nokeyboard
Well-known member
Na de eerste 5 min was het toch al duidelijk dat Sainz ging winnen?Als je me quote op de eerste 5min van de race volgende keer voeg ik het woord “potentieel” toe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Na de eerste 5 min was het toch al duidelijk dat Sainz ging winnen?Als je me quote op de eerste 5min van de race volgende keer voeg ik het woord “potentieel” toe
Ricciardo zag er idd ook weer zeer slecht uit... Het wordt tijd dat ie iets anders gaat doen dan F1 want weer maar eens op zijn zak gekregen van Yuki.
Dit hé. Ik dacht bij het begin "eindelijk eens een uitdager voor Max en een strijd voor P1", maar uiteindelijk hebben we hetzelfde gezien als anders, alleen met Sainz ipv Max vooraan op cruisecontrol.Hoe ironisch eigenlijk dat deze race net interessanter had kunnen zijn als Verstappen NIET was uitgevallen.
Maybe dit circuit leek de Ferrari wel zeer goed te liggen.Iedereen die denkt dat het spannend zou worden als Verstappen in de race was gebleven is toch helemaal verkeerd. Sainz kon dicht blijven omdat er al problemen waren bij Verstappen vanaf het begin. Zonder problemen rijdt hij gewoon weer weg zoals gewoonlijk en zien we hem de rest van de race niet meer.
Stress momentje ook voor Russell. Begrijpelijk als je zo in het midden stil staat
1OO% voor zijn positie.Ik snap nu ook niet waarom er niet direct een rode vlag werd gezwaaid maar enkel een VSC.
Hij ligt daar vrij kwestbaar met de floor gericht op aankomende wagens midden op de baan na al een contact gehad te hebben met de muur na een vrij snelle bocht.
Daar zou men toch wel wat sneller op mogen reageren.
Enigste argument voor een VSC in plaats van red flag is dat de posities minder beïnvloed worden. Bij red flag zou Russel zijn positie behouden hebben maar ik betwijfel of Russel zit te roepen voor een red flag voor specifiek zijn positie te behouden. Dat lijkt mij eerder uit angst.
Die incidenten zijn ook niet te vergelijken, want Max zijn braketest deed ie om niet eerst over de DRS lijn te gaan. Die had dus effectief nog een nut, en was niet bedoeld om Hamilton te hinderen. Alonso zijn gedrag gisteren was wel bedoeld om Russell zijn bocht te comprommiteren, al is dat mijn interpretatie.Max kreeg ook een penalty voor zijn "breaktest" op Hamilton in Jeddah, voor mij best een consistente penalty.
bij een red flag zouden ze de race niet herstarten, en zouden ze de posities nemen van een ronde eerder.Ps: VSC of Red flag hebben zelfde delta tijd. Dus is 0% verschil
(of je kan van mening zijn dat als het rood is, ze extra traag rijden omdat whatever).
In ieder geval moest iedereen achter hem er toch nog voorbij.
Ik snap nu ook niet waarom er niet direct een rode vlag werd gezwaaid maar enkel een VSC.
Hij ligt daar vrij kwestbaar met de floor gericht op aankomende wagens midden op de baan na al een contact gehad te hebben met de muur na een vrij snelle bocht.
Daar zou men toch wel wat sneller op mogen reageren.
Enigste argument voor een VSC in plaats van red flag is dat de posities minder beïnvloed worden. Bij red flag zou Russel zijn positie behouden hebben maar ik betwijfel of Russel zit te roepen voor een red flag voor specifiek zijn positie te behouden. Dat lijkt mij eerder uit angst.