Het Polletino Cartel

mijn persoonlijke kelder
Ik zie wat interessante dingen in die kelder staan die eventueel ook voor folterpraktijken gebruikt kunnen worden. Mits wat uitbreiding kunnen we de wanbetalers en leugenaars hier goed mee aanpakken. Of het kan ook dienen voor andere doeleinden om mensen mee af te persen. Heb je daar nog iemand voor nodig?
 
Ik zie wat interessante dingen in die kelder staan die eventueel ook voor folterpraktijken gebruikt kunnen worden. Mits wat uitbreiding kunnen we de wanbetalers en leugenaars hier goed mee aanpakken. Of het kan ook dienen voor andere doeleinden om mensen mee af te persen. Heb je daar nog iemand voor nodig?
E V E N T U E E L

:S:S:S:S:S

glashelder 2.0
 
Je ontbreekt nog uw dienst-na-verkoop hé. Of wilt gij als kartelbaas het gezaag aanhoren van het plebs over de kwaliteit van uw drugs en wapens?

Ik heb ervaring met tegoedbonnen en compensaties uit te delen.

Voorstel voor tegoedbonnen:
  • 1 djoef op uw muil: bij aankoop van minder drugs dan wij willen.
  • 2 djoefs op uw muil: bij aankoop van te weinig wapens.
  • Gratis huisbezoek door knokteam op locatie naar keuze.

Ik wil gewoon geen gezaag horen eigenlijk. Diest-na-verkoop klinkt goed. Het was me net niet teveel werk om dit in het oreganogram op te nemen.
Ik was er eerst niet zo'n fan van, maar uw CV-voorbeeld heeft mij toch over de lijn kunnen trekken.


Ik kan goed worteltjes raspen
Ik wil polletino wafels verkopen. Forumgebruiker mag een scoutgirl zijn. Kan hij gelijk wildplassen in de hofkes van mensen die geen wafels willen.

Euh, ja. Is goed :unsure:


Ik zie wat interessante dingen in die kelder staan die eventueel ook voor folterpraktijken gebruikt kunnen worden. Mits wat uitbreiding kunnen we de wanbetalers en leugenaars hier goed mee aanpakken. Of het kan ook dienen voor andere doeleinden om mensen mee af te persen. Heb je daar nog iemand voor nodig?

Kan iemand effe checken of Buon ons nog geld moet? Want met u op die plaats, met die tools... Achter dat geld kunnen we fluiten. En ik wil niet in voorvocht betaald worden. Althans, toch niet dat van Buon...

EtaItAJ.png
 
Mezelf voorstellen, drie sterktes, drie zwaktes, wat voor bureacratistische shit is me dat jong? Wilt gij een kartel beginnen of een overheid? Amateur, ik ga wel solo.
Intussen heeft het protection program zijn werk gedaan, en is Nahrtent uitgeschakeld. Laat het een voorbeeld zijn voor iedereen die denkt solo te kunnen concurreren.

Wie is het volgende doelwit?
 
Hij zal snel terug zijn, Nahrtent vergaat niet.
Ge hebt gelijk gekregen.

Ik zou hem definitief kunnen uitschakelen, maar misschien kunnen we zijn verrijzenis gave nog goed gebruiken in het cartel.

Of we laten hem solo zijn ding doen. Dan kan hij fungeren als afleider. Kogels lijken hem toch niet te deren.
 
Beste

Hierbij stuur ik mijn aanvraag om te participeren in uw criminele organisatie.
Pluspunten:
- goeie pannenkoekenbakker
- ik ben keigoe in schaken, veel beter dan @Nahrtent
- ik ontwijk infra's alsof het mijn tweede natuur is

Minpunten
- twee duvels op een namiddag
- sporten na 16 u
- als een @Loser zonder leven door de mol-facebookgroep scrollen wegens niets beters te doen hebben
 
Laatst bewerkt:
Als ge een lange arm zoekt tussen de crew members, dan ben ik niét :wink::wink: geïnteresseerd. Stel u voor dat ik promomateriaal of crowdfund-geld zou verduisteren ofzo... totaal not done :wink: :wink: Mij dus aub niét :wink: :wink: contacteren!




:wink:
 
Als ge een lange arm zoekt tussen de crew members, dan ben ik niét :wink::wink: geïnteresseerd. Stel u voor dat ik promomateriaal of crowdfund-geld zou verduisteren ofzo... totaal not done :wink: :wink: Mij dus aub niét :wink: :wink: contacteren!




:wink:
@Hit Hard pas op.
Dit is een snitch, een infiltrant, een informant. Ter referentie: kijk naar de serie The Wire.
 
Schaken is voor mensen die volgens de regels spelen, wie wil die nu in hun kartel???
 
Ge hebt gelijk gekregen.

Ik zou hem definitief kunnen uitschakelen, maar misschien kunnen we zijn verrijzenis gave nog goed gebruiken in het cartel.

Of we laten hem solo zijn ding doen. Dan kan hij fungeren als afleider. Kogels lijken hem toch niet te deren.
Niets kan mij deren, behalve de liefde. Haha jk ik haat alles en iedereen.
 
Terug
Bovenaan