Solved Gevoelige info uit privé conversaties verwijderen

This post has been solved

Multiboxer

Well-known member
Over de tijd heen staat er heel wat persoonlijke informatie in het "privé conversaties" mapje.

Om te voorkomen dat dat uiteindelijk uitlekt had ik graag de conversaties met gevoelige informatie kunnen verwijderen.
Het stoort met dat dat er voor eeuwig en altijd op staat en ik er 0,0 controle over heb.

Kunnen jullie ons aub de optie geven om die gevoelige informatie te wissen?
 
Deze suggestie is geïmplementeerd. Stemmen worden niet meer geaccepteerd.
Over de tijd heen staat er heel wat persoonlijke informatie in het "privé conversaties" mapje.

Om te voorkomen dat dat uiteindelijk uitlekt had ik graag de conversaties met gevoelige informatie kunnen verwijderen.
Het stoort met dat dat er voor eeuwig en altijd op staat en ik er 0,0 controle over heb.

Kunnen jullie ons aub de optie geven om die gevoelige informatie te wissen?
TIL dat die data dus niet versleuteld is en toegankelijk. Ik zou graag ook de mogelijkheid hebben om deze te wissen.
 
Ik heb het net es nagekeken (want ik vond het wat raar dat deze vraag er kwam :unsure: ): om god weet welke reden was de standaardinstelling voor "gewone gebruikers" dat editen van PM's niet meer mogelijk was na 5 minuten (waarschijnlijk iets te maken met dat dit een automatisch aangemaakte usergroup is voor nieuwe installaties).
Dit hebben we nu op unlimited gezet, gevoelige info kan nu dus met terugwerkende kracht uit PM berichten gehaald worden.

(verwijderen van berichten is geen bestaande functie in deze forum software)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan