Hopen op wat geluk op Ticketswap?Toch aan het balen dat ik te laat was voor tickets voor The Boss vandaag![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopen op wat geluk op Ticketswap?Toch aan het balen dat ik te laat was voor tickets voor The Boss vandaag![]()
Ja, en dan krijg situaties zoals ik deze week tegen gekomen heb. Ik werd gebeld door een garage om een wagen te gaan depanneren, ze hadden al een ganse dag gezocht en gemeten maar ze kregen hem onmogelijk aan de praat. En gezien die in een riante villa met ondergrondse garage stond had niemand zin om die daar te gaan takelen. Ik ben daar naar toe geweest en heb na een halve dag bekabeling uitmeten die wagen hersteld gekregen. Toen ik afrekende ben ik verweten geweest voor dief toen ik zei dat ik werkte aan 78euro excl btw voor depannage's. Bleek dat die man veiligheidsconsulent is en rekent aan een dayrate van om en bij de 900 euro. Bij mij blijft het toch altijd bij de ervaring dat als ge werkt met uw handen je in veel gevallen nog altijd als "minder" aanzien wordt door sommige hoger geschoolden.Tot als we op een punt komen dat die mensen zo schaars worden dat ze op hun eigen kunnen werken en kunnen vragen wat ze willen wegens geen alternatief
Sinds het internet weten klanten vaak wat de stielman neemt van winst op de materialen en misgunnen ze hem dat ook. Vroeger kon de stielman een 'lager' uurloon perfect compenseren met de marge die hij had op de chauffageketel, de leidingen of de douche, wat wisten de klanten hoeveel dat kost in de groothandel. Tegenwoordig weten ze perfect hoeveel iets kost, en dwingen ze de stielman vaak tot het plaatsen van toestellen die ze zelf ergens goedkoop online besteld hebben. De stielman kon dan natuurlijk zijn uurloon niet verdubbelen om die verloren inkomsten te compenseren.Nochtans is er al jaren een nijpend tekort aan technici, stielmannen en zorgpersoneel maar ik zie die nog altijd geen pakken geld verdienen.
Pakken geld mss niet.Nochtans is er al jaren een nijpend tekort aan technici, stielmannen en zorgpersoneel maar ik zie die nog altijd geen pakken geld verdienen.
Weeral werk die niet meer gedaan moet worden.Thuis komen en zien dat de gemeenschappelijke haag een halve meter korter is gemaakt. Manmanman
Weeral werk die niet meer gedaan moet worden.

Ze hebben vrij veel inkijk bij ons (hun woonruimtes liggen op het eerste), dus echt fijn is het niet. Als het nu nog recht gedaan zou zijn![]()
.ja en neen zeker, als die haag 3 m is mag men gerust er een halve meter af doen gezien de wettelijke hoogte max 2m is. als die haag 2m is en en dan doet men er een halve m af zonder ook maar enig overleg snap ik wel dat de ander zich ergert.Is nu eenmaal makkelijker om het op heuphoogte af te doen, dan dat je het op manshoogte moet afdoen.
Dus ik begrijp dan wel dat ze er 0.5m vanaf doen. Al is 0.5m ervanaf doen, ook niet niets.
Dus ik zou dank u zeggen als mijn buur dat had gedaan.

Misschien als je het dan nu aan haar zou vragen zou ze zeggen dat ze net aan die toekomst twijfelde omdat ze het gevoel had dat er niet echt stappen gemaakt werden als zij er zelf niet telkens over begon?Omg dat laatste zo herkenbaar. Ex wou ook steeds verbouwen maar geld moest van mij komen en zoals je zegt om de zoveel tijd horen dat ze het niet meer zag zitten maar dan wel het verwijt krijgen dat ge niet aan toekomst wilt bouwen maar waarom zou je als je elke week te horen krijgt dat die toekomst twijfelachtig is.
Dat klinkt voor mij eigenlijk als iets wat gegarandeerd problemen gaat geven. Ofwel is het gedaan en probeer je verder te gaan met je leven, ofwel neem je even wat tijd apart om te zien of jullie al dan niet het toch nog een kans willen geven, maar dan denk ik niet dat het een goed idee is als jullie tegelijkertijd ook de deur open houden voor anderen. Want dan besteden jullie niet echt die tijd om te ontdekken wat jullie zelf nu echt willen.Dat is het idiote. Ik heb haar letterlijk een 5-6 weken terug, gevraagd of ze jaloers zou zijn moest ik met iemand afspreken. Dan zei ze letterlijk dat ze zou willen dat ik dat doe en dat ze anders het gevoel heeft dat ik gewoon achter haar loop omdat ik denk dat er geen andere opties zijn. Maar aan de andere kant zou ze wel de relatie niet volledig willen wegsmijten op dit moment.
Daarom dat ik dus zei dat het uit irritatie was dat ik die zaken bekeken heb. Want wat zegt het over mijn zelfrespect als ik hier gewoon zit en wacht om te zien of mevrouw haar hoofd op orde krijgt.
Dat ontroert mij ook elk jaar in de negatieve zin.De mannen van de onroerende voorheffing zijn weer daar.
Meest onfaire belasting van ze allemaal. En dit jaar 10% duurder. Jeej.

Dit,Openingsuren.. Serieus, waarom gaan bepaalde zaken maar zo laat open?
Ik zet de kindjes af op school en rij door naar het centrum.
Ik moet m'n vrouw haar hulpstukken (rolstoel, looprek,..) terugbrengen. Gaat da spel maar open om 9u.
Ok denk ik, ik ga dan eerst naar bpost want moet een retourpakket afgeven. Gaan die gvd maar om 9u30 open.
Nu zit ik hier een half uur te zitten. Terwijl ik thuis enorm veel werk heb...
Edit: wil ik ondertussen bellen naar fietsenmaker voor een onderhoud in te plannen, gaat die ook maar om 9u open