u en 16u in de namiddag.

Vorig jaar technieker van Samsung: hij komt tussen 8u en 16u op dag x. Hele dag verlof. Niemand gezien. 'Hij is er niet geraakt, komt overmorgen tussen 8u en 16u'.

Lol ja, en dan ga je op hotel of naar een b&b en krijg je te horen dat het ontbijt geserveerd wordt vanaf 9u. Na al die jaren met kinderen ben ik om 7u sowieso up and running wanneer ze er niet bij zijn...

what-the-hell-am-i-supposed-to-do-what-do-you-want-me-to-do.gif
Voor ne keer zonder kinderen, maar met uw partner, ik zou het ook niet weten. :unsure:

• Terugzenden van online bestelde kledij
Onvoorstelbaar hoe slecht IT'ers zijn in het opzetten van een basic retour -beleid, hoe kan je iets volledig om zeep helpen waar letterlijk elke online kledingwinkel mee te maken krijgt - zelfs in de middeleeuwen heb ik geen enkele sanctie gevonden om dergelijke onkunde te bestraffen.

Ik zou beter eens een topic openen: IT ergernissen van @contextbinder (of onkunde van @contextbinder )
  • Ik plaats een online bestelling
  • Betaal
  • orderbevestiging niet ontvangen
  • klantendienst gecontacteerd - bevestiging via telefoon dat het order ontvangen is
  • maken gebruik van B-post om te leveren - deze sturen 250 e-mails, compleet met tracking en weet ik wat allemaal - dat loopt dus wel goed, maar nog steeds geen orderbevestiging of factuur van de shop
  • nu wil ik een deel terugzenden - terug klantendienst gebeld: meneer: het formulier kan u vinden bij de orderbevestiging :wallbash:
  • Ik heb mijn bestelling; geen factuur, geen orderbevestiging, geen retourmogelijkheid
Zoekfunctie Outlook op het werk:
  • Ik tik letterlijk de titel van een e-mail die voor mijn neus staat in het zoekvenster -> geen resultaten gevonden
Ik heb tal van ergernissen aan basic stuff dat IT gewoon niet consequent lijkt uit te voeren.

Beste communicatiemiddel ooit: een fax: basic, meteen bevestiging en controle langs beide zijden

EDIT:: tevens heb ik ook nog een revolutionaire uitvinding die miljoenen mensen beschikbaar maakt voor de arbeidsmarkt, miljarden € kosten bespaard en de mondiale CO2 uitstoot met miljoenen ton reduceert:
  • Een maattabel van kledij die effectief ook klopt

Laatst bewerkt:
zoekfunctie van Outlook is dan ook bagger. Dat werkt al jaren langs geen kanten. Rangschikken op datum? No way. Ge wilt dat specifiek woord of getal in uw mail? Laat ik u vooral mails tonen waar het helemaal niet in voor komt. Ik snap echt niet dat een zoekfunctie zo slecht kan werken

Nu met het goede weer kunnen we niet anders dan de ramen in de slaapkamers open zetten 's nachts.
Dit zorgt voor al weken chronisch slaaptekort door de buurman zijn irritante *** haan.
Elke dag vanaf 4 uur begint het gekrijs, non stop.
Als je dan eindelijk thuis komt van een lange werkdag, en je denkt eindelijk rust te hebben, is er dan hun keffer die bij de minste beweging begint te keffen voor de hele buurt.

Nu met het goede weer kunnen we niet anders dan de ramen in de slaapkamers open zetten 's nachts.
Dit zorgt voor al weken chronisch slaaptekort door de buurman zijn irritante *** haan.
Elke dag vanaf 4 uur begint het gekrijs, non stop.
Als je dan eindelijk thuis komt van een lange werkdag, en je denkt eindelijk rust te hebben, is er dan hun keffer die bij de minste beweging begint te keffen voor de hele buurt.
>>>> https://www.immoweb.be/nl

:unsure:

Altijd leuk als ge al meer dan een week geen blijf weet met uzelf en uw emoties alle kanten opspringt. En ik heb geen flauw idee wat het veroorzaakt heeft maar ik ga er wel van piekeren en andere dingen oprakelen en dan raak ik verzeild in een spiraal van negatieve gedachten.

Even serieus
Wat voor een kutzooi is Engie? Wij regelen onze shit online dus geen probleem maar nu moest ik voor de buurman van papa even bellen omdat hij en ikzelf iets niet begrepen en eerst moest ik tegen een soort van robot/toesel praten of tf dat onding ook was en na bijna een kwartier van debielengedoe aan de lijn, opgehangen en dan terug gebeld en dan bijna 7 minuten van nummertjes drukken omfg wie heeft daar tijd voor?😭
Voor bla blaabla 💩, druk 1
Voor bla 💩 dieblaa, druk 2
Indien u belt voor 💩💩💩, druk 4
En dan achteraf vragen ze of je wilt deelnemen aan een tevredenheidsenquête. Bruuuhhh😭
Ik begrijp heus wel dat er keuzemenu MOET bestaan maar zolang??

Even serieus
Wat voor een kutzooi is Engie? Wij regelen onze shit online dus geen probleem maar nu moest ik voor de buurman van papa even bellen omdat hij en ikzelf iets niet begrepen en eerst moest ik tegen een soort van robot/toesel praten of tf dat onding ook was en na bijna een kwartier van debielengedoe aan de lijn, opgehangen en dan terug gebeld en dan bijna 7 minuten van nummertjes drukken omfg wie heeft daar tijd voor?😭
Voor bla blaabla 💩, druk 1
Voor bla 💩 dieblaa, druk 2
Indien u belt voor 💩💩💩, druk 4
En dan achteraf vragen ze of je wilt deelnemen aan een tevredenheidsenquête. Bruuuhhh😭
Ik begrijp heus wel dat er keuzemenu MOET bestaan maar zolang??
Het is daar soms een kiekenkot :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan