Het Polletino Cartel

PolletPoulet_OG

Well-known member
Beste mensen,

Ik denk dat iedereen het hier wel beu is, dat je die gouden rolex niet kan kopen. Of die mooie ferrari nooit op jouw oprit zal staan.
Geen nood, ik heb hier lang over zitten nadenken, en ik heb de oplossing gevonden. Ik start namelijk een criminele organisatie. Een alles omvattende criminele organisatie, die zich niet op 1 niche focust. Alle criminele activiteiten zijn hier welkom, en ik discrimineer niet. Ik heb reeds een ruwe lijst gemaakt, maar andere voorstellen zijn welkom. Indien we hier gratis geld uit kunnen halen, ben ik zeker ervoor te vinden.

Hier heb ik natuurlijk gansters voor nodig. Omdat dit forum helemaal onderaan staat, trekt het weinig aandacht, en kunnen wij hier onopgemerkt onze activiteiten uitvoeren, en onze organisatie op een natuurlijke manier laten groeien.
Ik zoek bij deze nog mensen voor enkele sleutelposities.

Jullie kunnen in dit topic solliciteren. Graag vermelden welke functie je graag zou invullen.
Stel jezelf kort voor, beschrijf 3 zwaktes en 3 sterktes die jij hebt voor de specifieke functie. Indien je reeds ervaring hebt in een bepaald vak, vermeld zeker waar jij die ervaring hebt opgedaan, en eventuele vorige projecten.

Staat er een functie niet op, maar jij denkt dat deze wel een toevoeging zou kunnen zijn tot onze organisatie. Voel je vrij om een spontane sollicitatie in te sturen

CFDxAvO.png
 
Laatst bewerkt:
Ja zeg, dat is hier nogal wat. En dat terwijl we met een VZW gewoon wat overheidsgeld achterover moeten drukken en maandabonnementen op dieren moeten verkopen om rijk te worden. Echter, kan een sidegig nooit kwaad.

Ik zal me opgeven voor witwaspraktijken:
  • Reeds ervaring met VZW BeyondUrban
  • Wasmachine reeds aanwezig
  • Was deze week al gedaan
Mogelijke obstakels:
 
Ik heb vroeger heel veel die gangster browsergame gespeeld (ofja, toch zeker nekeer een account aangemaakt en eens ingelogd).
Ik heb dus wel redelijk veel ervaring om een onderbaas te worden.

Er ontbreekt trouwens nog een categorie: illegaal gokcircuit.
Ge ziet: ik draag NU al bij tot de organisatie.

Mijne nonkel is ook gendarm-op-pensioen, ik kan dus aan geheime informatie komen want ik volg hem op facebook.


Mogelijke obstakels:
@Forumgebruiker
@Forumkonijn
 
Mezelf voorstellen, drie sterktes, drie zwaktes, wat voor bureacratistische shit is me dat jong? Wilt gij een kartel beginnen of een overheid? Amateur, ik ga wel solo.
 
Ik bied me bij u aan.
Met een nick als Hit Hard is het een berekende gok.
Prima, met een naam als recipe4hate komt dat wel goed denk ik.

Alleen vanwege de avatar weet ik nog niet goed of ik u kan gebruiken als onderbaas of als middagmaal.
 
Prima, met een naam als recipe4hate komt dat wel goed denk ik.

Alleen vanwege de avatar weet ik nog niet goed of ik u kan gebruiken als onderbaas of als middagmaal.
Dat is de hele setup he, baas.
De competitie denkt: zo mak als een lammetje, we gaan die wel kraken. Enter mijn vioolkoffer met tommygun: RAKKETAKKETAKKETAK.
They sleeps with them fishes now, boss.
 
Iemand die wild plast hadden we nog kunnen gebruiken bij folteringen, maar iemand die wildplast daar zie ik echt geen nut voor binnen onze organisatie.

Tenzij om de politie af te leiden, maar daarvoor hoeft ge niet te wildplassen. Gewoon uzelf zijn is al goed genoeg.
 
Dat is de hele setup he, baas.
De competitie denkt: zo mak als een lammetje, we gaan die wel kraken. Enter mijn vioolkoffer met tommygun: RAKKETAKKETAKKETAK.
They sleeps with them fishes now, boss.
Ah, op die manier.

Ten eerste zag ik uwe vioolkoffer niet op uwe avatar, en ten tweede wist ik niet dat ge zo goed Maffia Engels kon spreken.
 
Ah, op die manier.

Ten eerste zag ik uwe vioolkoffer niet op uwe avatar, en ten tweede wist ik niet dat ge zo goed Maffia Engels kon spreken.
Uiteraard staat die niet op mijn avatar. Als de coppers dat zien, krijgen ze direct iets in de smiezen.
Zo is Big Louis vorige week nog gepakt.
I make no mistakes baws, I kill em.
 
Ja zeg, dat is hier nogal wat. En dat terwijl we met een VZW gewoon wat overheidsgeld achterover moeten drukken en maandabonnementen op dieren moeten verkopen om rijk te worden. Echter, kan een sidegig nooit kwaad.

Ik zal me opgeven voor witwaspraktijken:
  • Reeds ervaring met VZW BeyondUrban
  • Wasmachine reeds aanwezig
  • Was deze week al gedaan
Mogelijke obstakels:

Aangenomen. Als starterbonus mag je de eerste twee wasmanden voor uw VZW gebruiken. Het poeder kan altijd gehaald worden bij de drugsafdeling. Binnekort poeder genoeg zodra we die positie kunnen invullen


Ik heb vroeger heel veel die gangster browsergame gespeeld (ofja, toch zeker nekeer een account aangemaakt en eens ingelogd).
Ik heb dus wel redelijk veel ervaring om een onderbaas te worden.

Er ontbreekt trouwens nog een categorie: illegaal gokcircuit.
Ge ziet: ik draag NU al bij tot de organisatie.

Mijne nonkel is ook gendarm-op-pensioen, ik kan dus aan geheime informatie komen want ik volg hem op facebook.


Mogelijke obstakels:
@Forumgebruiker
@Forumkonijn

Aangenomen. Bij nader inzicht kan ik mij ook meer vinden in het illegale gokcircuit, dan die banken zever. Zelfs de bank heeft tegenwoordig geen geld meer.

Ge moogt mijn persoonlijke kelder gebruiken als start locatie voor uw activiteiten. Zet gewoon de rommel wat opzij. Binne een paar wasmachines van KO kunt ge iets deftig kopen. Want uiteindelijk komen al mijn dure flessen wijn daar te staan.

Ik bied me aan voor de rol van opperbaas.

Mogelijke obstakels: @PolletPoulet_OG

Specialiteiten: obstakels uit de weg ruimen.

Helaas, positie is al bezet. Echter heb ik een goed voorstel. Gezien uw nick, maak ik uw hoofd van het "Hit Hard"-protection program. Ik voel het al aan mijn water dat er veel obstakels gaan komen. Fucking hell, zelfs al een semi poging om het cartel te overthrowen na de 4de post. Had me al in mijn oester verslikt.
Maar dus, ge bent opperbaas van het "Hit Hard" -protection program, alle obstakels waar de afdelingen mee zitten, graag zo geweldadig mogelijk opruimen.

Hier is al een doos granaten. Ik heb gezien dat ze dat zo in Deurne doen, met van die granaten. Maar wat weet ik daar natuurlijk van he.

Als ge iets anders nodig hebt moet ge maar bij KO passeren. Plus ge krijgt ook nog 4 pitta's met lamsvlees. Ik heb recipe4hate nog nodig

Aankopen over de 17.000.000 eur, wel graag een bonneke voor binnen doen.


Mezelf voorstellen, drie sterktes, drie zwaktes, wat voor bureacratistische shit is me dat jong? Wilt gij een kartel beginnen of een overheid? Amateur, ik ga wel solo.

Ik heb nog iemand nodig die ik kan vertrouwen. Een vervanger voor als ik wijven ga poepen op Ibiza. Iemand dat de mensen in het gareel kan houden. Ik heb nog een Velásquez voor mijn Escobar nodig.

Ook is dit al teveel werk. Ik wil gewoon gratis geld.





AAN ALLEN DIE ZIJN AANGENOMEN PROFICIAT. AAN ALLEN DIE NIET ZIJN AANGENOMEN FUCK OFF

Sorry @Forumgebruiker , we hebben geen wildplassers nodig.


wTueEfE.png
 
  • Leuk
Waarderingen: KO
Ik wil polletino wafels verkopen. Forumgebruiker mag een scoutgirl zijn. Kan hij gelijk wildplassen in de hofkes van mensen die geen wafels willen.
 
Je ontbreekt nog uw dienst-na-verkoop hé. Of wilt gij als kartelbaas het gezaag aanhoren van het plebs over de kwaliteit van uw drugs en wapens?

Ik heb ervaring met tegoedbonnen en compensaties uit te delen.

Voorstel voor tegoedbonnen:
  • 1 djoef op uw muil: bij aankoop van minder drugs dan wij willen.
  • 2 djoefs op uw muil: bij aankoop van te weinig wapens.
  • Gratis huisbezoek door knokteam op locatie naar keuze.
 
Je ontbreekt nog uw dienst-na-verkoop hé. Of wilt gij als kartelbaas het gezaag aanhoren van het plebs over de kwaliteit van uw drugs en wapens?

Ik heb ervaring met tegoedbonnen en compensaties uit te delen.

Voorstel voor tegoedbonnen:
  • 1 djoef op uw muil: bij aankoop van minder drugs dan wij willen.
  • 2 djoefs op uw muil: bij aankoop van te weinig wapens.
  • Gratis huisbezoek door knokteam op locatie naar keuze.
Dit zit nochtans zowel in het afpersing als in het hit hard protection program.
Je moet de kleine lettertjes lezen he!
 
Terug
Bovenaan