Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elektrische step? Damn, gij wordt oud pie.

Ik wil mee met de hype!!!
Maar tis handig voor hier het winkeltje, das juist te ver om snel te voet te doen en de fiets staat hier in de ondergronde garage achter zo een deur die moeilijk opendoet. Duurt mij allemaal te lang.
Of voor in de zomer es in stad iets te drinken.

Die van mij heeft ook zo ne rugzak voor den hond om em mee te pakken dan:

Voor 't werk vroegen ze mij wat ik voor mijne verjaardag wou. Ze dachten ne bon van bol.com omdat ik ne elektrische step wilde kopen.
Ik moest natuurlijk weer es de moraalridder uithangen en zeggen dat ik liever coolblue had omdat bol.com zwarte piet wil verbannen.

Nu kunt ge daar geen Xiaomi steps kopen en op bol.com wel natuurlijk. Zit ik hier met +150 euro aan bonnen van coolblue en zonder step.

Ik zou het bijna karma vinden omdat ge uw familie ambeteert met zo’n onnozelheden, maar de echte karma is dat Coolblue het gewoon eens is met bol.com 🤗

sLGSXG6.jpg

Laatst bewerkt:
Ik wil mee met de hype!!!
Maar tis handig voor hier het winkeltje, das juist te ver om snel te voet te doen en de fiets staat hier in de ondergronde garage achter zo een deur die moeilijk opendoet. Duurt mij allemaal te lang.
Of voor in de zomer es in stad iets te drinken.

Die van mij heeft ook zo ne rugzak voor den hond om em mee te pakken dan:
zegt de bodybuilder/moei taaier: admit it, ge wordt oud

Na het lezen van dit artikel: https://www.standaard.be/cnt/dmf20201215_97942994

Ik word ongemakkelijk als ik zie hoeveel er nog gebouwd wordt. Laatst had de trein Brugge - Gent omleiding via Lichtervelde en als ik toen zag hoeveel nieuwe wijken en industriezones er worden gecreëerd, dat is toch echt om van te huilen.

Mijn natuurhart bloedt.

Enerzijds wil ik het deftig houden, maar anderzijds heb ik echt zin om op ons legacyforum eens goed mijn gedacht te zeggen tegen een paar complete idioten. Decisions, decisions.

in welke thread, kwestie dat we een beetje kunnen volgen?
Goh die nieuwe simpele duif en dat geval dat enkel rond de pot kan draaien zonder iets te zeggen, in de coronatopic(s).

Echt, als je al de schrijfstijl hebt van een 12-jarige en argumenten aanhaalt als een doorwinterde HLN-commentator, wat moet je dan nog ingaan op die posts. Eigenlijk al vaker gedacht dat ze voor het forum, of misschien toch Pol&Actua beter zouden vragen om eerst eens een zakelijk krantenartikel te lezen en dan de kernboodschap samen te vatten ofzo :) En ik wil echt niet arrogant doen uiteindelijk, maar op een bepaald moment word je het toch beu.

Goh die nieuwe simpele duif en dat geval dat enkel rond de pot kan draaien zonder iets te zeggen, in de coronatopic(s).

Echt, als je al de schrijfstijl hebt van een 12-jarige en argumenten aanhaalt als een doorwinterde HLN-commentator, wat moet je dan nog ingaan op die posts. Eigenlijk al vaker gedacht dat ze voor het forum, of misschien toch Pol&Actua beter zouden vragen om eerst eens een zakelijk krantenartikel te lezen en dan de kernboodschap samen te vatten ofzo :) En ik wil echt niet arrogant doen uiteindelijk, maar op een bepaald moment word je het toch beu.
De reden waarom ik al afscheid van naain lives heb genomen.

Enerzijds wil ik het deftig houden, maar anderzijds heb ik echt zin om op ons legacyforum eens goed mijn gedacht te zeggen tegen een paar complete idioten. Decisions, decisions.
Gewoon doen, ik ben ook mijn lijstje aan het opstellen.

En ik wil echt niet arrogant doen uiteindelijk, maar op een bepaald moment word je het toch beu.
Bij mij was dat een jaar of vijf geleden. :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan