Het is volgens mij nochtans simpel, grote kuis houden (die kern is veel te groot, ongezien groot) ja dat gaat geld kosten, maar laat dat nu net niet meteen het probleem zijn... Felix, ik heb het meteen na zen transfer gezegd, waste of time & resources... die gast brengt op wat dribbels na niets bij, integendeel mist gigantische kansen en is enorm egoïstisch... Pulisic, onmiddelijk laten gaan, totaal nutteloos. Defensief was het vandaag ook kaas met gaten, Fofana, Badiashile, ... de ene verkeerde keuze/pass na de andere, ongelofelijk. Ook bij de normaal gezien beter presterende spelers zie je gewoon dat er een structureel probleem is, foute controles, slechte passes bij James, Kova, Enzo, etc... Ik heb het hierboven al gezegd maar dit heb ik in al die jaren nog nooit gezien bij CFC. Op vlak van een trainer moetzen ze volgende seizoen iemand aanstellen die een bende 'pseudosterren' onder controle kan houden. De arrogantie druipt er bij sommige spelers af, ook vandaag bij James bvb. (voor mij de beste CFC-speler over all) fase op de flank, hij & Chalobah lopen achter/naast een aanvallende speler van Brighton, James wuift Chalobah weg om hem duidelijk te maken ik zal die bal wel hebben, mist zijn interceptie vervolgens volledig en de Brighton speler verovert de bal, knalt tegen de paal & in de rebound trapt Welbeck hem onbegrijpelijk over/naast... Ik had men pc-scherm bijna in frut geslagen...