Het Polletino Cartel

Ah, bedankt voor de waarschuwing. Hij heeft precies ook al een oog verloren, want zijn rechteroog is altijd dicht.
Das van te veel oogjes dicht te knijpen tijdens het versluizen van geld.

Mijn nickname is trouwens de afkorting van mijn streetrep, hence de undercover infiltratie bij de crew was al veel langer bezig nog voor ik weet had van de kartel-plannen.


*Steekt Cubaanse sigaar op*
 
Het lijkt er toch eerder op dat de crew hier probeert te infiltreren in het cartel. Ik wil eerst een bewijs van trouwheid zien.

Ik heb trouwens the wire bekeken intussen, allee de Vlaamse versie dan toch: den draad. Ik heb er veel uit opgestoken, maar ben nog niet helemaal mee met hoe ik die informatie kan toepassen binnen het cartel.
 
Het lijkt er toch eerder op dat de crew hier probeert te infiltreren in het cartel. Ik wil eerst een bewijs van trouwheid zien.

Ik heb trouwens the wire bekeken intussen, allee de Vlaamse versie dan toch: den draad. Ik heb er veel uit opgestoken, maar ben nog niet helemaal mee met hoe ik die informatie kan toepassen binnen het cartel.
Mijn avatar is gemaakt met de tranen van mijn slachtoffers.
 
Kunnen we de Polle niet gewoon afzetten?
Die leest hier toch niet mee.
Een nieuwe leider, een nieuwe wind, meer geweld, meer coke voor iedereen!
Kies mij, make the cartel great again.
 
Kunnen we de Polle niet gewoon afzetten?
Die leest hier toch niet mee.
Een nieuwe leider, een nieuwe wind, meer geweld, meer coke voor iedereen!
Kies mij, make the cartel great again.
Ik ben viesgezind. Viesgezinder dan anders. Wat kan ik hiertegen doen? De koffie ga me ni af, al nen hele tijd nimeer. Koffie is vieze cola. Cola is vies water. Water smaakt naar niks. Wat kan ik doen?
 
Wanneer komt er die "lichaamsbeweging in een pil"-pil ipv al die stomme corona vaccins die toch ni werken zouden ze zich beter ni eens bezighouden met de obesitas pandemie, tis toch godgeklaagd zeker, of houdt de fitnesslobby de 'lichaamsbeweging in een pil"-pil tegen, ahja want dan gaat niemand nog fitnessen !!!!!!!!ç?????

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan