Hoe warmpjes zit jij erbij?

In mijne echte woning is het momenteel nog 53 graden. Maar ik heb ook nog een woning die ik gebruik om mijn vrienden in uit te nodigen, dan hoef ik me niet te schamen als ik bv. weer een zetel van 65k koop, of een nieuwe home cinema heb laten installeren. Zij hebben namelijk niet zoveel geld en ik wil niet dat ze me anders gaan bekijken. In die woning is het nu ook al onder de 20 graden hoor. Snap niet hoe je zo zou willen leven maarja dat is ieders keuze.
 
In mijne echte woning is het momenteel nog 53 graden. Maar ik heb ook nog een woning die ik gebruik om mijn vrienden in uit te nodigen, dan hoef ik me niet te schamen als ik bv. weer een zetel van 65k koop, of een nieuwe home cinema heb laten installeren. Zij hebben namelijk niet zoveel geld en ik wil niet dat ze me anders gaan bekijken. In die woning is het nu ook al onder de 20 graden hoor. Snap niet hoe je zo zou willen leven maarja dat is ieders keuze.
Een housewarming party heb je ook nooit gedaan zeker in die tweede woning?
 
Nu het wat kouder begint te worden 's ochtens zet ik de zetelverwarming terug aan. Vooral op stand drie voelt dat zalig aan en nestel ik mij soms een paar keer opnieuw in die zetel tijdens het rijden. Dus ja, ik zit er wel warmpjes bij dan.
Pff ik zit er warmer in hoor .... ik doe extravagant en zet mn stuurwielverwarming ook nog op 🤣
 
Bende paupers, ga maar in de file staan met jullie zetel- en stuurverwarming. Ik heb stuurpookverwarming in mijn Learjet en roerverwarming in mijn yacht. Niet dat ik die nodig heb in de Malediven.

Tis ook maar omdat jullie het niet écht willen dat dat onbetaalbaar is voor jullie hé.
 
Bende paupers, ga maar in de file staan met jullie zetel- en stuurverwarming. Ik heb stuurpookverwarming in mijn Learjet en roerverwarming in mijn yacht. Niet dat ik die nodig heb in de Malediven.

Tis ook maar omdat jullie het niet écht willen dat dat onbetaalbaar is voor jullie hé.
Ik was vergeten zeggen dat ik 's ochtends in mijn wagen kruip die geparkeerd staat in de parking van mijn yacht en zo een beetje simuleer alsof ik aan het rijden ben of in de file sta. Dan zet ik zo'n augmented reality bril op en waan ik mij volledig op de ring van A'pen of Brussel. Kwestie van me toch nog een beetje Belg te voelen.
 
BF57206-C-C24-C-4-B8-F-9-A2-B-7-DBF1-B74-CDE2.jpg
Pff warmtedeken😁
 
BREAKING
Momenteel zit in onder een warmtedekentje. Er zit wel niemand bij.
Mijn vrouw Svetlana het Slovaakse fotomodel (“Give me your creditcard and I give you my body”) heeft wel nog wat vrijgezelle vriendinnen. Wel minstens 300 mio op de bankrekening of die komen niet (af).
 
Mijn vrouw Svetlana het Slovaakse fotomodel (“Give me your creditcard and I give you my body”) heeft wel nog wat vrijgezelle vriendinnen. Wel minstens 300 mio op de bankrekening of die komen niet (af).

Hij is rood. Die bankrekening van me.
 
Jawel maar ik mag ze niet meer uitbuiten van de staat. Ze mag haar geld nu houden 😭
Waarom zou je uw vrouw uitbuiten met 300 mio op de rekening? Huur een uitbuiter uit, vliegt die in den bak als de staat erachter komt. Typische beginnersfout van nieuwe rijken.
 
Allee plebs, kunt ge geen 5 maand naar Thailand gaan? Ikke wel zene. Kheb 470 dagen verlof op een jaar.
Om daar in Thailand elke dag gemasseerd te worden door een blote vent?
Nee, bedankt!
@TRUMP heeft er nog nachtmerries van!
(of was het in Laos? in elk geval, geen venten aan mijn lijf)
 
Net 5 mio verbrand op onze marmeren vloer en nu is het hier een heerlijke 24 graden. Zal goed zijn voor mijn zaad want ik heb al een plek gereserveerd in de kinderopvang voor 2026.

Ondertussen is mijn bedrijfswagen van 120K aan voorverwarmen zodat het daar morgenvoormiddag ook lekker warm is als ik instap.
Dat zal vanaf morgen ook weer beter gaan als de diesel wat duurder staat, want die goedkope pauperdiesel is om beschaamd te zijn.
 
Terug
Bovenaan