Phone whatsapp en messenger uitzetten tijdens reis

TRUMP

Member
Aangezien mijn privé en werk gsm hetzelfde is, zou ik niet meer willen gestoord worden door collega's als ik op reis ben.


Whatsapp bv, gebruik ik enkel voor het werk. Wat kan ik dan doen? Best van al gewoon uninstallen , en opnieuw installeren als ik terug ben?
Of bestaat daar een soort pauze knop dat die app tijdelijk kan uitgeschakeld worden?

En messenger dan. Dat gebruik ik wel privé ook, dus kan ik daar bepaalde mensen gewoon muten? Blokkeren lijkt me nogal drastisch, maar goed, als dit de enige manier is....
 
Kan je voor whatsapp niet gewoon instellen dat je geen notificaties krijgt? Dan komt alles binnen maar zolang je het niet zelf opent heb je er geen last van.
 
Kan je voor whatsapp niet gewoon instellen dat je geen notificaties krijgt? Dan komt alles binnen maar zolang je het niet zelf opent heb je er geen last van.
Ja maar zelfs binnen komen wil ik niet. Want dan zou ik geneigd zijn ze te openen.

Ik zie nu wel dat als ik naar APPS ga in instellingen, whatsapp "geforceerd kan stoppen". Dus dat lijkt me : uitschakelen, toch?
Misschien dat eens overwegen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan