Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar je gebruikte een paswoord van iemand uit een ander huis?
En nu de tolerantie daarvoor afgelopen is, vind je het raar om 10 euro per maand te betalen voor de populairste streamingdienst?

Vind je dat je dat gratis moet krijgen dan? :)
We hebben 8jaar lang het duurste abonnement genomen in de plaats van basic omdat je het kon delen. Dus gratis was het niet.

Het was een ergernis en ik ben niet de enige die zo denkt. Verder ga ik er niet meer op ingaan.

Ja dan snap ik je reactie dus nog altijd niet, is het abonnement van je huishouden of niet? Ik zeg dus dat ik dacht van wel, dan zeg je dat het niet uitmaak (ja dus?) en je meer moet betalen.
Als het mijn huishouden is maakt het toch nog steeds uit. Vroeger 17,99 delen door 4 nu is het 17,99 alleen betalen...

Klopt ben ik ook van plan. Ik dacht men hier ergernissen mocht posten maar blijkbaar enkel als u mening mainstream is.
Allez jong, wat voor een calimero-onzin is dat nu? Is het mainstream of tegencultuur om Netflix te hebben of op te zeggen ofzo? Ik begreep gewoon je ergernis niet.

Klopt ben ik ook van plan. Ik dacht men hier ergernissen mocht posten maar blijkbaar enkel als u mening mainstream is.
Ge moog gij hier al ergernissen posten dat je wil. Kans zit er wel in dat je op een publiek forum kritische reacties krijgt, dat houdt geen verbod op ergernissen posten in.

Klopt en dat maakt het nog steeds dubbel zo duur als vorige maand en kan ik in SD gaan kijken in de plaats van HD
Ge kunt toch nog altijd op 4 toestellen simultaan kijken voor dezelfde prijs? Alleen controleren ze nu beter of die 4 toestellen zich ook effectief in hetzelfde huishouden bevinden, zoals altijd al vereist was.
Ze controleren dat Op basis van IP-adres vermoed ik?

Ik ga er niet meer op ingaan. Mijn ergernis gaat over dat ik vanaf nu extra moet betalen meer is het niet. Ik loop niet met banners rond om netflix te cancelen...

Wel als je in de hoogste kwaliteit wil blijven kijken, als ik mij niet vergis.
4K enkel in het duurste abonnement idd. Suckt wel, Netflix is de enige die het zo speelt, maar eerlijk gezegd zou het mij straf verwonderen dat je daar veel verschil in ziet met de bitrates die ze hanteren. Veel van hun bronmateriaal is ook geen 4K. Ik zou persoonlijk niet bijbetalen voor 4K daar.

zou dan IP spoofing en counter zijn om toch op verschillende fysieke locaties te streamen?
(ik weet niets van de illegaliteit hiervan)
Daar gaan meer dan 90% van de gebruikers niet aan beginnen, ofwel omdat ze niet weten hoe dat moet of dat het zelfs kan, ofwel omdat het teveel gedoe is.

Dat weet Netflix ook wel, en achter die prijs voor een extra abonnement ('maar' 4 euro of wat is het) zal ook wel heel wat market research zitten. Da's dan (volgens hen) net laag genoeg om mensen die weten hoe dat spoofen en alles moet toch te overtuigen om dat maar snel te betalen en niet met al die last te zitten van het systeem te proberen omzeilen.

Ik denk nog steeds dat ze na dit gezever met meer abonnees gaan zitten dan ervoor en dat dit dus een succes zal zijn, maar ik hoop wel dat het tegenovergestelde gebeurt.

Al dat wachtwoorddelen gebeurde ook toen het bedrijf monsterwinsten maakte (en Netflix weet al jaren dat dit gebeurt trouwens) en toen was dat allemaal geen probleem en speelden ze met plezier de rol van de vrolijke nonkel die dat soort zaken toelaat, maar in plaats van eens na te denken over het feit dat ze niet meer de enige streamingdienst ter wereld zijn en de winsten dus sowieso dalen, of eens te kijken naar hun eigen contentstrategie, gaan ze weer onmiddellijk naar de gebruiker kijken om meer geld binnen te rijven, ook al zijn er al ettelijke prijsstijgingen gebeurd de voorbije jaren. Ik vind dat sneu.

Maar dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk. Mijn abonnement heb ik puur uit principe stopgezet.

...

Al dat wachtwoorddelen gebeurde ook toen het bedrijf monsterwinsten maakte (en Netflix weet al jaren dat dit gebeurt trouwens) en toen was dat allemaal geen probleem en speelden ze met plezier de rol van de vrolijke nonkel die dat soort zaken toelaat, maar in plaats van eens na te denken over het feit dat ze niet meer de enige streamingdienst ter wereld zijn en de winsten dus sowieso dalen, of eens te kijken naar hun eigen contentstrategie, gaan ze weer onmiddellijk naar de gebruiker kijken om meer geld binnen te rijven, ook al zijn er al ettelijke prijsstijgingen gebeurd de voorbije jaren. Ik vind dat sneu.

Maar dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk. Mijn abonnement heb ik puur uit principe stopgezet.

Eigen contentstrategie of op het eerste zicht compleet gebrek daaraan? :devilish:
Ik heb altijd het idee gehad dat Netflix echt een shotgun aanpak gebruikt, we produceren om het even wat, in de hoop dat het kijkers trekt...

Eigen contentstrategie of op het eerste zicht compleet gebrek daaraan? :devilish:
Ik heb altijd het idee gehad dat Netflix echt een shotgun aanpak gebruikt, we produceren om het even wat, in de hoop dat het kijkers trekt...
Los van mijn kennelijk gebrek aan principes, lijkt het zeker dat Netflix gewoon op alles inzet om dan te zien wat er blijft plakken. Als je in de krochten gaat kijken vind je een hoop series met maar 1 seizoen, maar ook History Channel-esque onzindocumentaires.

De eerste en laatste keer dat ik iemand toelaat om in schijven te betalen.

Begin oktober een pakket herbruikbare pampers verkocht die al enkele jaren op onze zolder lagen voor 350€.

Een single moeder van 2 uit dezelfde gemeente als mezelf wou deze heel graag kopen, maar ze kon dat bedrag niet ineens leggen. Dus de brave man die ik ben (en het feit dat die al 8j op zolder lagen) heb ik toegestaan dat ze me 50€ cash betaalde bij het ophalen, en vanaf dan elke maand 50€ mocht overschrijven.

We hadden een simpel contractje opgesteld dat ze elke maand tegen de 5e de overschrijving ging doen.

November: 8e
December: 8e
Januari: 16e (nadat ik haar een reminder gestuurd had)
Februari: X (de 10e stuurde ze dat het een moeilijke maand was, en of ze deze mocht overslaan en dan een maand langer betalen)
Maart: 16e
April: 11e
Mei: X (de 19e heb ik een reminder gestuurd en ze reageerde onmiddellijk, maar nog geen geld te zien)

De eerste en laatste keer dat ik iemand toelaat om in schijven te betalen.

Begin oktober een pakket herbruikbare pampers verkocht die al enkele jaren op onze zolder lagen voor 350€.

Een single moeder van 2 uit dezelfde gemeente als mezelf wou deze heel graag kopen, maar ze kon dat bedrag niet ineens leggen. Dus de brave man die ik ben (en het feit dat die al 8j op zolder lagen) heb ik toegestaan dat ze me 50€ cash betaalde bij het ophalen, en vanaf dan elke maand 50€ mocht overschrijven.

We hadden een simpel contractje opgesteld dat ze elke maand tegen de 5e de overschrijving ging doen.

November: 8e
December: 8e
Januari: 16e (nadat ik haar een reminder gestuurd had)
Februari: X (de 10e stuurde ze dat het een moeilijke maand was, en of ze deze mocht overslaan en dan een maand langer betalen)
Maart: 16e
April: 11e
Mei: X (de 19e heb ik een reminder gestuurd en ze reageerde onmiddellijk, maar nog geen geld te zien)
Familie en vrienden is al erg zit zelf al 12jaar te wachten op 20k les geleerd. Vreemde vertrouw ik daar helemaal niet mee.

Hier personal lifecoach Oldskooler, met wederom gratis advies zelfs.

Nooit geld uitlenen aan anderen!

(Tenzij voor 10 euro of zo, en wetende dat de leners geld genoeg hebben)

Zo, jullie chakra's zijn weer wat meer in balans.

Familie en vrienden is al erg zit zelf al 12jaar te wachten op 20k les geleerd. Vreemde vertrouw ik daar helemaal niet mee.
Met de rente erbij staat u 30k te wachten.

NOT :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan