Een nutteloze dag vandaag met redelijk wat verveling.
Ik kijk er zelfs naar uit om morgen te werken
Even kijken. (Vrijdag was het einde van de huidige/vorige release, dus tot dan had ik enorm véél werk [lees ik verzoop bijna], de nieuwe release start morgen)
Mijne baas vorige week: Je moet voor de volgende release project X uitvoeren (en sub-project Y). Bekijk dat project al eens! Dat is uw werk voor de komende 2 weken!
Morgen maandag (vrijdag late namiddag reacties gehad op alle geplande meetings)
-->
Meeting 1 geannuleerd - Sorry Makila ik ben druk bezig ik heb de eerstvolgende weken géén tijd
Meeting 2 geannuleerd - Sorry Makila ik weet zelf nog niet wat er in scope zit van project X, ik heb niks te vertellen
Meeting 3 geannuleerd - Makila, ik heb gehoord dat je tot vervelens toe de mensen van project X lastig valt! Meetings met iedereen afzonderlijk inlassen is niet efficiënt! Bij deze gaat iedereen de meetings met U ALLEMAAL annuleren! Ik plan de meeting in voor
begin februari dan kan iedereen erbij zijn!

(--> Dan denk ik meteen al: Plan dan gezamelijke meetings in hé! Of stel ne PM aan. Dat die meetings er nog niet zijn, en er ook al géén PM is, is eigenlijk niet zo goed)
Meeting 4 geannuleerd - Sorry Makila maar we gaan begin februari samenzitten. Tot dan!
Workload: Hmmm ... ik zal eens horen bij de baas zeker?
In de vroege ochtend moet ik echter al in het team verkondigen wat ik ga doen. Fucccckkk!!!

Dat wordt weer leuk.