Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff.... Wanneer is da terug winter?

Fuck deze hitte, echt waar....
+1

Winter vind ik vele malen aangenamer dan deze kleffe hitte.

Komt er nog eens bij dat ik hierin moet rondfietsen tot mn garage mn volgende wagen gevonden heeft, wat nog effe kan duren. :angry:

Ik vind kou (kouder dan 10 graden ervaar ik al als een probleem) even erg als hitte. 20-25 graden is gewoon perfect! 😇

Pfff.... Wanneer is da terug winter?

Fuck deze hitte, echt waar....
Troost u, tis smaar 3 dagen 30C max end an terug naar 28 en 25
Ik hoop wel op geen zotte langere hittdgolven dit jaar.
Ja 20-25C dagen zijn zalig.

Mijn gazon is nu al aan het aftakelen na 14 dagen droogte.
Die grond raakt stilletjes aan uitgeput na al die hete zomers denk ik, is ook een 1m opgehoogd tuintje, dus veel grondwater zit er nooit in denk ik.
Wat ik bij zaaide in oktober vorig jaar is eerst kapot (in de randen etc).
Zal dan toch es moeten kalk gooien, bemesten, en resistenter gras zaaien en zo'n gardena vernevelaar tuinslang kop kopen, om af en toe eens te bewateren in de voormiddag.

ps. ik kruip sebiet op mijn dak om zwaar deken over de keukenkoepel te leggen want daar zit 8 uur zon op per dag .... de 27C binnen gisterenavond voelde al wat te warm na een winter van 18-19C binnen. Nu 26C, 30 binnen zie ik niet zitten.

Laatst bewerkt:
Tis eens 8u bijna 30 graden geweest en de BG chocoladefiguurtjes zijn al aan het smelten.
Het is ook maar hier dat je jaarlijks datzelfde geklaag hoort.

Het is weekend. Ga in de schaduw zitten met een frisse pint of cola en geniet ervan ipv binnen te zitten broeien.

Tis eens 8u bijna 30 graden geweest en de BG chocoladefiguurtjes zijn al aan het smelten.

Het is weekend. Ga in de schaduw zitten met een frisse pint of cola en geniet ervan ipv binnen te zitten broeien.
Bbq en cocktails!

Ik kan er goed tegen tot 30C hoor. Maar daarboven in ons klimaat als dat daaagen duurt pfff ....

Vinde gij mij gene vent misschien é, testosteron genoeg zulle!
Maar ... wat moet ik nu doen als man? Woke en feministen klagen mijn testosteron aan, en Abouh JJ zegt dat ik er te weinig heb als westerling :unsure:

... grapje

Ik kan er goed tegen tot 30C hoor. Maar daarboven in ons klimaat als dat daaagen duurt pfff ....

Vinde gij mij gene vent misschien é, testosteron genoeg zulle!
Maar ... wat moet ik nu doen als man? Woke en feministen klagen mijn testosteron aan, en Abouh JJ zegt dat ik er te weinig heb als westerling :unsure:

... grapje

Dat hangt er vanaf of je rechtstaand plast.

Het is een complot van de regering die ons wil tracken en ervoor wil zorgen dat we zoveel kleren dragen dat we minder mobiel zijn en daardoor ook niet kunnen terugvechten. Hebt ge dat niet gemerkt? Het is heel de lente koud en regenachtig geweest en dan slaat dat om naar ineens 30graden. Geen weken aan 15 a 20, nee direct zo warm dat we weer lamgeslagen zijn.
Daarom dat regeringen en de invloedrijke elite niks doen aan het klimaat, ze willen ons gewoon tam en arm houden. Hoe extremer het weer, hoe volgzamer het volk en hoe meer we moeten uitgeven aan kleren/verwarming of airco en ijsjes.

Jullie gaan me zot verklaren, maar de warmte maakt jullie suf en de ijsjes zorgen voor brainfreeze. Ik ben echter in een koele grot geweest en heb het licht gezien (toen ik me omdraaide naar de opening)
Dit !!!!
Doe, jullie, eigen, ONDERZOEK !!!

Open je ogen!!!!
De dieren klagen niet hè, het is dan ook mensDOM en dierenRIJK. Het is tijd om je eigen onderzoek te doen, verder te kijken dan de oppervlakte en de waarheid te onthullen.

De gevestigde orde wil niet dat je de waarheid ontdekt. Ze proberen je in het duister te houden met hun manipulatieve agenda. Maar jij hebt de kracht om je eigen weg te vinden, om de verborgen waarheden van de 12e dimensie te onthullen en je los te maken van de ketens van de leugens.

Het is tijd om je eigen onderzoek te doen, de puzzelstukjes samen te voegen en de waarheid te vinden die ze voor je verborgen houden. Word wakker, wees kritisch en laat je niet langer misleiden. Het is jouw verantwoordelijkheid om de waarheid te onthullen en anderen bewust te maken van de duistere machten die ons willen onderdrukken.

Ga verder dan wat je verteld wordt, graaf dieper en laat je niet langer beperken door de opgelegde grenzen van het systeem. Jij hebt de sleutel tot de waarheid in handen. Doe je eigen onderzoek en laat de waarheid aan het licht komen!

slap-face.gif

Doccle, en mijn burgerprofiel ook dacht ik, zijn ook zo "slim" en "geïntegreerd" dat je manueel moet aanduiden dat de factuur betaald is. Doe je dat niet en je doet dat overzicht eens open staat daar dan ergens een zogezegd onbetaalde factuur te blinken. Handig, al die tools.

Qua aanmaning, als betaling en aanmaning elkaar kruisen of daar weinig tijd tussen zit: Aanmaningskost niet betalen.
Maar Doccle had me niet gemeld dat er iets was. Zal eens van mijn oren gaan maken daar, zijn ex-collega's :lol:

Het is een complot van de regering die ons wil tracken en ervoor wil zorgen dat we zoveel kleren dragen dat we minder mobiel zijn en daardoor ook niet kunnen terugvechten. Hebt ge dat niet gemerkt? Het is heel de lente koud en regenachtig geweest en dan slaat dat om naar ineens 30graden. Geen weken aan 15 a 20, nee direct zo warm dat we weer lamgeslagen zijn.
Daarom dat regeringen en de invloedrijke elite niks doen aan het klimaat, ze willen ons gewoon tam en arm houden. Hoe extremer het weer, hoe volgzamer het volk en hoe meer we moeten uitgeven aan kleren/verwarming of airco en ijsjes.

Jullie gaan me zot verklaren, maar de warmte maakt jullie suf en de ijsjes zorgen voor brainfreeze. Ik ben echter in een koele grot geweest en heb het licht gezien (toen ik me omdraaide naar de opening)

Blijkbaar heb je ook zonnecrèmewappies. Ik had iets gepost op mijn insta over zonnecrème en dat het belangrijk is om te blijven smeren en niet slechts één keer. Toen kreeg ik een bericht van een kennis die antwoordde dat huidkanker pas bestaat sinds er zonnecrèmes zijn ontwikkeld en dat Big Pharma ons ziek wil houden door ons chemische troep aan te smeren (pun not intended).

Ik heb nochtans gisteren van drie verschillende mensen buiten het forum gehoord dat ze het te warm vinden.

Tijdens de winter loopt heel België te kankeren dat ze niet genoeg zon krijgen en dat het te koud is, dan moet er ook niet afgekomen worden dat die flauwe zonneplantjes in het weekend bij een lekker kampvuurtje een warme choco moeten gaan drinken en er gewoon van moeten genieten. Als dat soort weer je niet aanstaat kan je daar niks aan doen. Hoe kan je nu genieten van iets waar je oncomfortabel van wordt? Zulke 'adviezen' zijn even waardeloos als tegen een depressief persoon zeggen dat ze eens wat meer moeten glimlachen.

Ik ben het wat beu dat klagen over hitte gezien wordt als verzuring en abnormaal terwijl klagen over koude en de winter mainstream en perfect acceptabel is. Alsof iedereen van dit weer MOET genieten omdat er anders iets met je mis is.

Mensen klagen altijd over het weer. Wintermensen klagen in de zomer. Zomermensen klagen in de winter.
Da's een Vlaemsche traditie.

Ik had een paar jaar geleden het geweldige idee om naar Dubai te gaan in Augustus.

Sindsdien klaag ik niet meer dat het hier warm is (ik mag ook niemeer van mijn vriendin 😅)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan