Heeft er iemand een privé-chauffage?

Eventueel een heet konijn in huis halen?
Dat heb ik al geprobeerd, maar het is te rap op:
konijn_met_pruimen.jpg
 
Als ik geen kinderen zou hebben (en nooit bezoek), had ik waarschijnlijk geen chauffage nodig. Ik heb eigenlijk nooit koud (in huis).
De dochter is er ook zo eentje, net als haar vader. Putje winter en pyjama net uit? "Nee, geen kleren mamaaaaa!" Terwijl ik me in een fleece dekentje wikkel :unsure:

K hoop vooral dat ze over een paar jaar uit die nudistenfase is gegroeid! 🤣
 
Privé-chauffage vinden die een rijwoning moet verwarmen wordt in dat wereldje dan ook vierkant uitgelachen, ge vraagt hier eigenlijk of niemand hier een kapitein kent om met uw jacht te varen en dan met een rubber opblaasbootje afkomen. Dus ge snapt toch dat de meesten dan belachelijk reageren? Best uw vraag stellen in de vorm van een zoekertje op de facebook van uw plaatselijke gemeente. Succes!
 
Privé- @Chauffagist vinden die een rijwoning moet verwarmen wordt in dat wereldje dan ook @Vierkant uitgelachen, ge vraagt hier eigenlijk of niemand hier een @Kapitein kent om met uw jacht te varen en dan met een @Rubberen opblaasbootje afkomen. Dus ge snapt toch dat de meesten dan belachelijk reageren? Best uw vraag stellen in de vorm van een zoekertje op de @MarkSuikerberg van uw plaatselijke gemeente. @successor!


Volledig akkoord @toru
 
Laatst bewerkt:
Da's gewoon briljant. Veel goedkoper dan een warmtepomp! Maar hoe werkt dit juist m.b.t. epb bewijsstukken? Of volstaat het dat hij/zij (we discrimineren niet) er eens met mag foefelen?
Nee, daarvoor moet je minimum 5 referenties kunnen voorleggen die op zich gecontroleerd worden, kwestie van de objectiviteit wat te garanderen.
Wel vervelend voor jonge koppels, maar ach, we moeten allemaal opofferingen doen!
 
Ik wens graag een privé-chauffage te reserveren voor iedere nacht in mijn kamer. Brrrr zo koud.
 
Terug
Bovenaan